Nettiautosta bongattua
- MattiI
- Multiplayer tunnuksesi?: Farmari
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Nettiautosta bongattua
Mitäs varten ostitte sen omegan
. Näkeehän sen hinnasta heti et on aika pahasti yläkanttiin pistetty.

-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi Englanti
Eihän se autoliike mitään väärää oo sillon tehny. Ei se oo tyhmä joka pyytää vaa joka maksaa.
Scania R620 \8/ 720hv
¨makso vitusti tonnia¨
¨vitusta tänne tullaan ja päin vittua täällä menee.¨

¨makso vitusti tonnia¨
¨vitusta tänne tullaan ja päin vittua täällä menee.¨

- MattiI
- Multiplayer tunnuksesi?: Farmari
^ Näinhän se on
Tässä ois kyllä siisti golffi
. Vois vaikka käydä hakemassa jos ois lähempänä.
http://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/6851633

Tässä ois kyllä siisti golffi

http://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/6851633
- Diesel Power
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .
^^Toi ois kieltämättä aika nätti. 

Kuka maksaa 10k jostain 230tkm ajatusta ooppelin rutkusta..Tuppurainen kirjoitti:Tuohon firmaan en astu enää jalallakaan, myi meille -08 syksyllä 230 000km ajettu opel omega hintaan 10 000€, ja siitä sai hyvitystä -11 kesällä 1500€... Kusettaa, minkä ehtii... Kilvistä päätellen, että ois kaverin mutsin vanha auto, joka oli kokoajan roskia täynnä...

Made by: Jespa
- sutki
- Moderaattori
Entäs sitten ku dieselissä on tulpat,suuttimet ja syöttöpumppu. Niin ja sitte nää nykyaikaset sähköhimmelit ynm. Vanhanaikanen kone on yksinkertainen oli se dieseli tai bensa.valtravalmet kirjoitti:Ei se kulutus vaa se ku kaike maalima tulpat ja tulpa johot ja ruiskut ja ruiskuohjailaitteet...Teemu kirjoitti:Jos b20 tai b23 kone vie bensaa liikaa mielestänne, kaasarina tai ruiskuna niin ootte kyllä tavan nuijiaRIISSELI.

-viritys on onnistunut kun tehot laskee alle 10%
-viimeiset OIKEAT ford traktorit on -10sarjaa
- Tele
- Kielet: Suomi ja svenska ja lontoo
Oma vika kun menitte ostamaan tuohon rahaan. Pitäis vähän miettiä sitä hintaa enne ku menöö ostamaan, monia tiedän jotka on vaan ostanut siihen hintaan ku on tarjolla, ylihintaan.Tuppurainen kirjoitti: Tuohon firmaan en astu enää jalallakaan, myi meille -08 syksyllä 230 000km ajettu opel omega hintaan 10 000€, ja siitä sai hyvitystä -11 kesällä 1500€... Kusettaa, minkä ehtii... Kilvistä päätellen, että ois kaverin mutsin vanha auto, joka oli kokoajan roskia täynnä...
Meinaaksää että auto on aina roskane vaikka se omistajaa vaihtaiski?
http://www.nettiauto.com/ford/sierra/6906916 on se nätti.
Liikunta haisee hieltä, urheilu bensiiniltä
vittu ku kulkee kovaa ku kulkee pahaa
vittu ku kulkee kovaa ku kulkee pahaa
- Neliveto
- Vuoden foorumilainen
- Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Neliveto
- Viesti:
Justiin mietin ihan samaa että Opel Omega ja 10 000€Diesel Power kirjoitti:Kuka maksaa 10k jostain 230tkm ajatusta ooppelin rutkusta..Tuppurainen kirjoitti:Tuohon firmaan en astu enää jalallakaan, myi meille -08 syksyllä 230 000km ajettu opel omega hintaan 10 000€, ja siitä sai hyvitystä -11 kesällä 1500€... Kusettaa, minkä ehtii... Kilvistä päätellen, että ois kaverin mutsin vanha auto, joka oli kokoajan roskia täynnä...

- sutki
- Moderaattori
Kuinkas paljon omenassa kilsoja sitte pois vaihtaessa ja muu kunto ja vielä sitten mikä oli omenoiden hinta taso yleensäkki silloin? Niin ja veittekö vaihossa tuoho samaan liikkeeseen??

- Maatila
- Moderaattori
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/6509717
Ei tuu autokuumeelle loppua.. Nyt siirryttiin takas tähellisiin ku todettiin ettei sopivaa laviskaa tähän hätään löydy.
Vaa onneksi en raski autoon nui paljoa vielä laittaa
Ja ku kattoo pihalle nii saa todeta ,ettei vielä.
Pitäs saada tyrkytettyä pösö kihlatulle nii sitte vois itelle katella jotaki hauskaa 
Ei tuu autokuumeelle loppua.. Nyt siirryttiin takas tähellisiin ku todettiin ettei sopivaa laviskaa tähän hätään löydy.

- Neliveto
- Vuoden foorumilainen
- Viesti:
Saksasta vaan hakemaan. Siellä tarjontaa piisaa ja saa suomiauton hinnalla paremmilla varusteilla olevan yksilön eikä oo suolavetessä utettu. Ja kaupan päälle matkan.

- Maatila
- Moderaattori
En minä saksasta lähe mittään hakemaan. Ei oo kielitaitoa eikä ketään kenen kans lähtä..
Suomesta minä tuun aika varmasti aina ostamaan.

Jos nyt mersua laitat niin älä osta yli 400K ajettua, ainakaan nuin uutta. Nimittäin meillä meni tässä kuukaus takapakkia 400K rikki tuossa Ceemelissä ja sen jälkeen pitäny uusia koko imusarja, startti, jarrujen kanssa vehattu, ja nyt vissiin valuttaa ainetta jostain putkesta. Syylärikin on laitettu. Laatikko tuossa tökki ihan saatanasti, mutta loppu, kun lisäs öljyä. Joku katkasin sinne oli myös laitettu uusiks.Maatila kirjoitti:En minä saksasta lähe mittään hakemaan. Ei oo kielitaitoa eikä ketään kenen kans lähtä..Suomesta minä tuun aika varmasti aina ostamaan.
Että maksa mieluiten vähän enemmän, saat vähemmän ajetun, kun että annat auton maksaa ihtensä takasin. Onhan autotkin toki yksilöitä, mutta päätimpähän ilmottaa.

- Ukkomezzo
- Kielet: suomi, englanti ja ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Ukkomezzo
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/c/6910505
Ois siisti mese, naapuri pitäjässä. Ois vaan vähemmin ajettu.
http://www.nettiauto.com/volvo/v40/6938539
Kyl tällänenkii kelpais, mut mihinlie lumi penkkaa jätetty huulen välikappale.
Ois siisti mese, naapuri pitäjässä. Ois vaan vähemmin ajettu.

http://www.nettiauto.com/volvo/v40/6938539
Kyl tällänenkii kelpais, mut mihinlie lumi penkkaa jätetty huulen välikappale.

"Kaikkihan me tiedämme että monilukuinen pienyrittäjien joukko on taloutemme vankka kulmakivi."
Volvo, "ettei tarvi selittää".
Volvo, "ettei tarvi selittää".
- Neliveto
- Vuoden foorumilainen
- Viesti:
Vanteillaki rupiaa jo kokoa olemaan.
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/c/6886029
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/c/6886029

- sutki
- Moderaattori
Mulla on yli 409k ajettu C ja onhan siinä kaikkea ollut noihin kilometreihin mutta en silti tyrmäis. Alustan niveliä kulunut ja nyt tarvi toinen takajarrusatula vaihtaa leimalle mutta saatto jumia jo sen takia kun oli välissä 3kk käyttämättä. Laturi meni sillon ku 400k tuli täyteen. Mutta mieluumminha sitä vähemmä ajettu olis. Mutta on toi luotettavempi peli ollut kuin äidin alle 200k ajettu st mondeo.Lenni kirjoitti:Jos nyt mersua laitat niin älä osta yli 400K ajettua, ainakaan nuin uutta. Nimittäin meillä meni tässä kuukaus takapakkia 400K rikki tuossa Ceemelissä ja sen jälkeen pitäny uusia koko imusarja, startti, jarrujen kanssa vehattu, ja nyt vissiin valuttaa ainetta jostain putkesta. Syylärikin on laitettu. Laatikko tuossa tökki ihan saatanasti, mutta loppu, kun lisäs öljyä. Joku katkasin sinne oli myös laitettu uusiks.Maatila kirjoitti:En minä saksasta lähe mittään hakemaan. Ei oo kielitaitoa eikä ketään kenen kans lähtä..Suomesta minä tuun aika varmasti aina ostamaan.
Että maksa mieluiten vähän enemmän, saat vähemmän ajetun, kun että annat auton maksaa ihtensä takasin. Onhan autotkin toki yksilöitä, mutta päätimpähän ilmottaa.

- Maatila
- Moderaattori
Nii. Isännän serkulla on ollu mersuja iät ja ajat nii se sano ,ettei c mersuja voi kutsua ees mersuiksi. Nuo E mersut on parempia jos ei ekoja väyrysiä lasketa. Kaverin porukoilla meni manuaalilaatiokollisesta c-mersusta vaihteensiirtäjä ja seki pikkuhiljaa ruostuu mailmankartalta pois. Ite oon joskus semmosta pyöriämpilamppusta Ceetä koeajamas ja melkee ostinki ku oli nii mahtava ajaa ,ei se muuten parempi ollu ku pösö mutta se automaatti oli aika makia. Se oli sitte syynä ,etten ostanu sitä ku myyjä möläytti ,että se on ylimaalattu.Lenni kirjoitti:Jos nyt mersua laitat niin älä osta yli 400K ajettua, ainakaan nuin uutta. Nimittäin meillä meni tässä kuukaus takapakkia 400K rikki tuossa Ceemelissä ja sen jälkeen pitäny uusia koko imusarja, startti, jarrujen kanssa vehattu, ja nyt vissiin valuttaa ainetta jostain putkesta. Syylärikin on laitettu. Laatikko tuossa tökki ihan saatanasti, mutta loppu, kun lisäs öljyä. Joku katkasin sinne oli myös laitettu uusiks.Maatila kirjoitti:En minä saksasta lähe mittään hakemaan. Ei oo kielitaitoa eikä ketään kenen kans lähtä..Suomesta minä tuun aika varmasti aina ostamaan.
Kyllä mää ite ainaki hommaisin vähemmän ajetun, kun ei voi tietää mitä eteen tulee, kun ajettu puol miljoonaa. Mut mikäs siinä, jos kestää samalla tavalla, kun edeltäjät.Maatila kirjoitti:Nii. Isännän serkulla on ollu mersuja iät ja ajat nii se sano ,ettei c mersuja voi kutsua ees mersuiksi. Nuo E mersut on parempia jos ei ekoja väyrysiä lasketa. Kaverin porukoilla meni manuaalilaatiokollisesta c-mersusta vaihteensiirtäjä ja seki pikkuhiljaa ruostuu mailmankartalta pois. Ite oon joskus semmosta pyöriämpilamppusta Ceetä koeajamas ja melkee ostinki ku oli nii mahtava ajaa ,ei se muuten parempi ollu ku pösö mutta se automaatti oli aika makia. Se oli sitte syynä ,etten ostanu sitä ku myyjä möläytti ,että se on ylimaalattu.Lenni kirjoitti:Jos nyt mersua laitat niin älä osta yli 400 000 ajettua, ainakaan nuin uutta. Nimittäin meillä meni tässä kuukaus takapakkia 400 000 kohalla rikki tuossa Ceemelissä ja sen jälkeen pitäny uusia koko imusarja, startti, jarrujen kanssa vehattu, ja nyt vissiin valuttaa ainetta jostain putkesta. Syylärikin on laitettu. Laatikko tuossa tökki ihan saatanasti, mutta loppu, kun lisäs öljyä. Joku katkasin sinne oli myös laitettu uusiks.Maatila kirjoitti:En minä saksasta lähe mittään hakemaan. Ei oo kielitaitoa eikä ketään kenen kans lähtä..Suomesta minä tuun aika varmasti aina ostamaan.
Että maksa mieluiten vähän enemmän, saat vähemmän ajetun, kun että annat auton maksaa ihtensä takasin. Onhan autotkin toki yksilöitä, mutta päätinpähän ilmottaa.

Ja entäs Maatila, kun nuissa E-sarjalaisissa on sama kone ja laatikko kun Ceessä?

Viimeksi muokannut Lenni, 20.12.2015 17:18. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

- Tuppurainen
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Tuppurainen
Vietiin 320k ajettuna kansiremppakuntoisena entiseen Turun autohalliin, nykysee Länsi-autoon. No, olihan siinä naarmuja sekä hanskalokero rikki. Oisko ollu jotain -01 mallinen... 2,5l V6 tomaatti. Silloin samankuntoisten hinta meni siinä 1000€-2500€, ja Länskäri tarjos 1500€. No, ei se lämmenny ees kunnolla lohkolämppäris, ekaks toine puoli, ja sitte piti kauemmin, niin sai koko lohkon lämpimäkssutki kirjoitti:Kuinkas paljon omenassa kilsoja sitte pois vaihtaessa ja muu kunto ja vielä sitten mikä oli omenoiden hinta taso yleensäkki silloin? Niin ja veittekö vaihossa tuoho samaan liikkeeseen??

Toyota Hiace LH66 4WD 2.4 -89 / 2L
- Killerhangar

"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
-
- Kunniakäyttäjä
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
http://www.nettiauto.com/volvo/745/6943144
Eli lyö mustaa, viheltää ja menee poikittain.
Tämän parempaa talviautoa ei oo itsellä ollut, siksi en laita väkisin pois!

Miksi ostaa BMW kun pituus riittää? -VOLVO
-
- Kielet: 芬兰
- Multiplayer tunnuksesi?: En ymmärrä kysymystä
Muuten ihan asiallinen, mut ei tarvis kun maalata ja vaihtaa perä.valtravalmet kirjoitti:http://www.nettiauto.com/volvo/745/6943144
Kauan sitten muuan mies alkoi ymmärtämään naisia ja repesi nauruun.
#Kiljupönttö
#Kiljupönttö
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Vitut ku lisätä karvanopat ja helvetin isoja Monstery-tarroja.Massey_man kirjoitti:Muuten ihan asiallinen, mut ei tarvis kun maalata ja vaihtaa perä.valtravalmet kirjoitti:http://www.nettiauto.com/volvo/745/6943144

On noi farmari-malliset kyllä kamalia, porrasperä sen olla pitää.
Miksei täällä humppa soi?
-
- Kielet: 芬兰
- Multiplayer tunnuksesi?: En ymmärrä kysymystä
Kyl se nyt jumalauta pitää kunnon merikontti olla.
Ja kaiken lisäks pikkasen halvempi pitää kun sedani kun saa rekisteröityä pakuks.

Ja kaiken lisäks pikkasen halvempi pitää kun sedani kun saa rekisteröityä pakuks.
Kauan sitten muuan mies alkoi ymmärtämään naisia ja repesi nauruun.
#Kiljupönttö
#Kiljupönttö