
Kylläpä alkoi täristämään tuon jälkeen

Ja otinpa punaisen justyn työn alle. Alipainehelvetin selvittelyä jos alkais käymään taas normaalisti. Jarrupääsylinterinkin pistin ostoon hetki sitten kun ei kulje neste läpi.

Siistin näkönen asennus, mitenkä vaikuttaa valokuvioon tai valotehoon tuo säleikkö?Jespa kirjoitti:
Eipä ole omaan silmään minkäänlaista vaikutusta antanut.Valmet 755 kirjoitti:Siistin näkönen asennus, mitenkä vaikuttaa valokuvioon tai valotehoon tuo säleikkö?Jespa kirjoitti:
Pitäs itekki mersuun väsätä paneeli maskin taakse. Ei vaan oo yhen yhtään motivaatiota koko hommaan. Kesäksi ottaa paneeli pois ja kattoa syksyllä sitte uudelleen jos viittii. Tosin jos maskin taka nakkaa ei saa sitte viimasuojaa. Tosin eihän nuita talviakaan näytä tulevan nii taitaa olla ihan sama....Jespa kirjoitti:Nyt on kokeeltu kuinka sokotanki keula purkaantuu, paneeli kiinni keulaan. Vähä joutu alaha jättää, ku yläpuolella olis ottanu tuulilukkoon kiinni.![]()
Toiset tykkää talvisin käytellä semmosia, ite en oo kanssa koskaan käyttäny mutta yhen kerran olis ehkä ollu tarve ku meni syyläri hileeseen huonojen nesteiden takia ja räjähti ylävesiletku..jiitu kirjoitti:Viimasuoja? Mikä? Joku pahvi syylärin eteen? Mihin semmosta tarvihtee?
Ohan pikkuvalmeteissaki se ketjulla vejettävä pressu syylärin eessäjiitu kirjoitti:Viimasuoja? Mikä? Joku pahvi syylärin eteen? Mihin semmosta tarvihtee?
Se on vaa hiuka eri asia nois autoissa. Traktori kestää kauemmin lämmetä ja varsinkin tommonen missä on aika avoin nokka.fiiatti-ukko kirjoitti:Ohan pikkuvalmeteissaki se ketjulla vejettävä pressu syylärin eessäjiitu kirjoitti:Viimasuoja? Mikä? Joku pahvi syylärin eteen? Mihin semmosta tarvihtee?
Ranskikset ja italianot onkin sit asia erikseen.Jespa kirjoitti:Toisaalta hyvin suunniteltu ja normaalisti toimiva auto ei tarvitse viimasuojia.
Kyllä se vaan on moottorille on hyväksi kun paukkupakkasilla saa moottorin lämmöt nopeammin normaaliin. Itellä on telttapatjasta leikattu sopivan kokonen suikale maskin takana talvisin. Ja en menis ihan yleistämään Mapan väitettä kun pikkusen vajaa 200tkm oon 2.0HDI 406 pösöllä päästelly. Eikä oo ikinä missään noussut niin nopeaa lämmöt normaaliin kun siinä. -40 pakkasta ja 500tkm ajettu mylly, lämmöt normaalissa ja ainoastaan maskin pikkureiät tukittu, coolerin ritilä avoin ja pohjamuovit oli jo edellisellä omistajalla mennyt päreiksi. Ainut vika oli ku huono lähtemään käyntiin. Vaa sitä varten on lohkolämppäri. Kyllä vanhat pösö/sitikan tiisselimyllyt on pirun hyviä vehkeitä, vielä ku ois jakopää ketjulla ja kunnollisella sellaisella.. Vaa muu siinä ympärillä ei nii erikoisen hyvää oo.MaPa kirjoitti:Ranskikset ja italianot onkin sit asia erikseen.Jespa kirjoitti:Toisaalta hyvin suunniteltu ja normaalisti toimiva auto ei tarvitse viimasuojia.
Meillö eikä kellään tutulla ikinä noita ranskalaisia tai italialaisia autoja ollukkaa, eikä tulekkaan olemaan, mutta kuullu vaan että ovat tosihuonoja talviautoja muutenkin, kaikki lukot ja tiivisteet aina jäässä. Sama ongelma ollu kyllä serkun gti golffinkin kanssaMaatila kirjoitti:Kyllä se vaan on moottorille on hyväksi kun paukkupakkasilla saa moottorin lämmöt nopeammin normaaliin. Itellä on telttapatjasta leikattu sopivan kokonen suikale maskin takana talvisin. Ja en menis ihan yleistämään Mapan väitettä kun pikkusen vajaa 200tkm oon 2.0HDI 406 pösöllä päästelly. Eikä oo ikinä missään noussut niin nopeaa lämmöt normaaliin kun siinä. -40 pakkasta ja 500tkm ajettu mylly, lämmöt normaalissa ja ainoastaan maskin pikkureiät tukittu, coolerin ritilä avoin ja pohjamuovit oli jo edellisellä omistajalla mennyt päreiksi. Ainut vika oli ku huono lähtemään käyntiin. Vaa sitä varten on lohkolämppäri. Kyllä vanhat pösö/sitikan tiisselimyllyt on pirun hyviä vehkeitä, vielä ku ois jakopää ketjulla ja kunnollisella sellaisella.. Vaa muu siinä ympärillä ei nii erikoisen hyvää oo.MaPa kirjoitti:Ranskikset ja italianot onkin sit asia erikseen.Jespa kirjoitti:Toisaalta hyvin suunniteltu ja normaalisti toimiva auto ei tarvitse viimasuojia.