Laittakaa perustelut että miten se on parempi.

![]() | Lataa tästä... |
Toi on kyllä hyvä pointti. Itse olen samaa mieltä, että ei voi verrata, koska toinen on konsoli ja toinen... No, tietokone.MrSuomi kirjoitti:PlayStationia ja tietokonetta ei ainaskaan mun mielestä voi verrata toisiinsa....
Ei molemmilla pääse nettiin!Mr_Leskelä kirjoitti:No omasta mielestä ne on ihan yhtä hyviä. Molemmille on hyviä pelejä, molemmilla pääsee nettiin ja molemmila voi jutella kaverien/tuttujen kanssa. Siinä ne tärkeimmät.
Pääseehän ?mjom kirjoitti:Ei molemmilla pääse nettiin!Mr_Leskelä kirjoitti:No omasta mielestä ne on ihan yhtä hyviä. Molemmille on hyviä pelejä, molemmilla pääsee nettiin ja molemmila voi jutella kaverien/tuttujen kanssa. Siinä ne tärkeimmät.
Niin pääseekin. Mjom ei vaan osaa käyttää PlayStationia niin se ei osaa painaa siitä "internet" painikkeestaAllux kirjoitti:Pääseehän ?mjom kirjoitti:Ei molemmilla pääse nettiin!Mr_Leskelä kirjoitti:No omasta mielestä ne on ihan yhtä hyviä. Molemmille on hyviä pelejä, molemmilla pääsee nettiin ja molemmila voi jutella kaverien/tuttujen kanssa. Siinä ne tärkeimmät.
![]() | Lataa tästä... |
Kaikki konsolipelit pyörii 30 fps*TuiZk1 kirjoitti: Konehan se on se parempi, koska konsolilla suurin osa peleista ei pyöri 60FPS joka on aika perseestä.![]()