Jepa.Ukkomezzo kirjoitti:Hah, peruskoululaiset. (nyt on kova olo kun pääsee amiksee).. Mut 8päivä joutuu lähtä.

Jepa.Ukkomezzo kirjoitti:Hah, peruskoululaiset. (nyt on kova olo kun pääsee amiksee).. Mut 8päivä joutuu lähtä.
Itellä alkaa koulu 12. pv vasta.Töötti_miäs kirjoitti:Jepa.Ukkomezzo kirjoitti:Hah, peruskoululaiset. (nyt on kova olo kun pääsee amiksee).. Mut 8päivä joutuu lähtä.Mulla sentään alkaa 10 päivän päästä.
Mulla 13:staMrSuomi kirjoitti:Itellä alkaa koulu 12. pv vasta.Töötti_miäs kirjoitti:Jepa.Ukkomezzo kirjoitti:Hah, peruskoululaiset. (nyt on kova olo kun pääsee amiksee).. Mut 8päivä joutuu lähtä.Mulla sentään alkaa 10 päivän päästä.
=))))
Itellähi.juhiiz69 kirjoitti:Kasiluokka alkaa 12 päivä. :3
Justiin sama tällä hetkel.Mr-Wedenoja kirjoitti:Paskat pelaajat lolissa jotka ei yksinkertasesti osaa mitään...
Näitkö sä sen?Tammiaro kirjoitti:Yks kiinalaane tuli meille koiransa kans ku ei oltu kotona, se on sellane urpo joka ei tajua mistää mitää,se oli päästäny meirän toisen pupun vapaaks ja se sen koira oli syöny sen.![]()
![]()
![]()
![]()
Siis asuuko teidän lähellä kiinalainen?Tammiaro kirjoitti:En mutta sen "isä" soitti.wallu kirjoitti:Näitkö sä sen?Tammiaro kirjoitti:Yks kiinalaane tuli meille koiransa kans ku ei oltu kotona, se on sellane urpo joka ei tajua mistää mitää,se oli päästäny meirän toisen pupun vapaaks ja se sen koira oli syöny sen.![]()
![]()
![]()
![]()
Itellä kolmas näyttö on kiinni Mini DP - vga -adapterilla ja ei suostu toimimaan kuin 640 X 480 resolla, adapteri varmaan paskana? Siis windows ei anna laittaa asetuksista isompaa resoa. Eikä myöskään Catalyst Control Centeristä saa isommalle. Ennen toiminu ihan hyvin.Mr-Wedenoja kirjoitti:MiniDP-VGA adapteri paskana ja ei voi käyttää 3 näyttöä...