Vannepaino raiskaustaValmetp0ika kirjoitti:ViljamiFin. Ois nimittäin pari valittua sanaa!

Ois Zetor 6211 kiva nähä.
Vannepaino raiskaustaValmetp0ika kirjoitti:ViljamiFin. Ois nimittäin pari valittua sanaa!
Eioo meiä teeämmä ollu liikenteessä tänään.RehuriFin kirjoitti:Volvo21 tavattu tänään Nivalan S-marketin parkkiksella ja sitte en oo varma oliko Maon itte, mutta ainaki heiän temmi paalikärryn kanssa spotattu keskustassa.
Joo näin tosiaan pääs käymään.Jopo kirjoitti:Tammiaro tuli miitattua Kivistön S-Marketin parkkiksella.
Jaa jaa missäs sä mut näit? Sä et satttunu mun silmään vaikka koitin kattella.Muhka kirjoitti:Maattanee ja Jakari tuli nähtyä Tampereella. Kumpikaan ei vaan tainnu nähä mua
Ulkoalueella kun oltiin justiin lähdössä. Maattanee tuli nähtyä belarusten luona.Mrjakari kirjoitti:Jaa jaa missäs sä mut näit? Sä et satttunu mun silmään vaikka koitin kattella.Muhka kirjoitti:Maattanee ja Jakari tuli nähtyä Tampereella. Kumpikaan ei vaan tainnu nähä mua
Oisit nyees huikannu ku en mää mitää nääMuhka kirjoitti:Ulkoalueella kun oltiin justiin lähdössä. Maattanee tuli nähtyä belarusten luona.Mrjakari kirjoitti:Jaa jaa missäs sä mut näit? Sä et satttunu mun silmään vaikka koitin kattella.Muhka kirjoitti:Maattanee ja Jakari tuli nähtyä Tampereella. Kumpikaan ei vaan tainnu nähä mua
Tonnar kirjoitti:Mega tuli sattumalta nähtyä Nivalassa ft. ViljamiFIN.
Juu nämä tuli tavattua.RehuriFin kirjoitti:Tp:ksi menee, mutta ViljamiFIN tuli tavattua Nivalassa konekapinoilla.
Vähän oon myöhässä mutta kyllä mää huusinkin mutta potkit niin innoissaan vredon renkaita ettet kuulluMaattanee kirjoitti: Oisit nyees huikannu ku en mää mitää nää
Sen verra päivitystä että pakastin,viljamifin tullu koulussa nähtyä ja casepuma tullu auratessa vastaan. Eilenkin tuli tutun näköne ässä vastaan mutta eipä tuota nähny kuka oli kuskina ku työvalot tuijjas siihe maliin.Maon^ kirjoitti:Vissiin tuli ajettua tonnarin nyykkärin perässä tnään ja sitten leepua vastaan pariinkin otteeseen tullu ajettua.
Tavata haluaisin Tammiaron, Kasitonnin, volvo21 nyt ainaskin ;DVapo_ kirjoitti:Tuli ite Diesel poweri tavattua model expossa. Ventti on tullu nähtyä muutama kerta koulus.