Tuli kokonaan peruskunnostettu moottori vanhan tilalle. Siihen oli vauhettu kaikki laakerit, pytty, mäntä, kiertokanki ja sen laakerit. Ja vaihteisto tarkistettu.
Eli käytännössä melkein uutta vastaava moottori on nyt paikallaan

Yardelta haettiin viimekesän loputks tili.8) Tuo laatikko on kyllä kamala tuos vehkees.Neliveto kirjoitti:Haitko Betan mistä päin vai uutena Yardelta? Samanlaisella tullu kans ajeltua.
Niif oisit ostanu derbin!!!1!1!!TuiZk1 kirjoitti:Yardelta haettiin viimekesän loputks tili.8) Tuo laatikko on kyllä kamala tuos vehkees.Neliveto kirjoitti:Haitko Betan mistä päin vai uutena Yardelta? Samanlaisella tullu kans ajeltua.
Kannentiiviste vuotaa. Koneen käydessä paisarissa pitäisi kuplia, kun katsoo korkki auki.Ruutana kirjoitti:Mikäköhän vikana ku derpi kerää painetta paisuntasäiliöön.
Kiitos! täytyy huomenna vaihtaa kun on jo uusi kannentiiviste.Ezmo kirjoitti:Kannentiiviste vuotaa. Koneen käydessä paisarissa pitäisi kuplia, kun katsoo korkki auki.Ruutana kirjoitti:Mikäköhän vikana ku derpi kerää painetta paisuntasäiliöön.
Tosin itellä vanha romurai( merkiltään bad boy) on kestänyt jo yli 5 vuotta kovaa ajoo ilman öljyjä, venttiilien kiristyksiä, koneremppoja jne.Ventti kirjoitti:Ajo_vitun_kerta. Eipähän nuo 110cc Romuraita tarvihte nyt joka kerta mittään ruuvailua, jos muistaa huoltaa ja katsoo kaikki kulutusosat, jne...valmetmies00 kirjoitti:Ja ilmaista ruuvaamista joka ajo kerran jälkeen.
Tosin vielä sen lisään että sitten kun ne on siinä vaihessaa, niin ne sitten hajoo ihan joka paikasta, tekniikka on "luotetteva" monkeytype, mutta onhan jossaki 85sx kotarissa 5x enempi heppoja mitä 110cc Romuraissa.
Vaihda mäntä ja hoonauta pytty nimim. kokemusta on juurikin YZF-R. Öljynsyönti 30tkm kohdalla tai aiemmin on minarellin koneen tyyppivika, eikä minkään moottorin kuluvat osat ole ikuisia.MattiI kirjoitti:Sanokaas kuulostaako pahalta öljynkulutukselta jos YZF-R syö 1000km:llä mittatikun verran öljyä.