Itellä on rehun tekoa

Ja tietysti paljon saatte palkkaa?
Esim. €/1h, päivä, viikko tai kuukausi tms?
Kelle? Et vissiin pysty 20 tuntia ajaan putkeen!suomalainen kirjoitti:Oon urakoimassa täälläpäin ja sit koton riittää vähintään kolme tuntiaa päivässä töitä ja normaalisti se 10 tuntia ja parhaimillaan 20 tuntia.
PystyyRainBow_ kirjoitti:Kelle? Et vissiin pysty 20 tuntia ajaan putkeen!suomalainen kirjoitti:Oon urakoimassa täälläpäin ja sit koton riittää vähintään kolme tuntiaa päivässä töitä ja normaalisti se 10 tuntia ja parhaimillaan 20 tuntia.
On varmaan aika rautaset hermot sillä! Ite en jaksas kultivaattoria ajaa ku sen hikisen 6h sitte vaihtaisin jo kylvökoneeseen/kusikärryyn.mns97 kirjoitti:PystyyRainBow_ kirjoitti:Kelle? Et vissiin pysty 20 tuntia ajaan putkeen!suomalainen kirjoitti:Oon urakoimassa täälläpäin ja sit koton riittää vähintään kolme tuntiaa päivässä töitä ja normaalisti se 10 tuntia ja parhaimillaan 20 tuntia.Tuo naapurin ukko ajo 27h putkeen cultivaattoria
Vaikkaa kelle ja kyllä sitä pystyy viime vuonakin valvoin yön pellolla ja nukuin päivällä 2 tuntia.RainBow_ kirjoitti:Kelle? Et vissiin pysty 20 tuntia ajaan putkeen!suomalainen kirjoitti:Oon urakoimassa täälläpäin ja sit koton riittää vähintään kolme tuntiaa päivässä töitä ja normaalisti se 10 tuntia ja parhaimillaan 20 tuntia.