Jaajaa.. Käytiin siellä tuossa pari päivää sitte..Emppo kirjoitti:Minä asun Siilinjärvellä eli noin tunnin matkan päässä Pielavedestä.

Jaajaa.. Käytiin siellä tuossa pari päivää sitte..Emppo kirjoitti:Minä asun Siilinjärvellä eli noin tunnin matkan päässä Pielavedestä.
Siä asut siis samalla paikkakunnalla yhden hirviän foorumin käyttäjän kanssa, onnea, koita pysyä hengis...Emppo kirjoitti:Minä asun Siilinjärvellä eli noin tunnin matkan päässä Pielavedestä.
en mäkää kovin kaukaa ooHolland Man kirjoitti:Karting poju on naapuris ja sinne on jatain 200m. Ja kawa_poeka on toises pääs kylää jotain 6km.Aa-peli100 on 2-3km.
Et nii mut unohin sut.s rasmus kirjoitti:en mäkää kovin kaukaa ooHolland Man kirjoitti:Karting poju on naapuris ja sinne on jatain 200m. Ja kawa_poeka on toises pääs kylää jotain 6km.Aa-peli100 on 2-3km.
Jos kuitenkiotetaa tuo viimone 9 ja 3 pois niin on sopiva?Timzze kirjoitti:Wiuwe 939km
Jos ei kuitenkaan oteta. (: Täältä on just 939km turkuun.valtra man kirjoitti:Jos kuitenkiotetaa tuo viimone 9 ja 3 pois niin on sopiva?Timzze kirjoitti:Wiuwe 939km![]()
Ei taira kukaa olla lähempäänä Pielavettä kun Siilinjärvi?
:OO Mis päi kankaanpäätä asut? Minä ja Jartsu asutaan lohikos.arska fs11 kirjoitti:Verkku taitaa asua lähinpänä.
Paskat mie oon lähin melekee varmasti.Galaxeri kirjoitti:Ladamies 37km.
mää asun alajärvellä.Jeppe kirjoitti:Niinnii, mutta Peluri4 ei asu alajärvellä vaan alvajärvellä.