Ny ollaan ilosella päällä.
Emmä tiä mikä vauvakeskustelu tästä tuli.

http://www.ls-fin.com/foorumi/viewtopic ... 113&t=9979Verkku kirjoitti:Noni, nysse heräs. Onneks ei huuda. No heiluttelen vaunuja samalla ku olen koneella,
Onneks meijjän suvus ei tällä hetkeellä oli pieniätulos.Verkku kirjoitti:Noni, nysse heräs. Onneks ei huuda. No heiluttelen vaunuja samalla ku olen koneella,
Oon ainoo joka asuu kotona.Verkku kirjoitti:Onneks mää on meirän perheen ainoo laps. Ja tuskin serkkuja ny iha heti tulee.
Eihän täälä valtraN141_ek kansiossa oo sellasta kansioo, kun valtra.juketsu kirjoitti:Tämän jälkeen sun pitää myös kopioida se tekstuuri ValtraT1311/valtra/keula.JPG kansiosta kansioon ValtraN141_ek/valtra/keula.JPGJezba kirjoitti:Voiko olla näin avutonta porukkaa?fendt 936 kirjoitti:
Osaisko joku laittaa oikein?
<File fileId="56" filename="ValtraN141_ek/valtra/keula.JPG" relativePath="true"/>
</Files>
Mutta siinä ny kuitenki, näin äkkiseltään korjattuna noilla tiedoilla mitkä saatavana oli..
0.5 tai 0.75, millinen taitaa olla jo aika paksua.FS2011M0ds kirjoitti:Kui ohut metalli/teräs on johonki pienoismallin tekemisee hyvä? Aattelin tehä pienoismalli vilja/rehukärrit..
Sokee kyl se on niitten tee!Kyllä tee mies ai teen tunnistaa!Johndeeremiesv3 kirjoitti:Ei oo teidän tee?
Sokee ei se kyl mun mielestä oo, pakoputki ei natsaa...erkko fin kirjoitti:Sokee kyl se on niitten tee!Kyllä tee mies ai teen tunnistaa!Johndeeremiesv3 kirjoitti:Ei oo teidän tee?
Se on sit latexin tee en huomannu putkee...Jeppe kirjoitti:Sokee ei se kyl mun mielestä oo, pakoputki ei natsaa...erkko fin kirjoitti:Sokee kyl se on niitten tee!Kyllä tee mies ai teen tunnistaa!Johndeeremiesv3 kirjoitti:Ei oo teidän tee?