Jeep totaalinen reps :DD:D: varsinki tolle xarion jutulle.TwiXi kirjoitti:Timzzellä sitä päätä riittääFarmari344 kirjoitti:Eeppistä.![]()
Hauskat jutut/vitsit
-
erkko fin
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Erkko(lsfin
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Hauskat jutut/vitsit

Kiitokset tästä Pelaaja80:piselle!
- Todomppa
- Kielet: Suomi,Englanti ja Ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: Todomppa [FIN]
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Vitun vanaha.erkko fin kirjoitti:Jeep totaalinen reps :DD:D: varsinki tolle xarion jutulle.TwiXi kirjoitti:Timzzellä sitä päätä riittääFarmari344 kirjoitti:Eeppistä.![]()
- Peluri4
- Moderaattori
- Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
- Viesti:
Ukkojen saunailta ja miehet istuu pöydän ääressä isolla kaveriporukalla.
Viina virtaa ja kaikki pienessä laitamyötäisessä. Meteli on kova,
musiikki soi ja kaikki yrittää kännissään puhua kaikille ja yhtä aikaa. Tunnelma
hyvä. Pöydällä oleva kännykkä soi ja mies vastaa siihen:
"Haloo."
"No hei kulta minä täällä. Kauhee mökä siellä. Onks teillä hauskaa?"
kysyy naisääni.
Mies vastaa: "Joo, hauskaa on. Lähetään tästä kohta baariin."
"Okei. Ole sitten kiltisti siellä." sanoo nainen ja jatkaa:
"Kuule, kultapuppeli; kun mä tässä just sattumalta olin kävelyllä ja
huomasin tossa kultakaupan ikkunassa taas ton sormuksen josta mä olen
sulle aina puhunut niin etkö sä nyt vois sen verran antaa mun törsätä kun senhintakin on nyt tosi halpa. Vaan vähän yli 5 tonnii mut siin on ne
smaragditkin."
"Ai. Paljoko yli?" kysyy mies.
"No vaan vähän. 12:n tonniin ne sen lupas. Saanhan mä sen ostaa jooko.
Pliiiiiis kultapuppeli."
Mies empii hetken ja sanoo sitten: "No okei. Osta nyt sitten."
Nainen jatkaa "Ai niin. Se mun vanha Mersu on tosi surkee ja ruman
värinen. Mä oon jo pitkään katellu jotain nätimpää ja nyt sitte tänään mä
huomasin et tossa autoliikkeessä oli se IHANAN värinen Bemu vielä myynnissä. Saanhan mä käydä ostamassa sen. JOOOOKOOO? Kulta rakaaas? Se on sen 55 tonnii mut ne jo lupas antaa sen kokonaan sun kultareunasella kortillas ja ilman käsirahaa. Kulta voinhan mä tämän kerran vähän törsätä kun se on ihan pakko se Mersu vaihtaa. Jooko?"
Mies tuumii hetken ja painaa sormea toiseen korvaan koska meteli on
kova. Kaverit taustalla huutaa että lopeta jo se jaarittelu ja tuu kaljalle. "Okei, okei. Osta nyt sitten", mies sanoo vihdoin.
Nainen tajuaa tässä vaiheessa että ukko on tänään aika lepsulla mielellä
ja erittäin suopea.
Nainen jatkaa: "Sit kulta mun on ihan nyt pakko viel kysyy sulta yhtä
toista juttuu. Ethän sä suutu?"
Mies: "No en tietenkään. Kysy vaan"
"No kun mä oon jo pitkään katsellu tota naapurin Sakua sillä silmällä ja
mun tekis ihan hirveesti mieli antaa sille. Jos mä vähän tänään meen sen luo
istumaan iltaa sen kanssa hyvän viinipullon kanssa niin ethän sä suutu?
Ethän kulta kun kuitenkin sua mä vaan rakastan."
"No en mä nyt tosta suutu" sanoo mies. "Me vaan. Mut ei sitte ilman
kumia."
"No ei tietenkään. Ai nii ja viel yks pikku juttu kultapuppeli; saahan
mun äiti uuden miesystävänsä kanssa muuttaa meille kun on ihan turha niitten maksaa vuokraa kun meillä on näin iso talo. Voihan ne muuttaa jooko?"
"No, voi voi.", vastaa mies. "Oliko sulla muuta?"
"Ei muuta kulta. Kiitti hirveesti. Nähdään aamulla. Pusi pusi."
"Pusi pusi."
Mies pistää puhelimen kiinni ja katselee sitä mielenkiinnolla. Huutaa
sitten mölyävälle kaveriporukalleen:
"Aika näppärän pieni tää uus Ericsson. Kenen tää on?" ツ
Hitler mutisee: "Arvasinhan, ettei kukaan välitä 10 miljoonasta juutalaisesta..."
Viina virtaa ja kaikki pienessä laitamyötäisessä. Meteli on kova,
musiikki soi ja kaikki yrittää kännissään puhua kaikille ja yhtä aikaa. Tunnelma
hyvä. Pöydällä oleva kännykkä soi ja mies vastaa siihen:
"Haloo."
"No hei kulta minä täällä. Kauhee mökä siellä. Onks teillä hauskaa?"
kysyy naisääni.
Mies vastaa: "Joo, hauskaa on. Lähetään tästä kohta baariin."
"Okei. Ole sitten kiltisti siellä." sanoo nainen ja jatkaa:
"Kuule, kultapuppeli; kun mä tässä just sattumalta olin kävelyllä ja
huomasin tossa kultakaupan ikkunassa taas ton sormuksen josta mä olen
sulle aina puhunut niin etkö sä nyt vois sen verran antaa mun törsätä kun senhintakin on nyt tosi halpa. Vaan vähän yli 5 tonnii mut siin on ne
smaragditkin."
"Ai. Paljoko yli?" kysyy mies.
"No vaan vähän. 12:n tonniin ne sen lupas. Saanhan mä sen ostaa jooko.
Pliiiiiis kultapuppeli."
Mies empii hetken ja sanoo sitten: "No okei. Osta nyt sitten."
Nainen jatkaa "Ai niin. Se mun vanha Mersu on tosi surkee ja ruman
värinen. Mä oon jo pitkään katellu jotain nätimpää ja nyt sitte tänään mä
huomasin et tossa autoliikkeessä oli se IHANAN värinen Bemu vielä myynnissä. Saanhan mä käydä ostamassa sen. JOOOOKOOO? Kulta rakaaas? Se on sen 55 tonnii mut ne jo lupas antaa sen kokonaan sun kultareunasella kortillas ja ilman käsirahaa. Kulta voinhan mä tämän kerran vähän törsätä kun se on ihan pakko se Mersu vaihtaa. Jooko?"
Mies tuumii hetken ja painaa sormea toiseen korvaan koska meteli on
kova. Kaverit taustalla huutaa että lopeta jo se jaarittelu ja tuu kaljalle. "Okei, okei. Osta nyt sitten", mies sanoo vihdoin.
Nainen tajuaa tässä vaiheessa että ukko on tänään aika lepsulla mielellä
ja erittäin suopea.
Nainen jatkaa: "Sit kulta mun on ihan nyt pakko viel kysyy sulta yhtä
toista juttuu. Ethän sä suutu?"
Mies: "No en tietenkään. Kysy vaan"
"No kun mä oon jo pitkään katsellu tota naapurin Sakua sillä silmällä ja
mun tekis ihan hirveesti mieli antaa sille. Jos mä vähän tänään meen sen luo
istumaan iltaa sen kanssa hyvän viinipullon kanssa niin ethän sä suutu?
Ethän kulta kun kuitenkin sua mä vaan rakastan."
"No en mä nyt tosta suutu" sanoo mies. "Me vaan. Mut ei sitte ilman
kumia."
"No ei tietenkään. Ai nii ja viel yks pikku juttu kultapuppeli; saahan
mun äiti uuden miesystävänsä kanssa muuttaa meille kun on ihan turha niitten maksaa vuokraa kun meillä on näin iso talo. Voihan ne muuttaa jooko?"
"No, voi voi.", vastaa mies. "Oliko sulla muuta?"
"Ei muuta kulta. Kiitti hirveesti. Nähdään aamulla. Pusi pusi."
"Pusi pusi."
Mies pistää puhelimen kiinni ja katselee sitä mielenkiinnolla. Huutaa
sitten mölyävälle kaveriporukalleen:
"Aika näppärän pieni tää uus Ericsson. Kenen tää on?" ツ
Hitler mutisee: "Arvasinhan, ettei kukaan välitä 10 miljoonasta juutalaisesta..."
- kallek
- Kielet: suomi, englanti(heikko), Ruotsi(erit.heikko)
- Multiplayer tunnuksesi?: maajussi[fin]
Aika hyvä. Toi loppu ainakin. 
H61 | Pentium G860 3.0Ghz | 4GB 1333Mhz | GeForce Gt630 1GB
- urakkamies
- Moderaattori
- Kielet: suomi ja englanti
Pikku-kallelta oli koulussa kysytty, että miksi aikoo isona, kalle oli vastannut että rekkakuskiksi, ja opettaja siihen että miksi juuri rekkakuskiksi, noh kalle siihen että ajan sisulla, juon kaljaa ja panen naisia. Siitä opettaja käski kallen mennä kotiin ja miettiä sanomisiaan.
Seuraavana päivänä opettaja oli kysynyt kallelta uudestaan että miksi aikoo isona, johon kalle oli vastannut että rekkakuskiksi. Opettaja kysyi taas että miksi rekkakuskiksi, johon kalle vastasi, ajan scanialla, juon pillimehua ja vejän käteen
Seuraavana päivänä opettaja oli kysynyt kallelta uudestaan että miksi aikoo isona, johon kalle oli vastannut että rekkakuskiksi. Opettaja kysyi taas että miksi rekkakuskiksi, johon kalle vastasi, ajan scanialla, juon pillimehua ja vejän käteen
Setorilla voi ajaa, markariiniä voi syyä ja piikaaki voi panna, et ei se sen huonompi ole.
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
- Ännä
- Moderaattori
Paras!urakkamies kirjoitti:Pikku-kallelta oli koulussa kysytty, että miksi aikoo isona, kalle oli vastannut että rekkakuskiksi, ja opettaja siihen että miksi juuri rekkakuskiksi, noh kalle siihen että ajan sisulla, juon kaljaa ja panen naisia. Siitä opettaja käski kallen mennä kotiin ja miettiä sanomisiaan.

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
-
City^
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Karttaobjektit
true storyurakkamies kirjoitti:Pikku-kallelta oli koulussa kysytty, että miksi aikoo isona, kalle oli vastannut että rekkakuskiksi, ja opettaja siihen että miksi juuri rekkakuskiksi, noh kalle siihen että ajan sisulla, juon kaljaa ja panen naisia. Siitä opettaja käski kallen mennä kotiin ja miettiä sanomisiaan.
No enpä ny sanois.City^ kirjoitti:true storyurakkamies kirjoitti:Pikku-kallelta oli koulussa kysytty, että miksi aikoo isona, kalle oli vastannut että rekkakuskiksi, ja opettaja siihen että miksi juuri rekkakuskiksi, noh kalle siihen että ajan sisulla, juon kaljaa ja panen naisia. Siitä opettaja käski kallen mennä kotiin ja miettiä sanomisiaan.
Ei taida ihan auton merkistä riippua vetääkö kuski käteen vai ei.

Kiitos Finski!
SM320 8x2
SM300 8x4
- juikeli
Paskaa läppäääurakkamies kirjoitti:Pikku-kallelta oli koulussa kysytty, että miksi aikoo isona, kalle oli vastannut että rekkakuskiksi, ja opettaja siihen että miksi juuri rekkakuskiksi, noh kalle siihen että ajan sisulla, juon kaljaa ja panen naisia. Siitä opettaja käski kallen mennä kotiin ja miettiä sanomisiaan.

-
City^
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
- Erikoisosaamiseni: Karttaobjektit
Siltä ainaki vaikuttaa.Mrjallu65 kirjoitti:No enpä ny sanois.City^ kirjoitti:true storyurakkamies kirjoitti:Pikku-kallelta oli koulussa kysytty, että miksi aikoo isona, kalle oli vastannut että rekkakuskiksi, ja opettaja siihen että miksi juuri rekkakuskiksi, noh kalle siihen että ajan sisulla, juon kaljaa ja panen naisia. Siitä opettaja käski kallen mennä kotiin ja miettiä sanomisiaan.
Ei taida ihan auton merkistä riippua vetääkö kuski käteen vai ei.
-
valtravalmet
- Kunniakäyttäjä
Pelaruzi kirjoitti:Voortilla saa muutako paskasta persettäPeluri4 kirjoitti:Vetää pillurallia.Pelaruzi kirjoitti:Mitä tekee raktorilla jos ei oo tilaa?
Miksi ostaa BMW kun pituus riittää? -VOLVO
- fordmies4610
- Kielet: Suomi ja Lontoo
- Multiplayer tunnuksesi?: Tornivoorti
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Kyllä Voortilla saa... jos onnistaa. 

Ford 4610 -2 '85 3294cm³, 61hv/2200rpm.DIN 8+4
- ValuXi
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi, Ruotsi, Englanti, Kiina, Japani, Saksa, Venäjä, Puola, Tsekki, Ranska, Hollanti, Norja, Persia, Portugali, Arabia, Romania, Ukraina, Espanja, Italia
- Multiplayer tunnuksesi?: Valmet 604[FIN]
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Ei vittu noi oli hyviä aikoja!!<33Natikkakuski kirjoitti:Repes!Farmari344 kirjoitti:Eeppistä.![]()

- Valmet 755
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Syväkyntäjä
- Viesti:
Farmari344 kirjoitti:Eeppistä.![]()
Tää kansha!urakkamies kirjoitti:
- Valmet 755, Valmet 15, FIAT 780DT, Porsche Super Diesel, Ara AK131C -
-
Suomimies69

Intel Core i5 2320|nVidia GeForce 550 ti|64bit Windows 7|
Manki projektia! --> http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... 75#p377575
- Todomppa
Mies tuli töistä uudella hienolla ferrarilla, hän näki tien vieressä miehen ladan kanssa.
No ferrari kuski päätti reiluna miehenä mennä auttaan lada kuskia, no he laittoivat ladan hinaukseen, ferrari kuski tokaisi lada kuskille "paina torvee jos sattuu jotain" johon lada kuski vastasi: " ei torvi toimi" no ferrari kuski vastasi siihen sitte: "näytä vilkkua" lada kuski nyökkäsi siihen.
Pian he sitten pääsivätkin lähtemään no ei aikaakaan kun punainen BMW 07 vuosimallia pyyhälsi ferrarin ohi, ferrari kuski ajatteli " ei vitsit hitsit, en mää nyt millekkään bemarille kakkoseks jää!!!" no ferrari kuski painoi kaasun pohjaan ja takaa-ajo alkoi.
Poliisit oli passissa sillalla, rutiini hommissaan... pian he huomasivat että autoja oli tulossa ja laittoivat tutkan valmiiksi, Bmw ja ferrari painelivat ohi, lada ferrarin perässä, poliisit ilmoittivat sillan toisessa päässä pysäyttäville poliiseille radiopuhelimitse: "Ette kuule ikinä arvaa, mutta täällä menee punainen BMW 200km/h jonka perässä tulee Hopean harmaa avo ferrari 250km/h, ja sen perässä tulee punainen lada, se näyttää vilkkua, se aikoo mennä ohitte!!!"
No ferrari kuski päätti reiluna miehenä mennä auttaan lada kuskia, no he laittoivat ladan hinaukseen, ferrari kuski tokaisi lada kuskille "paina torvee jos sattuu jotain" johon lada kuski vastasi: " ei torvi toimi" no ferrari kuski vastasi siihen sitte: "näytä vilkkua" lada kuski nyökkäsi siihen.
Pian he sitten pääsivätkin lähtemään no ei aikaakaan kun punainen BMW 07 vuosimallia pyyhälsi ferrarin ohi, ferrari kuski ajatteli " ei vitsit hitsit, en mää nyt millekkään bemarille kakkoseks jää!!!" no ferrari kuski painoi kaasun pohjaan ja takaa-ajo alkoi.
Poliisit oli passissa sillalla, rutiini hommissaan... pian he huomasivat että autoja oli tulossa ja laittoivat tutkan valmiiksi, Bmw ja ferrari painelivat ohi, lada ferrarin perässä, poliisit ilmoittivat sillan toisessa päässä pysäyttäville poliiseille radiopuhelimitse: "Ette kuule ikinä arvaa, mutta täällä menee punainen BMW 200km/h jonka perässä tulee Hopean harmaa avo ferrari 250km/h, ja sen perässä tulee punainen lada, se näyttää vilkkua, se aikoo mennä ohitte!!!"
-
Maankääntäjä
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Englanti, Suomi ja Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Maankääntäjä FIN
- Viesti:
Voi vittu et repesin!!!

- Diesel Power
- Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .
-
valtravalmet
- Kunniakäyttäjä
Repesin!kekkonen kirjoitti:vitu vanha ja jonnet nauraa tolle
Miksi ostaa BMW kun pituus riittää? -VOLVO
- KuusNeliä
- Kielet: Englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: KuusNeliä [FiN]
Pikku-Kalle istuu matikantunnilla, kun opettaja kysyy luokalta -Aidalla on kolme varista, maatalon isäntä tulee ja ampuu haulikolla niistä yhden. Kuinka monta jää aidalle? Pikku-Kalle miettii hetken ja vastaa: -Ei yhtään, yksi kuolee ja muut pelästyvät pauketta ja lentävät pois. Opettaja toteaa: -Ei Kalle, niitä jää kaksi, mutta pidän kyllä sinun ajattelutavastasi.
-
- Ännä
- Moderaattori
KuusNeliä kirjoitti:Pikku-Kalle istuu matikantunnilla, kun opettaja kysyy luokalta -Aidalla on kolme varista, maatalon isäntä tulee ja ampuu haulikolla niistä yhden. Kuinka monta jää aidalle? Pikku-Kalle miettii hetken ja vastaa: -Ei yhtään, yksi kuolee ja muut pelästyvät pauketta ja lentävät pois. Opettaja toteaa: -Ei Kalle, niitä jää kaksi, mutta pidän kyllä sinun ajattelutavastasi.

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
- Todomppa
Repesin kerrankin... Mutta tolle Ännän viestille. :::DDDDÄnnä kirjoitti:KuusNeliä kirjoitti:Pikku-Kalle istuu matikantunnilla, kun opettaja kysyy luokalta -Aidalla on kolme varista, maatalon isäntä tulee ja ampuu haulikolla niistä yhden. Kuinka monta jää aidalle? Pikku-Kalle miettii hetken ja vastaa: -Ei yhtään, yksi kuolee ja muut pelästyvät pauketta ja lentävät pois. Opettaja toteaa: -Ei Kalle, niitä jää kaksi, mutta pidän kyllä sinun ajattelutavastasi.![]()