Ite tykkään näistä:
- Hirveä henri
- Muumit
- Richard scarry
- Pikku traktori

Iteki olin ~10-11 vuotiaana tota mieltä. Jotenki arvasin, että joku tulee tänne samonaan, justiin tohon tylii että "Kuka nytte enää kattoo lastenohjelmia, ne on ihan pikku pojille.remontti reiska kirjoitti:Voe hel*e*t%! Kuka nyt katsoo lastenohjelmia kun on muutakin tekemistä?Itse en ole edes katsonut paljoo lasten ohjelmia... Salkkareita ja virittäjiä..
Jaa, sinäkö katsot?Ännä kirjoitti:Iteki olin ~10-11 vuotiaana tota mieltä. Jotenki arvasin, että joku tulee tänne samonaan, justiin tohon tylii että "Kuka nytte enää kattoo lastenohjelmia, ne on ihan pikku pojille.remontti reiska kirjoitti:Voe hel*e*t%! Kuka nyt katsoo lastenohjelmia kun on muutakin tekemistä?Itse en ole edes katsonut paljoo lasten ohjelmia... Salkkareita ja virittäjiä..
No en nyt suoranaisesti oota, että niitä tulis, mutta jos ny sattuu kattoa telkkaria ja sieltä ei muuta tuu, niin ei se lastenohjelmien kattominen mun mielestä mitenkää lapsellista oo. Tosin nykypäivän lastenohjelmat on ihan perseestä ku vertaa siihen mitä sillon tuli ku ite olin siinä iässä, että tuli katottua oikeen urakalla.remontti reiska kirjoitti:Jaa, sinäkö katsot?Ännä kirjoitti:Iteki olin ~10-11 vuotiaana tota mieltä. Jotenki arvasin, että joku tulee tänne samonaan, justiin tohon tylii että "Kuka nytte enää kattoo lastenohjelmia, ne on ihan pikku pojille.remontti reiska kirjoitti:Voe hel*e*t%! Kuka nyt katsoo lastenohjelmia kun on muutakin tekemistä?Itse en ole edes katsonut paljoo lasten ohjelmia... Salkkareita ja virittäjiä..