
Saa perustella.
Tätä juuri olin kirjoittamassa kunnes kännykkä teki tempun. Eli kyllä se taka/neli veto.Ännä kirjoitti:Takapotku, mistä saa tarvittaessa 4wd päälle.
Neliveto on talvella huomattavasti turvallisempi ku etuveto.Killerhangar kirjoitti:Joo, mutta se perä ei sieltä todellakaa seuraa siististi messissä.. Etuvedolla pystyy melkeenpä ajaa kurvit nopeammin mitä takavedolla, jos sille tielle lähdetää. Etuveto huomattavasti turvallisempi ja taloudellisempi kuin taka/neliveto...
Jos käyttää pakettiautoa siihen tarkotuksee mihi se on tarkotettu, niin on siel sitte painoaTheJussi kirjoitti:Arki-ajoon etuveto, leikkimiseen ym. takaveto. Esim. pakettiauto on takavetona talvella ihan onneton vehje kun takana ei ole ollenkaan painoa, etuvedossa on enemmän painoa vetävillä pyörillä niin pääsee jopa liikkeelle. Radalle ym. leikittelyyn ehottomasti takaveto, ihan sama onko se nopeempi kun sillä on mukavempi vetää luisussa.
Tämän takia meillä on "pakettiautona" Hiluxi, saa 4wd päälle, jos tuntuu siltä.TheJussi kirjoitti:Arki-ajoon etuveto, leikkimiseen ym. takaveto. Esim. pakettiauto on takavetona talvella ihan onneton vehje kun takana ei ole ollenkaan painoa, etuvedossa on enemmän painoa vetävillä pyörillä niin pääsee jopa liikkeelle. Radalle ym. leikittelyyn ehottomasti takaveto, ihan sama onko se nopeempi kun sillä on mukavempi vetää luisussa.
Lukekaa viestit, sanoin että peeloilemiseen/leikkimise takapotku on OK...Jezba kirjoitti:Killeri, tossa sun allekirjoituksessaki auto on takapotku. Mieti, jos se olisikin etuveto, olisiko se siinä tapauksessa tuossa asennossa kuvassa?
-Ei.
Eli Turpa kiinni!Tarpeeksi perusteluja takavedolle.
Harvemmin sitä tulee ajettua sinne kaupunkiin kuorma päällä ja pois, yleensä se kuorma on painona vaan yhteen suuntaan. Ja vaikka siellä sitä painoo oliskin niin etuveto vieWiuwe^ kirjoitti:Jos käyttää pakettiautoa siihen tarkotuksee mihi se on tarkotettu, niin on siel sitte painoaTheJussi kirjoitti:Arki-ajoon etuveto, leikkimiseen ym. takaveto. Esim. pakettiauto on takavetona talvella ihan onneton vehje kun takana ei ole ollenkaan painoa, etuvedossa on enemmän painoa vetävillä pyörillä niin pääsee jopa liikkeelle. Radalle ym. leikittelyyn ehottomasti takaveto, ihan sama onko se nopeempi kun sillä on mukavempi vetää luisussa.
Tähän on kyllä pakko sanoo et: +1Jezba kirjoitti:Killeri, tossa sun allekirjoituksessaki auto on takapotku. Mieti, jos se olisikin etuveto, olisiko se siinä tapauksessa tuossa asennossa kuvassa?
-Ei.
Eli Turpa kiinni!Tarpeeksi perusteluja takavedolle.
Idiootti.. En yritä väittää, et takaveto tekee kuskista paremman.Killerhangar kirjoitti:Jos paljon ajelee vaihtelevissa olosuhteissa niin etuveto. Jos haluaa vaan peeloilla niin takaveto, jos taas joutuu metässä rämpimään niin neliveto. Mutta takaveto ei tee kestäkään parempaa kuskia, toisinkuin mopojonne City, 15vee, es-pärinöissään yrittää väittää...
NO sitä oot yrittäny sanoa IMO... Ja jos sulla on kortti niin miten ei voi olla ymmärtämättä autolla ajamisesta? Hommaa ite eka B-kortti ja tuu sitte pätemää...City^ kirjoitti:Idiootti.. En yritä väittää, et takaveto tekee kuskista paremman.Killerhangar kirjoitti:Jos paljon ajelee vaihtelevissa olosuhteissa niin etuveto. Jos haluaa vaan peeloilla niin takaveto, jos taas joutuu metässä rämpimään niin neliveto. Mutta takaveto ei tee kestäkään parempaa kuskia, toisinkuin mopojonne City, 15vee, es-pärinöissään yrittää väittää...
E: Ja viel etuveto on turvallisempi, jos ei ymmärrä kauheesti autolla ajamisesta.