Siks koska saa 500€ halvemmal ku olis myyny muillekekkonen kirjoitti:Kuka ostaa veljeltää auton...
Joo ite oon kattellu noita c-sarjan mersuja yks ois kiikaris

Siks koska saa 500€ halvemmal ku olis myyny muillekekkonen kirjoitti:Kuka ostaa veljeltää auton...
Joo ite oon kattellu noita c-sarjan mersuja yks ois kiikaris
Perusjonne ajattelu. Teho-painosuhde ratkasee. Saa sen 70 heppasen lootan lähtemään paremmin ku ferrarin jos siinä on vaan teho/painosuhde parempi. Ja ihan kivasti Fordilla päästeli sen Tku-Hki-Tku 3 tuntiin... Vaikka "vaan" 140 heppaa. Enempää ei oikeen tarvii. Eriasia jos leikkikalun hommaa. Ja kop kop koputan puuta. Itellä haaveissa Soarer tai Lexus SC, se että onko siinä mitään järkeä on asia erikseen. Ja btw, koskas teille on viimeks tullu täysin uus auto? Lisäks kannattaa tutustua käsitteeseen raha ja sen jälkeen asiaan varusteiden turhuus. Tuu kertomaan mitä vittua teen peruutuskameralla ku tutkilla pärjää hyvin. Tai mitä teen 250hp Dieselillä ku se kulutttaa 5l/100km enemmä ku nykyne ja hyöty aika nollissa? 2.0 Ecoboosti taitaa mennä samoihi ton meiä dieselin kanssa kulutuksen suhteen ja on siinä ny 100hp enemmä. Mutta bensa maksaa...Ukkomezzo kirjoitti:No jos sille on sanottu et se on 170? Ja tunteehan sen lähdöissä ja bensan kulutukses kumpi se on. Killeri, auto on sillon auto kun siinä on paras varustelu paketti ja tehokkain kone mitä hyllystä saa, pitää siint vähintää se pari sataa pollee löytyy. Eri juttu sit jos on esim. vanhemman ihmisen tai matka-auto.
! | Tätä kirjoitusta on muokattu. Poliisi on antanut käyttäjälle sakon |
Mä kun satun tästä aiheesta paljonki tietämään niin oon huomannu että takavetone ja etuvetone on aika pitkälti samanlaisia autoja sprintis , riippuu enemmä kuskista , että mistä tykkää . Isän luokassa , juniorit luokka 16 , elikkäs 2-vetoset F-ryhmäläiset , sielä on yks jätkä paiskoomas Citroen C2R2:sta , jumalauta että se kulkee .Mr_Simppa. kirjoitti:Jos puhutaan sprinttiautoista, ni eiköhän takaveto vie. Viivalta varmaan etuveto vie.
Ysikyt luvun puolivälistdavidb kirjoitti:Sama!kekkonen kirjoitti:Kuka ostaa veljeltää auton...
Joo ite oon kattellu noita c-sarjan mersuja yks ois kiikarisMinkä vuotisia oot kattellu?
Jos tälle linjalle lähetään, niin aerodynamiikka vaikuttaa aika pirusti. Saa olla melkonen teho-paino suhe että saa jonkun korkeen hiacen kulkemaan yhtä paljo ko lambon tai muun matalan auton, jossa aerodynamiikkaan on panostettu...Killerhangar kirjoitti:Perusjonne ajattelu. Teho-painosuhde ratkasee. Saa sen 70 heppasen lootan lähtemään paremmin ku ferrarin jos siinä on vaan teho/painosuhde parempi.Ukkomezzo kirjoitti:No jos sille on sanottu et se on 170? Ja tunteehan sen lähdöissä ja bensan kulutukses kumpi se on. Killeri, auto on sillon auto kun siinä on paras varustelu paketti ja tehokkain kone mitä hyllystä saa, pitää siint vähintää se pari sataa pollee löytyy. Eri juttu sit jos on esim. vanhemman ihmisen tai matka-auto.
Vittu sä et sitte osaa pitää muitten omistamia autoja eros ollenkaa ikinään mistään, tosin eihä volvokaan oo sun nimis :DDDDKillerhangar kirjoitti:Perusjonne ajattelu. Teho-painosuhde ratkasee. Saa sen 70 heppasen lootan lähtemään paremmin ku ferrarin jos siinä on vaan teho/painosuhde parempi. Ja ihan kivasti Fordilla päästeli sen Tku-Hki-Tku 3 tuntiin... Vaikka "vaan" 140 heppaa. Enempää ei oikeen tarvii. Eriasia jos leikkikalun hommaa. Ja kop kop koputan puuta. Itellä haaveissa Soarer tai Lexus SC, se että onko siinä mitään järkeä on asia erikseen. Ja btw, koskas teille on viimeks tullu täysin uus auto? Lisäks kannattaa tutustua käsitteeseen raha ja sen jälkeen asiaan varusteiden turhuus. Tuu kertomaan mitä vittua teen peruutuskameralla ku tutkilla pärjää hyvin. Tai mitä teen 250hp Dieselillä ku se kulutttaa 5l/100km enemmä ku nykyne ja hyöty aika nollissa? 2.0 Ecoboosti taitaa mennä samoihi ton meiä dieselin kanssa kulutuksen suhteen ja on siinä ny 100hp enemmä. Mutta bensa maksaa...Ukkomezzo kirjoitti:No jos sille on sanottu et se on 170? Ja tunteehan sen lähdöissä ja bensan kulutukses kumpi se on. Killeri, auto on sillon auto kun siinä on paras varustelu paketti ja tehokkain kone mitä hyllystä saa, pitää siint vähintää se pari sataa pollee löytyy. Eri juttu sit jos on esim. vanhemman ihmisen tai matka-auto.
Killerhangar kirjoitti: Ja onko herkkuja täh häh? Vaikka mulla onki 60 heppaa vähemmä potkuja ni perkele, ompaha varusteita kompensoimaan. Ja niin halvalla sait että eiköhä kohta ihmetellä että mikä on :3
Wiuwe^ kirjoitti: Ja onko sulla ilmastointi?? Ei ??? Mulla on?!??!
Killerhangar kirjoitti:Lisäks kannattaa tutustua käsitteeseen raha ja sen jälkeen asiaan varusteiden turhuus. Tuu kertomaan mitä vittua teen peruutuskameralla ku tutkilla pärjää hyvin.
Tämä vielä. Mutta aika monet nykyautot on aika hyvin suunniteltu aerodynaamikan osalta.jiitu kirjoitti:Jos tälle linjalle lähetään, niin aerodynamiikka vaikuttaa aika pirusti. Saa olla melkonen teho-paino suhe että saa jonkun korkeen hiacen kulkemaan yhtä paljo ko lambon tai muun matalan auton, jossa aerodynamiikkaan on panostettu...Killerhangar kirjoitti:Perusjonne ajattelu. Teho-painosuhde ratkasee. Saa sen 70 heppasen lootan lähtemään paremmin ku ferrarin jos siinä on vaan teho/painosuhde parempi.Ukkomezzo kirjoitti:No jos sille on sanottu et se on 170? Ja tunteehan sen lähdöissä ja bensan kulutukses kumpi se on. Killeri, auto on sillon auto kun siinä on paras varustelu paketti ja tehokkain kone mitä hyllystä saa, pitää siint vähintää se pari sataa pollee löytyy. Eri juttu sit jos on esim. vanhemman ihmisen tai matka-auto.