Pitkät valot, seisontajalka, vapaavalo yms.
Vähä reeniä nii kyllä se menee.Codrington kirjoitti:Meinaat mennä kärhän lenkille :Ofordmies4610 kirjoitti:Kiitos!Ja kahden viikon päästä mäntsälään kisaamaan.
Kantsii alottaa viikkoo ennen tankkaus kisaan, käyt ostelee cittarista mallasta, se o sellasessa pussissa olevaa jauhoo. Sitä ku vetelet viikon ajan ennen kisaa nii ei energia lopu pätkillä.
Ite oon menossa nummelaan viimeseen sm-kisaa, jos siellä nousu B-hen, ja CC kisat heinolassa.
Jos nuissa menestystä viimeinki, kova reenaus ollu päällä.
Käyt ostaas cittarista mallasta myydään lasipullossa ja peltitölkissä, sitä vetelet viikon mittaan nii ei energia lopu pätkillä.fordmies4610 kirjoitti:Vähä reeniä nii kyllä se menee.Codrington kirjoitti:Meinaat mennä kärhän lenkille :Ofordmies4610 kirjoitti:Kiitos!Ja kahden viikon päästä mäntsälään kisaamaan.
Kantsii alottaa viikkoo ennen tankkaus kisaan, käyt ostelee cittarista mallasta, se o sellasessa pussissa olevaa jauhoo. Sitä ku vetelet viikon ajan ennen kisaa nii ei energia lopu pätkillä.
Ite oon menossa nummelaan viimeseen sm-kisaa, jos siellä nousu B-hen, ja CC kisat heinolassa.
Jos nuissa menestystä viimeinki, kova reenaus ollu päällä.
Ledivilkut vie vähemmän virtaa se johtuu siitä.Viki kirjoitti:Oisko kellään apua mun kysymyksee? Eli laitoin eilen derbiin ledivikut, ja kun laittaa vilkun päälle niin kaikki vilkut rupee vilkkuu hullu nopeudella. Luulisin ite maadotus vikaa.
Pysyykö käynnissä ryyppy päällä ja mikä mopo on kyseessä?Valmeksi kirjoitti:Tietääkö joku MIKSI mopo ei pysy käynnissä jos kierrokset tippuu alle 6k ja lähtee vain työntämällä käyntiin,johtuuko siitä että magneetto on päin vittua vai mikä?
Okei. Täytyy vähä selvitellä viel.98Farminggame kirjoitti:Ledivilkut vie vähemmän virtaa se johtuu siitä.Viki kirjoitti:Oisko kellään apua mun kysymyksee? Eli laitoin eilen derbiin ledivikut, ja kun laittaa vilkun päälle niin kaikki vilkut rupee vilkkuu hullu nopeudella. Luulisin ite maadotus vikaa.
Pitää laittaa ledeille tarkoitettu vilkkurele tai vastukset.
Helkama ax eikä johu muusta kuin sytytyksestä,joku johto ei oo kunnolla tai tulpanhattu/tulpanjohto kusee.Akseli(Fin) kirjoitti:Pysyykö käynnissä ryyppy päällä ja mikä mopo on kyseessä?Valmeksi kirjoitti:Tietääkö joku MIKSI mopo ei pysy käynnissä jos kierrokset tippuu alle 6k ja lähtee vain työntämällä käyntiin,johtuuko siitä että magneetto on päin vittua vai mikä?
Ei se haittaa vaikka ne välkyttäiski. Empä tiedä oikeestaa ketää jolla ledivilkut välkkyis normaalia vauhtia.Viki kirjoitti:Okei. Täytyy vähä selvitellä viel.98Farminggame kirjoitti:Ledivilkut vie vähemmän virtaa se johtuu siitä.Viki kirjoitti:Oisko kellään apua mun kysymyksee? Eli laitoin eilen derbiin ledivikut, ja kun laittaa vilkun päälle niin kaikki vilkut rupee vilkkuu hullu nopeudella. Luulisin ite maadotus vikaa.
Pitää laittaa ledeille tarkoitettu vilkkurele tai vastukset.
Mimmonen mopo sul ny sille on, kuvaa kehiinTele kirjoitti:Juu, huomenna tai joskus käyn hakee kaverilta jotkut minivilkut ja ehkä jotain muuta))
hopeat o vilkut mutta jos maalasi mustaks.
Paljonko kulkee?McNoitti kirjoitti:Tänää tuli ajettua kaverin -06 tehari-Sendalla:D Oli aika kova peli,kun Leo Vince potkasee kakkosella:D
Mutta kun kaikki vilkut vilkkuu. Ei kumminkaan olla missään rakennustyömaalla.XarioN kirjoitti:Ei se haittaa vaikka ne välkyttäiski. Empä tiedä oikeestaa ketää jolla ledivilkut välkkyis normaalia vauhtia.Viki kirjoitti:Oisko kellään apua mun kysymyksee? Eli laitoin eilen derbiin ledivikut, ja kun laittaa vilkun päälle niin kaikki vilkut rupee vilkkuu hullu nopeudella. Luulisin ite maadotus vikaa.