jooJannuzki kirjoitti:Tais jäädä T vallu kuskilla luu kurkkuun ku 905 päästää ohi..Traktori_Mies kirjoitti:Joo... Meiän 905 on turbotettu kans on sit perhanan kova peli... tos lähistöllä on jyrkkä mäki... Yks tuttu oli äestämäs meiän 905 sella ja se oli tulos sitä mäkee alas... Ja edes meni Valtra 8400 pareilla ja Valtra T140 pareilla ja nii yskäri päästi ohiMB Trac kirjoitti:No ei se ikää katso, jos on aikaa pelailla aikusenakin, tietysti jos asuu kaupungissa niin ei pääse välttämättä käsiksi niihin oikeisiin koneisiin noin vain.. Sitten mersuun, siinä on vakiona 150, mutta on sitä vähän ruuvattu että varmaan sellanen 180 löytyyOn muuten joensuun kartanon entinen vetopeli!
jo vain iällä ei ole väliä.pekkapouta kirjoitti:Mahtuuko sekaan vähän nuorempiakin???Sil oon 9 vast ja tänä vuonna lokakuus 10. ja olen aloittanut traktorilla ajelun 6 tai 7 vuotiaana ja osaan nykyään niin hyvin ajaaa että vois ihan oikeest antaa ajokortin
Eihän se siitä taidoista ole kiinni se kortin saaminen. Vaan kun rikosoikeudellinen vastuu alkaa 15-vuotiaana, niin sehän siinä rajoittaa. Ja 9-vuotiaat on vähän lyhyitä vielä, äkkitilanteen sattuessa jos ei yltykkään painamaan jarrua niin se on menoa sitten. Mutta minusta on hyvä että jotkut aloittavat ajamaan traktorilla jo pienestä pitäen. Itsekin ajoin ekaa kertaa yksin 5-vuotiaana.Haavisto kirjoitti:jo vain iällä ei ole väliä.pekkapouta kirjoitti:Mahtuuko sekaan vähän nuorempiakin???Sil oon 9 vast ja tänä vuonna lokakuus 10. ja olen aloittanut traktorilla ajelun 6 tai 7 vuotiaana ja osaan nykyään niin hyvin ajaaa että vois ihan oikeest antaa ajokortin
Isältä kyselin, niin se meinasi, että on varmaan noin 200 heppaa..Traktori_Mies kirjoitti:Paljonkos on koneja siin teidän Mersus
Aika kova koneMB Trac kirjoitti:Isältä kyselin, niin se meinasi, että on varmaan noin 200 heppaa..Traktori_Mies kirjoitti:Paljonkos on koneja siin teidän Mersus
Harvemmimpa ne traktoreita pysäyttää, minuakaan ei oo koskaan pysäytetty (vaikka korttin onkin)volvo/valtra kirjoitti:onneks ei oo tullu vielä poliiseja vastaan kertaakaan kun oon ajanu ku 3v t-korttiin
sehän siinä on hyvä oli kerran kyllä kaverin kanssa lähellä että ois poliisi pysäyttäny 4 ihmistä istu kopissa ja 45km/h mentiin niin poliisit menee takana ja jontikassa ei toimi vilkut kunnolla peilit rikki. niin siitä sitte mentiin akkiä peltotielle ja sieltä kotiaMotokuski kirjoitti:Harvemmimpa ne traktoreita pysäyttää, minuakaan ei oo koskaan pysäytetty (vaikka korttin onkin)volvo/valtra kirjoitti:onneks ei oo tullu vielä poliiseja vastaan kertaakaan kun oon ajanu ku 3v t-korttiin
meiltäpä puuttuu kolmiovilperttti kirjoitti:ei ne joo traktoreita kattele pahemmin. Mutta se on VARMA asia että traktorissa pitää olla hitaanajoneuvon kolmio. sitä jos ei ole siihen ne kiinnittää huomiota ja saattaa pysäyttää ja antaa sakon ... ja toinen et jos ajat esim soraa ... niin saatat joutu vaa'alle jos on ''pikkusen''Laidan yli menevä murskekuorma. minut kerra pysäytti ja anto sakot juuri tuosta. hiivatilla ja 120 tuhdilla olin viemäs yhelle mökkiläiselle soraa nii kas kummaaMotokuski kirjoitti:Harvemmimpa ne traktoreita pysäyttää, minuakaan ei oo koskaan pysäytetty (vaikka korttin onkin)volvo/valtra kirjoitti:onneks ei oo tullu vielä poliiseja vastaan kertaakaan kun oon ajanu ku 3v t-korttiin