Juu, ei se oon niin kauhee tarkkaa.Diesel Power kirjoitti:Lego renkaat ja vanteet tulee.Halvin ratkasu.
Muuten sopivat mitoiltaan, mutta vaanteet 10mm liian isot. Ei kait se oo niin justiinsa?

Juu, ei se oon niin kauhee tarkkaa.Diesel Power kirjoitti:Lego renkaat ja vanteet tulee.Halvin ratkasu.
Muuten sopivat mitoiltaan, mutta vaanteet 10mm liian isot. Ei kait se oo niin justiinsa?
Vitut. Laitat 1/10 Driftingit alle ja maa liikkuut.Diesel Power kirjoitti:Lego renkaat ja vanteet tulee.Halvin ratkasu.
Mulla toimii kaikki, ainaki toistaseksi.Diesel Power kirjoitti:Juu kyllä! Ja oikeen kunnon bling bling vanteetkin?
Kusi vähän tuo runko, tuli 4mm liian kapee, eikä moottori enää mahukkaan palkkien väliin.Joko pitää uus palikka tehä keulalle tai sit hitsata techno weldillä nuo vinoon..
Kuis muuten pluu poveri siun autos jakselee?
![]() | Lataa tästä... |
Kylhän tosta rc:n saa, mut jos meinaat kuormaimen saada toimivaks ni on paljon rattoisia tunteja tuon parissa luvassa.1403 kirjoitti:Jos tollasen ostais ja värkkäis rc:ksi:
http://www.lelumarket.fi/product_info.p ... ts_id=3383
E:Kuinka hankalaa ois tehä bruder niittokoneesta rc?
![]() | Lataa tästä... |
Jep kyl se vasemman puoleinen on parempi.-Tukkijätkä kirjoitti:Vasemman puolimmaiset on paremmat.
Ja komia multivan alku.
Mistä sä otat sen kuulavetolaitteen?Diesel Power kirjoitti:Ei se ihan oo.Vielä pitää perään tehhä kuulavetolaite ja pientä hieno säätöä ja sit rauta osien päälle mustat maalit.
Ja katolle vilkku toimimaan. Sit se alkas melkein olla valmis, tai no, eihän nää taida koskaan tulla valmiiks.