Paljon parempi, itse tykkään. Ja sitäpaitsi, 2tahti tuoksuu.

4-tahti on luotettavampi vääntävämpi kone ja ei syö niin paljoa bensaa kun 2-tahti ja 4-tahit on siistimmän kuulosia eikä äännä kun mopot.p3lt0n3n kirjoitti:2-tahtisen kemmun ja 4-tahtisen kemmun tehot o ihan eri luokkaa. 2-tahti o paljon tehokkaaampi.
Se on kyllä ihan totta, mutta lussuja ne 4-tahtiset kemmut o =Djouman kirjoitti:4-tahti on luotettavampi vääntävämpi kone ja ei syö niin paljoa bensaa kun 2-tahti ja 4-tahit on siistimmän kuulosia eikä äännä kun mopot.p3lt0n3n kirjoitti:2-tahtisen kemmun ja 4-tahtisen kemmun tehot o ihan eri luokkaa. 2-tahti o paljon tehokkaaampi.
Minun mieletä se on hyvä puoliCodrington kirjoitti:KTM = Ainoa huono puoli nokka ei pysy maassa.
Se on paras puoli!mns97 kirjoitti:Minun mieletä se on hyvä puoliCodrington kirjoitti:KTM = Ainoa huono puoli nokka ei pysy maassa.![]()
Ei oo lähellekäänmeikäpoeka kirjoitti:Mutta husse on kotarintappaja..
Ei oo lähellekäänmeikäpoeka kirjoitti:Mutta husse on kotarintappaja..
Kotari viemeikäpoeka kirjoitti:Van. Kusettelloo mennen tullen ja palatessa
No, ei edes ole....jiitu kirjoitti:No, saman tehtaan tuotoksia ovat...
Tattista.mns97 kirjoitti:Hieno pv sulla ;D
Ota kuiten tuo vakio ilmanputsari pois ja hommaa vaikka Power Filtteri :mrgreen:
Ei powerfiltterii. Vaahtomuovi ilmanputsari on parempi. Semmonen niinku pitproissa ja tumpeissa on.mns97 kirjoitti:Hieno pv sulla ;D
Ota kuiten tuo vakio ilmanputsari pois ja hommaa vaikka Power Filtteri