E:linkki vois liittyä aiheeseen:) :http://m.nettiauto.com/talbot/horizon/5 ... 1&vifNav=Y
Joillekkin muiden koko on ongelmaKillerhangar kirjoitti:Ja seuraava asia mikä pistää mietityttämään, mikä vitun ongelma teiän koko on mulle? Jos ette muuta osaa ku haukkua läskiks ni vittu hankkikaa elämä. Ja mitä mää pituudelleni voin? Onhan tää tietyllä tapaa jees, nykyää vaa melkeenpä vituttaa enemmä...
No ihan sitä en kyllä tarkottanu nimittäin en itekkään oo mikään kukkakeppi.Killerhangar kirjoitti:Ja seuraava asia mikä pistää mietityttämään, mikä vitun ongelma teiän koko on mulle? Jos ette muuta osaa ku haukkua läskiks ni vittu hankkikaa elämä. Ja mitä mää pituudelleni voin? Onhan tää tietyllä tapaa jees, nykyää vaa melkeenpä vituttaa enemmä...
Osta ennemmin saksalaista laatua Volkswagenin muodossa.McNoitti kirjoitti:Ku mä ajan korttia jne, ostan kyl autokseni Talbot Horizonin. Ei kule kovaa, ei kaikkien mielestä kaunis ja hyvin muotoiltu, ei välttämättä paras tekniikka, ei ole mikää pillumagneetti, ei välttämättä paras ajettava, eikä niissä epämukavissa penkeissäkään kauaa jaksa istua, mutta ompahan Suomessa tehty ja pääsee pisteestä A pisteeseen B ja viikonloppuna pisteeseen C
Vois hommaa halvan Venton sitte:) Isoisällä oli ja ei ollu enempätä moitittavaa, paitsi jarrubalanssi oli ollu joskus perseellee:]Diesel Power kirjoitti:Osta ennemmin saksalaista laatua Volkswagenin muodossa.McNoitti kirjoitti:Ku mä ajan korttia jne, ostan kyl autokseni Talbot Horizonin. Ei kule kovaa, ei kaikkien mielestä kaunis ja hyvin muotoiltu, ei välttämättä paras tekniikka, ei ole mikää pillumagneetti, ei välttämättä paras ajettava, eikä niissä epämukavissa penkeissäkään kauaa jaksa istua, mutta ompahan Suomessa tehty ja pääsee pisteestä A pisteeseen B ja viikonloppuna pisteeseen CLuotettavia vehkeitä, ainakin mitä meillä on ollu.
Totta:) Meijäki kylillä niitä näkee ja perässä sininen sauhu:)Killerhangar kirjoitti:Äläny, isovelipuolta alko vituttaa ku sen mutsi vaihto Talbotin Astra farkkuu vuos enne ku isoveli sai kortin.On se niin legenda vehje että.
Ei nyt tarkotus ollu ees läskiks haukkua, mut valitat koko ajan että ei tonne mahu eikä kyllä tuonnekaan, polvet on suussa ja pää tapaa kattoon, eikai se nyt sen 175pitkän henkilön ongelma ole jos siä oot 195 pitkä ja et mahu vaikka siihen sun paljon mollaamaas volvoon.Matias98 kirjoitti:No ihan sitä en kyllä tarkottanu nimittäin en itekkään oo mikään kukkakeppi.Killerhangar kirjoitti:Ja seuraava asia mikä pistää mietityttämään, mikä vitun ongelma teiän koko on mulle? Jos ette muuta osaa ku haukkua läskiks ni vittu hankkikaa elämä. Ja mitä mää pituudelleni voin? Onhan tää tietyllä tapaa jees, nykyää vaa melkeenpä vituttaa enemmä...
Massikkamies sano sen vain jotenki niin hauskaan kohtaan.
Vanhemman mallin tulppaani puimurin.Killerhangar kirjoitti:Minkä avaimet mun pöydällä sitte on? Avaruuslaivan?
Noi kumit eii oo renkaat kun ne on niin pienet vaan ne on vanteensuojat.Diesel Power kirjoitti:Ei hitto, kuka halluu 19" vanteet.
http://www.nettiauto.com/en/volkswagen/bora/5828055
Muuten kyl hyvän näkönen.
Kaverilla oli volvo 850 farkussa 19" vanteet aina ku kylillä ajo hidasteesee kuulu kaarista mukava ääni eikä kärsiny kääntää linkkuuDiesel Power kirjoitti:Ei hitto, kuka halluu 19" vanteet.
http://www.nettiauto.com/en/volkswagen/bora/5828055
Muuten kyl hyvän näkönen.
Riippuu vähän autosta, isompaan autoon menee vielä 18" suht kivuttomasti.Diesel Power kirjoitti:Liian matala on liian matala vaikka hyvältä näyttäiskin.Pitäs olla ilmajousitettu alusta ni korkeus säätyis napista.
16" tai 17" vanteet nyt vielä menee, mut en ihe ehkä sen isompia ostas..