huonoin traktori merkki

Galluppeja ja kyselyitä.

huonoin merkki

Äänestys päättyi 24.12.2009 21:02

zetor
2
3%
belarus
38
59%
ursus
2
3%
ford
1
2%
volvo bm
2
3%
john deere
6
9%
fiat
2
3%
new holland
4
6%
MF
2
3%
joku muu mikä?
5
8%

Ääniä yhteensä: 64

TheJussi
Kunniakäyttäjä
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: huonoin traktori merkki

Viesti Kirjoittaja TheJussi »

verkku99 kirjoitti:
Johndeeremiesv3 kirjoitti:Huonoin merkki taitaa olla Case ih! Peruste iha hirvee ajaa,kytkin h*lvetin raskas. Ja maksat jostakin pihajyrsimestä 100 000e
Riippuu vähä vuosimallista. Ja uusis ny ei oo välttämättä kytkintä ollenkaa. Ja vanhemmis Caseis riippuu vähä kytkimestä
esim. meiän 685xl:s on hyvin helposti pohjaan menevä kytkin ja mun pappan kaverin 685xl:s täytyy nousta seisomaan jotta saa kytkimen pohojaan. :roll:
Jep, mikään ei oo täysin samanlainen. Enkä menis kehumaan karvalakki JD:n (SE-mallit) kytkintä, se jos mikä oli jäykkä. Mut eipä tuota kytkintä ees hirveesti tarvihe, niin mulle on ihan sama onko se keppee vai ei :D. Ja tuo hinta on melko vaikee uskoo, kun meidänkin paremmin varusteltu mxm120, oli n.60t€ (uutena ostettu).
Elias
Multiplayer tunnuksesi?: Elias (FIN)

Viesti Kirjoittaja Elias »

minusta valmet on muuten oihan hyvä muttä pompii liikaa ja etuakseli liian edessä siis jos nostaa painavaia kuormia :| Meillä on 2 new hollandia ja ne on minusta parempia kuin valmetit ;)
viitala
Tämänhetkinen kaupunki:: Nivala
Kielet: Suomia
Multiplayer tunnuksesi?: Viitala fin
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Viesti Kirjoittaja viitala »

Laittakaa äänestys uuestaa pystöö nii uuvet ki käyttäjät saa äänestää ;)
leepu

Viesti Kirjoittaja leepu »

Totta sitä nytte saa vaikka jeesus äänestää jos se ei oo ene ääntäsä tuoho laittan.
Kuva
Thetuoppi^
Volvo, maailma tarvitsee esikuvia. ;)
Codrington

Viesti Kirjoittaja Codrington »

Onkohan tässä mitään järkeä? Kaikki 99- penskat tulee huutelemaan vaikka eivät tiedä asioista mitään.
Kuva
''Enduro For Life''
Maatila
Moderaattori
Olen kiinnostunut: Naisista

Viesti Kirjoittaja Maatila »

Nii justii!Mutta kekkä pöliät oli äänestänyt jontikkaa,ne ei kyllä tiiä siitä rattorista sitte yhtää mitää.Kuka uskaltaaki väittää että belarus tai zetori tai jopa ursus olis jontikkaa parempi.
Kuva
- Vakityö, putkitehtaan lähettämössä.
- Metsä, maatalous ja koneharrastaja.
- rivitalokaksio, kymppihehtaari maata, pari autoa ja rattori.
JoonZ
Tämänhetkinen kaupunki:: Rauma
Multiplayer tunnuksesi?: Valtra_T_170

Viesti Kirjoittaja JoonZ »

maatila kirjoitti:Nii justii!Mutta kekkä pöliät oli äänestänyt jontikkaa,ne ei kyllä tiiä siitä rattorista sitte yhtää mitää.Kuka uskaltaaki väittää että belarus tai zetori tai jopa ursus olis jontikkaa parempi.
No älä!!!
Kuva<--Manen pohja,Kruisaaja laitto fontin.
EX Valtra T 170!
valtra12
Kielet: suomi ja joten kuten eglanti

Viesti Kirjoittaja valtra12 »

Kyllä belarus ny jontikan voittaa,vaikka ei jontikassa mitää vikaa ole.Deutz on läpimätä paska jos suoraa sanoo pikkusenki jotai paskaa menee väärii paikoihi nii rupee keittää,muttavaltraa ei voita mikää :shock:
Kuva
kiitokset:fend936.
MP nick:valtra12[fin]
Ännä
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Ännä »

maatila kirjoitti:Nii justii!Mutta kekkä pöliät oli äänestänyt jontikkaa,ne ei kyllä tiiä siitä rattorista sitte yhtää mitää.Kuka uskaltaaki väittää että belarus tai zetori tai jopa ursus olis jontikkaa parempi.
Kyllä varmaan nuo Jontikkaa parempia on, mutta ei jontikka todellakaan mikään paras ole. Ainakaan ne yksilöt mitä oon itte käyttäny. Esimerkkinä koulun 6620:ssa (-06) on paljon huonommat vaihteet, kun meidän (-99) 6550:ssä. 6620:ssa vaihteet menee A, B, C, D, E, F ja 4 pikavaihdetta, eikä ollenkaan nappikytkintä, joka 7 vuotta vanhasta valmetista löytyy vakiovarusteena... Ja sitten siinä jontikassa on vaihteitten kanssa samassa paikassa "P" (tarkoittaa vissii käsijarrua) mutta siinä on silti tavallinen keppikäsijarru ja suunnanvaihtassa keskellä on vain "N" (vapaa). 6550:ssä taas vakiovarusteena on käsijarru ja "N" (vapaa) molemmat suunnanvaihtajassa.
Ei siinä mitään, mahtaa vain johtua siittä, että oon tottunu käyttämään Valtraa. Siltikin voin sanoa, että 6620 on yksi koulun parhaista koneista. (Koulussa on 10 valmettia ja 1 jontikka)

Tulipas vähän sekavasti selitettyä mutta toivottavasti tajuatte. :D
Kuva

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
Mattimies_
Kunniakäyttäjä
Tämänhetkinen kaupunki:: Turku
Kielet: Suamee puhun ja vähä enklantii, ruotsia kans vähä, mut en oikee hyvi. :D

Viesti Kirjoittaja Mattimies_ »

Joo, ittekki testasin agris jontikkaa, ni en mää saanu edes vaihteit päälle. Liian hankalat,(mulle, ku ajanu 80´s koneit) ja sitte ku sain ni siel oli joku vitu pieni ryömintä vaihe.. :D
Mut tää ny o vitu naurettavaa, valtra o paras, kuka voi väittää et jontikka o paska ym. millä vitun perusteilla joku toine merkki o toista parempi, no vittu ei täällä suurimmasta osaa ole kokemusta trakul ajosta ku 5h ja sitte loput ku istuttu isin kyydis. Sitä vaan kehutaan mikä ittellä on. Sitte voi ruveta puhumaan nistä koneitten eroista ku on ajanu yli 200h eri koneilla.. ei sillä ku ollaan istuttu kyydis tai katottu pellon reunast. emmää sano et mul mittää kokemust ois enempää ku 70h.. ja fortin oon kokenu iha jees koneeks.
Kuva
Ford henkeen ja vereen.
Ford 6610 "82
Ford 6700 "79
Ford 3000 "66
EX Ford 4000 "66
EX Ford County 654 "66
Ännä
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Ännä »

Mattimies_ kirjoitti:Joo, ittekki testasin agris jontikkaa, ni en mää saanu edes vaihteit päälle. Liian hankalat,(mulle, ku ajanu 80´s koneit) ja sitte ku sain ni siel oli joku vitu pieni ryömintä vaihe.. :D
Mut tää ny o vitu naurettavaa, valtra o paras, kuka voi väittää et jontikka o paska ym. millä vitun perusteilla joku toine merkki o toista parempi, no vittu ei täällä suurimmasta osaa ole kokemusta trakul ajosta ku 5h ja sitte loput ku istuttu isin kyydis. Sitä vaan kehutaan mikä ittellä on. Sitte voi ruveta puhumaan nistä koneitten eroista ku on ajanu yli 200h eri koneilla.. ei sillä ku ollaan istuttu kyydis tai katottu pellon reunast. emmää sano et mul mittää kokemust ois enempää ku 70h.. ja fortin oon kokenu iha jees koneeks.
Niinpä, en mää semmosia koneita hauku/kehu, millä en oo ajanu.
Kuva

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
leepu

Viesti Kirjoittaja leepu »

Codrington kirjoitti:Onkohan tässä mitään järkeä? Kaikki 99- penskat tulee huutelemaan vaikka eivät tiedä asioista mitään.

Kyllä mää kuule tiiän enempi koneista ku sää vois vaikka ottaa tietovisan nii pieksisin sut 6-1 nii piä ruotsalaine homo se sun turpas kii Smoker
Kuva
Thetuoppi^
Volvo, maailma tarvitsee esikuvia. ;)
TheJussi
Kunniakäyttäjä

Viesti Kirjoittaja TheJussi »

Ännä kirjoitti:
Mattimies_ kirjoitti:Joo, ittekki testasin agris jontikkaa, ni en mää saanu edes vaihteit päälle. Liian hankalat,(mulle, ku ajanu 80´s koneit) ja sitte ku sain ni siel oli joku vitu pieni ryömintä vaihe.. :D
Niinpä, en mää semmosia koneita hauku/kehu, millä en oo ajanu.
Taas tuli asia tekstiä :). Imo, juuri tuon takia ei tarvita uutta äänestystä tästä aiheesta, foorumin keski-ikä on kuitenkin se mikä on. Monella foorumilaisella ei todennäkösesti ole kokemusta tuosta Belaruksestakaan, ovat vaan äänestäneet sen perusteella, että koko kone on hieman karuhko (mut kyllä sillä työt tekee).
Mattimies_
Kunniakäyttäjä
Tämänhetkinen kaupunki:: Turku
Kielet: Suamee puhun ja vähä enklantii, ruotsia kans vähä, mut en oikee hyvi. :D

Viesti Kirjoittaja Mattimies_ »

Minä minä minä! mun isin valtra mää mää mää mun mun paras paras! jeeee. Teistä ei vittu tiedä kukaan vittu mittään muutako Motokuski ja Ännä.. Moto varsinki tietää helvetin hyvin. ja sitte lähtee vähä varotusta ja tää aihe vittuun. (:
Kuva
Ford henkeen ja vereen.
Ford 6610 "82
Ford 6700 "79
Ford 3000 "66
EX Ford 4000 "66
EX Ford County 654 "66
Lukittu

Palaa sivulle “Gallupit ja kyselyt”