Ja kytkin tykkää!Tuppurainen kirjoitti:Mun pösössä menee ihan 10w40 traktorin moottoriöljyä, ja ihan hyvin toimii. Edelliset vaihteistoöljy olivat varmaan alkuperäiset, melko harmat :O

Ja kytkin tykkää!Tuppurainen kirjoitti:Mun pösössä menee ihan 10w40 traktorin moottoriöljyä, ja ihan hyvin toimii. Edelliset vaihteistoöljy olivat varmaan alkuperäiset, melko harmat :O
Olihan se ihan hyvä ajaa,mutta kauhean laiska.Ukkomezzo kirjoitti:Maattanee, eihän toi pöllömpi vehe ole, isosiskol oli kans, sit se lopetti ajamisen ja "jäi" tavallaa mulle. Möin tosin jo viimme kesän pois.
Mä vaihdoin ne jo reilut 2,5kk sittenDiesel Power kirjoitti:Ja kytkin tykkää!Tuppurainen kirjoitti:Mun pösössä menee ihan 10w40 traktorin moottoriöljyä, ja ihan hyvin toimii. Edelliset vaihteistoöljy olivat varmaan alkuperäiset, melko harmat :OVaihtasin ne öljyt aika helvetin äkkiä, tai ainakaan en ennen vaihtoa ajais, jos haluut et haluu ruveta kohta kytkin remppaa tekemään. Tai saattaahan se olla jo ottanu itteensä.. Miulla pyörii jotkut belrayn öljyt tuolla nyt, pitäs ruveta vaihtelemaan, kun edellisestä vaihosta on 3tkm..
Ns. "trakuöljyllä", ihan 10w40 moottoriöljyä Mobil1:stä.Diesel Power kirjoitti:Siis oot 2,5kk ajanu traktorinöljyllä, vai what?
Dire kirjoitti:Itelle tulossa gas gas 50 rookie, onkos tuo mimmone? Manki menis vaihoos
Mut sitte kun jotain hajoaa koneesta nii osia ei tahdo löytyä ja sitte kun löytyy ne on saatanan kalliilta, sanoisin että hankit vaan jonkuun am6 tai rabasa tekeleen nii löytyy varaosiakii sopuhintaan.Lenni kirjoitti:Dire kirjoitti:Itelle tulossa gas gas 50 rookie, onkos tuo mimmone? Manki menis vaihoos
No halvin nettimotossa on 700€. Sen puoleen voisin lupailla, että saattaa olla ihan hyvä.
En oo en mäkään, arvostan tota paljo enemmän ku jotain Rockstar- ja Jägermeister-räpellyksiä.Verkku kirjoitti:Täytyy kyllä sanoo että en oo hetkeen hienompaa detsiä nähny.
Jäägeri tarrat sopii paraiten lasipullon ympärille.Aecel kirjoitti:En oo en mäkään, arvostan tota paljo enemmän ku jotain Rockstar- ja Jägermeister-räpellyksiä.Verkku kirjoitti:Täytyy kyllä sanoo että en oo hetkeen hienompaa detsiä nähny.
Eli siis ajat normaalilla moottoriöljylläTuppurainen kirjoitti:Ns. "trakuöljyllä", ihan 10w40 moottoriöljyä Mobil1:stä.Diesel Power kirjoitti:Siis oot 2,5kk ajanu traktorinöljyllä, vai what?
Ei yhtään enempää eikä vähempää kuin pari tonnia.XarioN kirjoitti:Pirun komia detsi on, mutta taas noita saatanan tarroja pitäny tunkia niin jumalattomasti ja ihan perus paskaa eli ei taida ihan olla Leovincen putkea, Hinsonin kytkintä eikä Michelinin renkaita?Olis vitusti kliinimmän näkönen ilman noita turhia tarroja.
Mutta siisti se on, ei siitä pääse mihinkää. Taisit vaan aika paljon tuosta maksaa, mitä kattelin joskus nettimotossa?Kehtaatko sanoa paljo jouduit köyhtymään?