

No sillee ettei jää juurikaan rakoa renkaan ja pyöränkaaren väliin, kivetyksien yli ei tarvi pahemmin ajella ja hidasteet ajaa vinottain.Neliveto kirjoitti:Ei liikaa tonttiin, kärsii jo käytännöllisyys ja sitte vituttaa ku ajat jonku katukiveyksen/hidastetöyssyn ylitte ja huomaat että puskurista puuttuu pala.
Mikäs toi raato tuolla reunassa on?Verkku kirjoitti:Ehdottomasti jos tommotteet vanteet laitat ni tonttiin.
Tosa oma seiska.
Muistuttas erehyttävästi c-mallin kadettia, saatan toki olla väärässäkii.Teemu kirjoitti:Mikäs toi raato tuolla reunassa on?Verkku kirjoitti:Ehdottomasti jos tommotteet vanteet laitat ni tonttiin.
Tosa oma seiska.
^^Tolleensa se ois hyvä. Ei sitä kaarta tartte joka autossa saaha siihen renkaan ja vanteen väliin.Massey_man kirjoitti:No sillee ettei jää juurikaan rakoa renkaan ja pyöränkaaren väliin, kivetyksien yli ei tarvi pahemmin ajella ja hidasteet ajaa vinottain.
Miks ostais yksityiseltä, kun kaupasta saa vähän päälle 200e hintaan samanmoiset JOMin pomppukepit? Semmoset varmaan tuun hommaamaan, vaikkei ne nyt kauheen kehutut ookkaan.Tele kirjoitti:http://www.nettivaraosa.com/tuning-osat/1992320
Kyllähä näitä on netissä golffiin myynnissä.
30mm lätyt on tällä hetkellä edessä ja takana, eikä kauheesti viittis niitä uusia, kun maksavat kuitenkin sen vajaa 80e/kpl..Teemu kirjoitti:Ja speiserillä vaan et:n muuttelluun niin ei jää rakoja turhia.
Sillee et pitää väistellä kaivonkannetkii.Diesel Power kirjoitti:^^Tolleensa se ois hyvä. Ei sitä kaarta tartte joka autossa saaha siihen renkaan ja vanteen väliin.Massey_man kirjoitti:No sillee ettei jää juurikaan rakoa renkaan ja pyöränkaaren väliin, kivetyksien yli ei tarvi pahemmin ajella ja hidasteet ajaa vinottain.![]()
Ei helvetissä viiti ajaa rajotusten mukaan hidasteeseen ainakaan tossa kylillä, tuntuu helvetin ikävälle jos siihen lasauttaa neljääkymppiä..sutki kirjoitti:Autolla pitää voida ajaa hidastetöyssyn yli tien rajoituksen sallimaa nopeutta, muuten on autossa tai hidasteessa vika.
150Y ratsunin raato on tuola mettänreunas.Teemu kirjoitti:Mikäs toi raato tuolla reunassa on?Verkku kirjoitti:Ehdottomasti jos tommotteet vanteet laitat ni tonttiin.
Tosa oma seiska.
Ja speiserillä vaan et:n muuttelluun niin ei jää rakoja turhia.
Täh, tuo vinottain ajaminen ei oikeen auennu mulle.Massey_man kirjoitti:No sillee ettei jää juurikaan rakoa renkaan ja pyöränkaaren väliin, kivetyksien yli ei tarvi pahemmin ajella ja hidasteet ajaa vinottain.Neliveto kirjoitti:Ei liikaa tonttiin, kärsii jo käytännöllisyys ja sitte vituttaa ku ajat jonku katukiveyksen/hidastetöyssyn ylitte ja huomaat että puskurista puuttuu pala.
Tämän takia justiisa, onhan se komia madallettuna mutta..Neliveto kirjoitti:Ei liikaa tonttiin, kärsii jo käytännöllisyys ja sitte vituttaa ku ajat jonku katukiveyksen/hidastetöyssyn ylitte ja huomaat että puskurista puuttuu pala.
No siis samalla tavalla kun josse mäkee pääse suoraan ylös nii menee mutkittelemalla eli ennen hidastetta auto vinottain tielle että repsikan eturengas menee ekana hidasteen päälle ja jos on levee hidaste nii tavallaan koukataan sen hidasteen päällä vastaan tulevan kaistalla, eli mennään vinottain se ylös ja vinottain alas.Neliveto kirjoitti:Täh, tuo vinottain ajaminen ei oikeen auennu mulle.
No nyt ymmärsin pointin. Ei vaan välttämättä ensimmäisenä tuu mieleen venkslata tuolla lailla varsinkaan jos sattuu olemaan vähänkin enemmän liikennettä.Massey_man kirjoitti:No siis samalla tavalla kun josse mäkee pääse suoraan ylös nii menee mutkittelemalla eli ennen hidastetta auto vinottain tielle että repsikan eturengas menee ekana hidasteen päälle ja jos on levee hidaste nii tavallaan koukataan sen hidasteen päällä vastaan tulevan kaistalla, eli mennään vinottain se ylös ja vinottain alas.Neliveto kirjoitti:Täh, tuo vinottain ajaminen ei oikeen auennu mulle.
Paljon tasasempi ajaa tuolleen ja jos on tosiaan matala auto nii ei raavi nii herkäst kiinni.
Sedän piti tosta ratsunista auto tehdä, mut se löysi jonku toisen raadon josta se teki auton ja laitto museokilpiin, sitte siltä löytyy yks harvoista sss 1600 (ite kunnostettu) ratsuneista ja seki museokilvis. Nyt sil on tekeillä kilpuriprokkis 1600 datsun.Teemu kirjoitti:Se datsuni on sitte vähän väärässä paikassa, soosoo
Kaapeleilla virtaa toisesta autosta, ja nyt alkoi jo tapahtumaan, vois sanoa että karvaa vaille että ois käynnistynyt, kunnes ampu imupuolelle ja imusarjan päällä letkun päästä lähti pultti kuin raketti, meinas lastulevyn läpi vissiin singota. No, huomenna imusarja vaihtoon (siinä on yksi letkunippa vähemmän) ja kokeilee paremmalla menestyksellä pienen hienosäädön kera.
Minä arvostan myös ulkonäköä olemalla madaltamatta autoa.sutki kirjoitti:Helpointa on kun antaa autossa olla maavaraa ettei raavi kiinni. Toki suomen tiestö on muuttumassa siihen suuntaan että joku korotettu maasturi kohta tarvii ollaJoo olen tylsä ihminen ja arvostan käytettävyyttä enemmän kuin ulkonäköä.
Allekirjoitan täysin. Tiestön kunto kun paikoittain on mitä on, niin kyllä välittyy pienimmätkin kuopat ja muut epätasaisuudet kuskin paikalle.Diesel Power kirjoitti:onhan noi matalammat alustat jäykempiä, ja siten mutkasella tiellä parempia ajaa. Tosin epätasasella tiellä sit putoilis paikat hampaista, jos sellasia olis.