Komia allekirjotusPelaruzi kirjoitti:

Komia allekirjotusPelaruzi kirjoitti:
On..Valtra T kirjoitti:Komia allekirjotusPelaruzi kirjoitti:
Vitut ole temeksi..erkko fin kirjoitti:Temeksihä osaa vetää kulmaa!
Nii just.Timzze kirjoitti:Vitut ole temeksi..erkko fin kirjoitti:Temeksihä osaa vetää kulmaa!
Tuukko tota massikkaa ajamaa?Wiuwe^ kirjoitti:Pari päivää ollu töis, ja tekis mieli pitää jo 2vko lomaEn tiä kans silloku oli työharjotteluusa samasa paikasa nii siel olis ollu vaika 4kk putkee, mut 2kk sillo oli, eikä kyllästyny
Meillä oli jontikan keulas joskus kaapelit ku piti rattorikaivuri lyyä niillä käymään. Ja kerra pistettii kaverin voorti käyntii niillä ku sen pikkuveli oli saanu tyhjennettyä akun ylä-asteenpihalle.valtravalmet kirjoitti:Toisil on ketju nokas ku jää kiinni, toisilla kaapelit ku ei lähe käymää.![]()
Olin tonin kyydis siin wirran kohalla, "Ajetaaks jokeen tää, koitetaan et kelluuko"Ukkomezzo kirjoitti:Yleinen keskustelu on päässy jo 400:lle sivulle, pääsin tänää ajeleee mautolla, mukana myös Massey_man.
Älkää koittako, se sano mulle et saan ajaa viel joskus muullonkii sillä jos haluun.Massey_man kirjoitti:Olin tonin kyydis siin wirran kohalla, "Ajetaaks jokeen tää, koitetaan et kelluuko"Ukkomezzo kirjoitti:Yleinen keskustelu on päässy jo 400:lle sivulle, pääsin tänää ajeleee mautolla, mukana myös Massey_man.
Nii p**kele, no ei vaiskaa.Massey_man kirjoitti:Seuraavalla kerral sit koitetaan saa ozmo ostaa verorahoilla uuen.
Serkukset vauhdissa...Ukkomezzo kirjoitti:Nii p**kele, no ei vaiskaa.Massey_man kirjoitti:Seuraavalla kerral sit koitetaan saa ozmo ostaa verorahoilla uuen.