Yleinen keskustelu (vapaa sana)
- Haasa90
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)
Apua, peli kiinnostais ehkä taas vaihteeks, mutta on iso ongelma. Millä mapilla sitä pelais, suomi tyyppinen sais olla ja nyt käytös se black sheep moddingin The Old Stream Farm V2 Ja ei juuri tota isompaa tarvi olla kun toikin jo aika iso. Ja joo on varmaan väärällä alueella mut muutenki niin hiljanen paikka ni varmaan sama vaikka täälläki kyselee 

Luotettavaa modi testausta jo vuodesta 09
[Intel(R) Core(TM) i5-9600K CPU @ 3.70GHz] [MSI GeForce RTX 3070] [ASUS Maximus V Gene S1155] [Corsair TX 650M] [Samsung 1TB 840 Evo SSD] [Kingston 2x8GB 1600MHz Ram] [Win10]
- Teemu
- Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
- Viesti:
Mulla lopahti pelaamiseen kiinnostus kun ei mitään kiintoisaa mappia löytynyt.
Tarviisko kukaan täältä mopoa? Olis '07 rieju poistolistalla. Ja kaksi monkeyn tankkia (toinen isoreikänen jinchengin tankki).
Mut eniwei, 53 litraa ysivitosta 31€.
Tarviisko kukaan täältä mopoa? Olis '07 rieju poistolistalla. Ja kaksi monkeyn tankkia (toinen isoreikänen jinchengin tankki).
Mut eniwei, 53 litraa ysivitosta 31€.

- McNoitti
- Kielet: suomi, tankero-englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: McNoitti
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Ei pitäs tulla tänne interwebsiin ollenkaan, kun äskenkin melkein tilasin Kodakin Ektaria viidelläkympillä. 
Edit: Jokohan oli jo aikakin sammuttaa kone, kun uptime oli kevyet 66 päivää.

"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, koska sä voit saada sen" -Andy McCoy
McNoitti, Individually yours
- V A valmet
- Multiplayer tunnuksesi?: Työmies(fin)
Onha tässä jokune pitempi päivä tullu jo puuhailtua ku päivät työpaikan hommia ja illat omissa peltotöissä, illalla kerkii äestellä sen verran mitä isäntä kerkii omilta kiireiltään kylvää. Tämmösenä keväänä olis se suorakylvökone aika jees.
-
- Viesti:
Tuo vielä mitään ole kun mulla oli lähemmäs neljää kuukautta vanha edittikone päälläMcNoitti kirjoitti:Ei pitäs tulla tänne interwebsiin ollenkaan, kun äskenkin melkein tilasin Kodakin Ektaria viidelläkympillä.

Suora putki on kaiken A ja O.
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Hienoa ku pitäis olla Viikkiin viikon kuluttua pääsykokeet (ainaki sillo ne järjestetää) ja
mulle ole tullu yhtää mitää tietoa...taino tulokset kirjoituksistaki vasta 18.5.
On tämä kanssa yks...
mulle ole tullu yhtää mitää tietoa...taino tulokset kirjoituksistaki vasta 18.5.
On tämä kanssa yks...

Miksei täällä humppa soi?
-
- Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Se oli viime vuonna ihan samanlaista touhua.Aecel kirjoitti:Hienoa ku pitäis olla Viikkiin viikon kuluttua pääsykokeet (ainaki sillo ne järjestetää) ja
On tämä kanssa yks...

Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
Onneks täältä lähtee ilmeisesti yks kaveri kansa, ni empähä oo aivan yksin hukassa.Valtra655 kirjoitti: Se oli viime vuonna ihan samanlaista touhua.

-
On vissiin ylpeämpää olla porukalla väärässä kuin yksin oikeassa?Aecel kirjoitti:Onneks täältä lähtee ilmeisesti yks kaveri kansa, ni empähä oo aivan yksin hukassa.Valtra655 kirjoitti: Se oli viime vuonna ihan samanlaista touhua.

Uunituore reserviläinen.
- RehuriFin
- Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
- Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
- Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.
Klamydia soi ja koulun käytävät raikaa
.

- Aecel
- Kunniakäyttäjä
Kyllähä syy o iha nykypolitiikasta tuttu, elikkäs ku tulee ryssittyä jotai ni voi paeta vastuuta toisen selän taas.Valtra655 kirjoitti: On vissiin ylpeämpää olla porukalla väärässä kuin yksin oikeassa?

- Aecel
- Kunniakäyttäjä
Täälä ny sitte ollaa ja ootellaa.Valtra655 kirjoitti: Se oli viime vuonna ihan samanlaista touhua.

E: Joo ei jestas millasia kysymyksia. Monivalinnat nyt meni päättelemällä ja eliminoimalla sekä tiedolla,
mutta kyllä nuo esseekysymykset oli jotai aiva hepreaa.

-
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Juu tuli kans käytyä vähä testailees ja kai sieltä ny edes ykspiste monivalinnoista tuurilla tulee.Aecel kirjoitti:Täälä ny sitte ollaa ja ootellaa.Valtra655 kirjoitti: Se oli viime vuonna ihan samanlaista touhua.Kyllä pikkase poikkeaa tälläne junantuoma rasvanäppi, tästä kampuksella harhailevasta kettureppuporukasta.
E: Joo ei jestas millasia kysymyksia. Monivalinnat nyt meni päättelemällä ja eliminoimalla sekä tiedolla,
mutta kyllä nuo esseekysymykset oli jotai aiva hepreaa.

- Aecel
- Kunniakäyttäjä
Joo, mä en oikee tiiä olisko mun ees pitäny käydä tuolla ku ei mun nimeä lukenu siinä listassa, kirjottivat sen sitte siihe.Erkka kirjoitti: Juu tuli kans käytyä vähä testailees ja kai sieltä ny edes ykspiste monivalinnoista tuurilla tulee.Esseekysymyksis olis voinu olla jostaki muustakikysymyksiä ku noista kantturoista
Piti kyllä mennä kaikella tällä tiedolla mitä tullu tästä sivusta seuraten ja alan lehtiä lukien ku tuli kokeessa ittelle
vasta ilmi, että tähänhä olis näemmä ollu oikee valintakoekirjaki luettavana.

Joo olis saanu olla esseissä jotai muuta ku lypsylehmien ummessa olosta tai genetiikasta. Tai kasvisten
laadunvaihteluista korjuuketjun aikana.

-
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Mä en tienny paljo paskaakaa mistää mutta kai sen kesällä näkee sitte miten meni.Aecel kirjoitti: Joo, mä en oikee tiiä olisko mun ees pitäny käydä tuolla ku ei mun nimeä lukenu siinä listassa, kirjottivat sen sitte siihe.
Piti kyllä mennä kaikella tällä tiedolla mitä tullu tästä sivusta seuraten ja alan lehtiä lukien ku tuli kokeessa ittelle
vasta ilmi, että tähänhä olis näemmä ollu oikee valintakoekirjaki luettavana.![]()
Joo olis saanu olla esseissä jotai muuta ku lypsylehmien ummessa olosta tai genetiikasta. Tai kasvisten
laadunvaihteluista korjuuketjun aikana.

Viimeksi muokannut Erkka, 23.04.2021 00:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

-
Moni niistä alussa poislähtiöistä oli varmaan sellasia että hakivat sekä kokeella että todistuksella ja ovat voineet todeta että, joo mennään todistuksella.

Uunituore reserviläinen.
- V A valmet
Saa muutaman illan harrastaa hyötyliikuntaa eli manuaalista kiven kerruuta tuossa uudispellolla ennen ku kehtaa kylvökonneella mennä sinne. Kaiken lisäks motivaatioon tuli iso kupru maanantaina ku töissä sain kokkeilla kivipekalla ajamista. 

-
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
No saisko Kivi Pekkaa mahdollisesti lainaksi?V A valmet kirjoitti:Saa muutaman illan harrastaa hyötyliikuntaa eli manuaalista kiven kerruuta tuossa uudispellolla ennen ku kehtaa kylvökonneella mennä sinne. Kaiken lisäks motivaatioon tuli iso kupru maanantaina ku töissä sain kokkeilla kivipekalla ajamista.

- V A valmet
Nyt sitä ollaan virallisesti jyväjemmareita, aamulla kävin todistuksen hakemassa muuruveden mutikselta. Tuntuu tosin että kolme vuotta männy vähän hukkaan... 

- Muhka
- Multiplayer tunnuksesi?: Muhka
- Viesti:
Ei oikein tullu uutta tietoa vai miten?V A valmet kirjoitti:Nyt sitä ollaan virallisesti jyväjemmareita, aamulla kävin todistuksen hakemassa muuruveden mutikselta. Tuntuu tosin että kolme vuotta männy vähän hukkaan...
Mimmonens taso siellä AMK maatalouspuolella on? Oppii paljonkin enemmän ku amiksessa vai kuinka? Entäs sitten yliopisto? Onko ihan jo sitten eri hommia siellä?

Perästä kuuluu -Valmetin omistaja
- Ezmo
- Moderaattori
Aikuispuolella ainakin mulle opetettiin aika hyvin kaikkea uutta ja mietittävää.

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
Jospa aikuispuolella hommassa on erilaine tekemisen meininki, kun keski-ikä oletettavasti o hiuka korkeempi ku 16 vuotta.Ezmo kirjoitti:Aikuispuolella ainakin mulle opetettiin aika hyvin kaikkea uutta ja mietittävää.

- Ezmo
- Moderaattori
Se vain, että nuoret käy 120 viikkoa ja minä 9 viikkoa.Aecel kirjoitti:Jospa aikuispuolella hommassa on erilaine tekemisen meininki, kun keski-ikä oletettavasti o hiuka korkeempi ku 16 vuotta.Ezmo kirjoitti:Aikuispuolella ainakin mulle opetettiin aika hyvin kaikkea uutta ja mietittävää.

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
-
Ammattikorkean ja yliopiston eron voi ilmaista näin:Muhka kirjoitti:Ei oikein tullu uutta tietoa vai miten?V A valmet kirjoitti:Nyt sitä ollaan virallisesti jyväjemmareita, aamulla kävin todistuksen hakemassa muuruveden mutikselta. Tuntuu tosin että kolme vuotta männy vähän hukkaan...
Mimmonens taso siellä AMK maatalouspuolella on? Oppii paljonkin enemmän ku amiksessa vai kuinka? Entäs sitten yliopisto? Onko ihan jo sitten eri hommia siellä?
Yliopistossa opiskellaan korkeinta maataloutta ja ammattikorkeassa korkeintaan maataloutta.

Noniin mutta asiaan. Karrikoidusti näiden kolmen opinahjon opit menee näin:
Amiksessa opetetaan kyntämään, ammattikorkeassa opetetaan miksi kynnetään ja yliopistossa opetetaan laskemaan miksi ei pitäisi kyntää.

Uunituore reserviläinen.
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
Kaikessa hommassa tosin oma aktiivisuus ja kiinnostus asioihin oletettavasti vaikuttaa aikalailla lopputulokseen.Valtra655 kirjoitti: Yliopistossa opiskellaan korkeinta maataloutta ja ammattikorkeassa korkeintaan maataloutta.![]()
Noniin mutta asiaan. Karrikoidusti näiden kolmen opinahjon opit menee näin:
Amiksessa opetetaan kyntämään, ammattikorkeassa opetetaan miksi kynnetään ja yliopistossa opetetaan laskemaan miksi ei pitäisi kyntää.
Missäköhä olis semmone koulu jossa opetettais mite otetaa kasitonnaria joka ikiseltä mäensyrjältä ja notkolta.