No on se nyt aika laiska se PV vakionavaltravalmet kirjoitti:Ei PV ainakaa oo, paljo kisasempi ku dt tai muut.98Farminggame kirjoitti:Kyllä ne kaikki mopot on vakiona laiskoja.

No on se nyt aika laiska se PV vakionavaltravalmet kirjoitti:Ei PV ainakaa oo, paljo kisasempi ku dt tai muut.98Farminggame kirjoitti:Kyllä ne kaikki mopot on vakiona laiskoja.
No juu. Kierrokset voi putoo mutta eteenpäi menee.sutki kirjoitti:Ennen kuin puhutte mistään laiskoista niin kokeiltaa tappi vakio mankia vakio väleillä. Mihkään ei kule mutta ei kyllä uuvukkaan mihkään.
No mulla o vakio pv ja kulkee iha kivasti.ferkuson kirjoitti:No on se nyt aika laiska se PV vakionavaltravalmet kirjoitti:Ei PV ainakaa oo, paljo kisasempi ku dt tai muut.98Farminggame kirjoitti:Kyllä ne kaikki mopot on vakiona laiskoja.Ja siis itekkin omistan PV:een ja en oo mikään derpi fani.
No paljo?valtravalmet kirjoitti: No mulla o vakio pv ja kulkee iha kivasti.
58, uuen männän laitoin, vakio välit ja vakio putki ja kaikki...ferkuson kirjoitti:No paljo?valtravalmet kirjoitti: No mulla o vakio pv ja kulkee iha kivasti.
MUTTA VAKIO!Töötti_miäs kirjoitti:Eihä tuo oo vielä mitään.Mun DT jätättää liianki helposti.
Jos rahaa on niin, Hm tai Fantic motor.Matias98 kirjoitti:No mikä olis paras mopomerkki ostaa uutena? Jos ei lasketa pv:tä ja mankia. (vaikka en kyllä oo varma saako niitä edes uutena)
Laita kuvaa.valtravalmet kirjoitti:58, uuen männän laitoin, vakio välit ja vakio putki ja kaikki...ferkuson kirjoitti:No paljo?valtravalmet kirjoitti: No mulla o vakio pv ja kulkee iha kivasti.
Silti paska.valtravalmet kirjoitti:MUTTA VAKIO!Töötti_miäs kirjoitti:Eihä tuo oo vielä mitään.Mun DT jätättää liianki helposti.
Jumalauta Dax, pidä hyvä huoli! Ei tuu joka päivä vastaan!Onskuli11 kirjoitti:Tälläne mopo mulla onVielä pitäis laittaa valo toimimaan,jarrut ja kaasuvaijeri.
Kaikkihan nyt kovaa osaa ajaa, vaan harva hiljaa.Töötti_miäs kirjoitti:Silti paska.Mun kaverin peevee kulukee kovempaa ku sulla.
Pistä kuvaa siit putkesta, koska se loppupilli vaikuttaa tehoon (siis et jos siihen on laitettu uus erilaine pilli)valtravalmet kirjoitti:Iha sama, en oo aikonu ottaa tolla veroja.![]()
Riippuu vähän meinaatko ajaa vakiona vai viritettynä.. Pösö on hyvä vakiona (power up), ei dt:kään huono oo, mut kiihtyy paaaljon hitaammin ku pösö, tosin kulkee vähän nopeemmi.. Jos taas kurittomana ni dt, hm, ch, beta jne. Riippuu paljonko sitä massia irtois.Matias98 kirjoitti:No mikä olis paras mopomerkki ostaa uutena? Jos ei lasketa pv:tä ja mankia. (vaikka en kyllä oo varma saako niitä edes uutena)
Vakio seo.ferkuson kirjoitti:Pistä kuvaa siit putkesta, koska se loppupilli vaikuttaa tehoon (siis et jos siihen on laitettu uus erilaine pilli)valtravalmet kirjoitti:Iha sama, en oo aikonu ottaa tolla veroja.![]()
E:ihan samallainen tarra muuten sivuposkessa ku mulla
Onko minkä vuosimallin peevee?valtravalmet kirjoitti:Iha sama, en oo aikonu ottaa tolla veroja.![]()