Onko omaan mittariin?Töötti_miäs kirjoitti:Hyvihän tuo oma DT kulki. 80km/h tasasella. Kokeilin kiihtyvyyttä niin jotain 10sec niin ollaan jo 70:pin vauhdissa. Joten tuu tuppurainen haastamaan jos uskallat.

Onko omaan mittariin?Töötti_miäs kirjoitti:Hyvihän tuo oma DT kulki. 80km/h tasasella. Kokeilin kiihtyvyyttä niin jotain 10sec niin ollaan jo 70:pin vauhdissa. Joten tuu tuppurainen haastamaan jos uskallat.
Hyi vittu, 4" on mun mielestä jo liian iso. Mutta neljä ja puol on ihan perseestä jo..sutki kirjoitti:Aika pallo tulee jos vakio vanteelle tunget ton 4,5" kumin, 4" kumi mun mielestä vielä näyttää hyvältä.
Kaverin Xps:ssä oli tuommonen sininen, oli ruma, vaihdettiin takas alkuperäseen mutta piti tehdä liitännöissä patenttia, ja johdot uusiks...
Kiitos vinkistä.Diesel Power kirjoitti:Kuumailmapuhaltimella lämmittelet sitä tarraa, niin pitäs irrota paremmin.
Painepesuri on pavas.Diesel Power kirjoitti:Kuumailmapuhaltimella lämmittelet sitä tarraa, niin pitäs irrota paremmin.
Miks siulla on peili vaan oikeella?! Vassemmallahan se on pakollinen.. Vois ihekkin repii etukatteista tarrat pois, kun on polvet hinkannu ne joistain kohin valkeiks. :DDTuppurainen kirjoitti:Tuli sit käytyä Mynämäes, Askaisis, miten haluaa, jossain muual olin kuin kotona
Ihan gepsiin mitattu. Mun yamahan mittari kusee 5km/h.XarioN kirjoitti:Onko omaan mittariin?Töötti_miäs kirjoitti:Hyvihän tuo oma DT kulki. 80km/h tasasella. Kokeilin kiihtyvyyttä niin jotain 10sec niin ollaan jo 70:pin vauhdissa. Joten tuu tuppurainen haastamaan jos uskallat.Se antaa sitte n. 10-15km/h liikaa.. Mullaki päälle 80 omaan mittariin, mutta gepsii 72.
Varmista sitten ensin että eivät ole lakan alla ne tarrat, tulee vielä rumempi kuin tarrojen kanssa jos lakan alta revit vittuun ne.jemex kirjoitti:Olisko jollain vinkkiä ku pitäs saaha manan tankist tarrat vittuhun ja ei sais mittää liuottimii jne. käyttää.
Kaverilla leiponu 3 kertaa, tiiä sitte onko kuskis vika.Verkku kirjoitti:No mites onko teillä paljo kokemuksia noista riejuista?
Ku naapurista saisin ostettua vakio riejun.
Mäntää saapi olla vaihtamas melko tiuhaan tahtiin. Kaverin veljellä oli Rieju ja monta mäntää se siihe vaihto, saatto tosin olla joku maanantai malli tai kuskissa vika.Verkku kirjoitti:No mites onko teillä paljo kokemuksia noista riejuista?
Ku naapurista saisin ostettua vakio riejun.