No noilla renkailla ei ainankaa paljoo mennä mut eipä tuolla paljoo töitä tehäkkää et kyl se huviajelun puoleen menee.jyri kirjoitti:Onkos minkälainen mettäs? 100rosenttinen neliveto?

No noilla renkailla ei ainankaa paljoo mennä mut eipä tuolla paljoo töitä tehäkkää et kyl se huviajelun puoleen menee.jyri kirjoitti:Onkos minkälainen mettäs? 100rosenttinen neliveto?
Ainakin HawkEyesä on ku pakittaa nii ei oo päällä jos ei paina yhtä nappia.City^ kirjoitti:Kertokaapa mulle, että onko noissa 4wd atv:issa neliveto päällää pakittaessa?Oon kuullu huhua, että missään ei oo.
Näin meilläkin sportmannissa.RainBow_ kirjoitti:Ainakin HawkEyesä on ku pakittaa nii ei oo päällä jos ei paina yhtä nappia.City^ kirjoitti:Kertokaapa mulle, että onko noissa 4wd atv:issa neliveto päällää pakittaessa?Oon kuullu huhua, että missään ei oo.
Niiku aijemmi sanoin, taitaa olla kaikissa polleissa. 2000-luvun alkupään vehkeistä en sitten tiedä...Verkku kirjoitti:Näin meilläkin sportmannissa.RainBow_ kirjoitti:Ainakin HawkEyesä on ku pakittaa nii ei oo päällä jos ei paina yhtä nappia.City^ kirjoitti:Kertokaapa mulle, että onko noissa 4wd atv:issa neliveto päällää pakittaessa?Oon kuullu huhua, että missään ei oo.
Kerro nyt ihmeessä mikä nappi?RainBow_ kirjoitti:Ainakin HawkEyesä on ku pakittaa nii ei oo päällä jos ei paina yhtä nappia.City^ kirjoitti:Kertokaapa mulle, että onko noissa 4wd atv:issa neliveto päällää pakittaessa?Oon kuullu huhua, että missään ei oo.
Se keltanen vasemmassa kahvassa. Peruuttaessa painat sen pohjaan nii on neliveto (jos on neliveto päällä). Hyvin on lähteny pakkasilla käyntii ku ryypyn nostaa ylös asti ja tarttaa tarpeeksi. Sitten antaa lämmetä sillaan että ei ryyppyä enää tarvihe niin on kone käyttövalmis.Valtrablueedition kirjoitti:Kerro nyt ihmeessä mikä nappi?RainBow_ kirjoitti:Ainakin HawkEyesä on ku pakittaa nii ei oo päällä jos ei paina yhtä nappia.City^ kirjoitti:Kertokaapa mulle, että onko noissa 4wd atv:issa neliveto päällää pakittaessa?Oon kuullu huhua, että missään ei oo.
Joo, herätellään, minkälainen Povilla on Haukka lähteen käymään, oma meinaa olla vähän murheenkryyni siinä hommasa, nyt tosin lähti huoltoon, perushuollot tilattu ja osien uusimista jos tarve. Ja oisko kellään suositella hyviä grippejä mönkijään?
Kiitosta!MrJalli kirjoitti:Komia.
Ota se vitun HDR tuosta pois.. Tarvi sitä joka kuvaan tunkia... Tuoki olis komeempi kuva, jos olis HDR pois..matias kirjoitti:Menin vaa pilaa kuvan tuolla HDR:n kanssa.
Oo sä ny vaa.. pistän mitä haluun. Ja niinhän just sanoin et sillä menin pilaa sen..MrSuomi kirjoitti:Ota se vitun HDR tuosta pois.. Tarvi sitä joka kuvaan tunkia... Tuoki olis komeempi kuva, jos olis HDR pois..matias kirjoitti:Menin vaa pilaa kuvan tuolla HDR:n kanssa.
Mummielestä tuo o ainaki komia kuva.MrSuomi kirjoitti:Ota se vitun HDR tuosta pois.. Tarvi sitä joka kuvaan tunkia... Tuoki olis komeempi kuva, jos olis HDR pois..matias kirjoitti:Menin vaa pilaa kuvan tuolla HDR:n kanssa.
Kiitos!XarioN kirjoitti:Mummielestä tuo o ainaki komia kuva.MrSuomi kirjoitti:Ota se vitun HDR tuosta pois.. Tarvi sitä joka kuvaan tunkia... Tuoki olis komeempi kuva, jos olis HDR pois..matias kirjoitti:Menin vaa pilaa kuvan tuolla HDR:n kanssa.
Ja vitun komia mönkijä, justihi tuon väriset pollet o vitu komeita. Ja nua valot tuas puskuris. :33 Sanoisin että 6/5
No anteeks vaa mut Kazuma on kyl Taiwani lainen.Lenni kirjoitti:Mulla 90 kuutioinen Kazuma![]()
![]()
. Ei mikkää Kiinan paska!
Ihan jenkki on.
Se on kyllä kiinalainen pikku veljeltä kyseinen mönkijä löytyy ja siinä on iso tarra missä lukee:Made in China.FoorttiMies_ kirjoitti:No anteeks vaa mut Kazuma on kyl Taiwani lainen.Lenni kirjoitti:Mulla 90 kuutioinen Kazuma![]()
![]()
. Ei mikkää Kiinan paska!
Ihan jenkki on.