Kiitos. Baari olikin tänään suljettu, joten päädyin tölkilliseen Karhua ja Ale cogia.arska fs11 kirjoitti:Toivotan onnea ja menestystäRehuriFin kirjoitti:Tänää sitte ois baari ilta edessä.
Yleinen keskustelu (vapaa sana)
- RehuriFin
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
- Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
- Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.
Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)
- Maatila
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Tänää alkas paalien ajo siikajoenkylältä tuomiojalle. Ainaki kaks meitä on kärryttämässä ,ite ajelen mx100c:llä ja työnantajan serkku tulee pumalla kaveriksi. Tulee kyllä tuskien taival jos 26 paalia lappaa kärryyn ,ei oikeen vajaan 100hp raktorilla oo hauskaa.. 

- Admin
- Ylläpitäjä
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: Admin
Hellettä taas vaihteeksi ilmassa +25!
Kahvia juodaan työpaikalla ja ihmetellään mualiaman mennoo!

#MakeLS-FINGreatAgain!
- mikebirdie
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: mikebirdie [FIN]
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Kait keksejä on myös tarjolla???Admin kirjoitti:Hellettä taas vaihteeksi ilmassa +25!
#Kuuukkelijutut
-
- Viesti:
Nuo Adminin kahvitarinat on niin hauskaa luettavaa 

Suora putki on kaiken A ja O.
- Ezmo
- Moderaattori
Pojat tuntuu urakalla ajavan.Maatila kirjoitti:Tänää alkas paalien ajo siikajoenkylältä tuomiojalle. Ainaki kaks meitä on kärryttämässä ,ite ajelen mx100c:llä ja työnantajan serkku tulee pumalla kaveriksi. Tulee kyllä tuskien taival jos 26 paalia lappaa kärryyn ,ei oikeen vajaan 100hp raktorilla oo hauskaa..

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
- Teemu
- Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
- Viesti:
Vähä sama ku ne Mikon kahvinjuontiviestitarska fs11 kirjoitti:Nuo Adminin kahvitarinat on niin hauskaa luettavaa

-
- Kielet: suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
Vähä nasuruuvia käyt pyörittään niin eiköhän se ala huimaan.Ezmo kirjoitti:Pojat tuntuu urakalla ajavan.Maatila kirjoitti:Tänää alkas paalien ajo siikajoenkylältä tuomiojalle. Ainaki kaks meitä on kärryttämässä ,ite ajelen mx100c:llä ja työnantajan serkku tulee pumalla kaveriksi. Tulee kyllä tuskien taival jos 26 paalia lappaa kärryyn ,ei oikeen vajaan 100hp raktorilla oo hauskaa..

Voorumin kovin deutzimies.

- Ezmo
- Moderaattori
Joskus tuntu, että kyllä 6850 Valtra hienosti vetää 24 paalia liikenneperällä, mutta nyt varmaan tuntuis aika tossumopolta, jos menis kokeileem.Maon^ kirjoitti:Vähä nasuruuvia käyt pyörittään niin eiköhän se ala huimaan.Teeämmälläkin tuntuu vähä 18 vaihteella että niin nahkiasti kulkee.
Onneksi sain tänään loput paalit ajettua niin ei tartte niitä miettiä.

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Nyt kahviakohta nukkumaan.Teemu kirjoitti:Vähä sama ku ne Mikon kahvinjuontiviestitarska fs11 kirjoitti:Nuo Adminin kahvitarinat on niin hauskaa luettavaa

Kiitos Finski!
SM320 8x2
SM300 8x4
- Maatila
- Moderaattori
Joo, yks naapurin isäntä tuli 6420 deerellä vielä avuksikin. Perhana ku sattu justisa niin hyvin, että mää sain kääriä ite kaikki.Ezmo kirjoitti:Pojat tuntuu urakalla ajavan.Maatila kirjoitti:Tänää alkas paalien ajo siikajoenkylältä tuomiojalle. Ainaki kaks meitä on kärryttämässä ,ite ajelen mx100c:llä ja työnantajan serkku tulee pumalla kaveriksi. Tulee kyllä tuskien taival jos 26 paalia lappaa kärryyn ,ei oikeen vajaan 100hp raktorilla oo hauskaa..

Ja ei sitä passaa alkaa ruuvvaileen. Ei perkinssi sitä kestä, kuitenki 12000h ajettu väljä paska. Ens kesäksi kuulemma mx110 vaihtuu isompaan ja jossa olis kuormain. Tuo satane jäis sitte ihan vaan navettaraktoriksi ja sitte jos samalla pelolla kääritään missä paalataanki. Ettei tartte kärryä kiskoa.
- Admin
- Ylläpitäjä
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: Admin
Pahus en muistanu mainita että oli tuoretta nisua.mikebirdie kirjoitti:Kait keksejä on myös tarjolla???Admin kirjoitti:Hellettä taas vaihteeksi ilmassa +25!

Autoton ollut kohta viikon, nettiauto selattu läpi 5 kertaan ja ei tahdo mitään järkevää löytyä.

Näyttää siltä, ettei hyvältä näytä.

#MakeLS-FINGreatAgain!
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Käy Ruotsin puolelta hakemasa.Admin kirjoitti: Pahus en muistanu mainita että oli tuoretta nisua.![]()
Autoton ollut kohta viikon, nettiauto selattu läpi 5 kertaan ja ei tahdo mitään järkevää löytyä.![]()
Näyttää siltä, ettei hyvältä näytä.

Miksei täällä humppa soi?
- MattiI
- Multiplayer tunnuksesi?: Farmari
Etkös just joku aika sitte hakenu jonku transportterin? 

- Verkku
Eikös mx100 oo 5.9 kumminssin kuutonen? Vai onko se mx100C, joka on taas nelipyttynen perkinsi?Maatila kirjoitti:Joo, yks naapurin isäntä tuli 6420 deerellä vielä avuksikin. Perhana ku sattu justisa niin hyvin, että mää sain kääriä ite kaikki.Ezmo kirjoitti:Pojat tuntuu urakalla ajavan.Maatila kirjoitti:Tänää alkas paalien ajo siikajoenkylältä tuomiojalle. Ainaki kaks meitä on kärryttämässä ,ite ajelen mx100c:llä ja työnantajan serkku tulee pumalla kaveriksi. Tulee kyllä tuskien taival jos 26 paalia lappaa kärryyn ,ei oikeen vajaan 100hp raktorilla oo hauskaa..Naapuri olis muuten käärinyt kans vaa ku olin ite jo valmiiksi käärimässä ja sain oman kärryn tyhjäksi nii yks vaan koukkas sen mun kärryn perään ja lähti baanalle. Seuraavalta kuormalta se sitte lähti omiin homminsa. Puma kuskin kärrystä hajos ekalla kuormalla etummaiset renkaat, nii se sotki vähän rytmiä. Tänään kait puma ja 6420 jatkaa siikajoelta paalien ajoa, 13ha jäi vielä tekemättä, eilen tehtiin 17ha pois.. Ite lähen näillä näkymin paavolaan niittämään. Sinänsä helpotus, oli se kyllä niin tuskaa sillä mx100 rääpäleellä koittaa kuormaa kiskoa
Ja ei sitä passaa alkaa ruuvvaileen. Ei perkinssi sitä kestä, kuitenki 12000h ajettu väljä paska. Ens kesäksi kuulemma mx110 vaihtuu isompaan ja jossa olis kuormain. Tuo satane jäis sitte ihan vaan navettaraktoriksi ja sitte jos samalla pelolla kääritään missä paalataanki. Ettei tartte kärryä kiskoa.
-
- Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
Eka mettäleiri takana ja ittellä oli hauskaa ja muita vitutti. 

Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
- McNoitti
- Kielet: suomi, tankero-englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: McNoitti
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Puoltoista kuukautta ollu reservissä, ja vähän on ikävä takas mettään.Valtra655 kirjoitti:Eka mettäleiri takana ja ittellä oli hauskaa ja muita vitutti.

Mikää ollu parempaa ku vyöttää teltassa kamiinan lämmössä lyhdyn valaistessa, kaikki yölliset timppareissut, ne poterovuorot kauniin tähtitaivaan alla ja tietenkin pilkkopimeässä tulta syöksevä punaisena hehkuva kookoo. Pääsispä kertaamaan.

"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, koska sä voit saada sen" -Andy McCoy
McNoitti, Individually yours
Onko muita siinä 10+10 autokoulus?

MSI GTX 970 4Gb| i5 4670k @ 3.4 ghz | MSI Z87-G43 | 700w | 16gb | 1TB | Bitfenix Shinobi
- V A valmet
- Multiplayer tunnuksesi?: Työmies(fin)
Töissä ja kotona on tullu käytyä raivaamassa ja nyt viikonloppuna kerräiltiin muutama säkillinen hukkakauraa kun ei tullu ruiskutettua niitä aikanaan. Maatalousblokiin pitäs pistää kuvia tältä kevvältä kun sais vaan aikaseks.
- Verkku
HEP. Teoriat oon käyny, ajot on viä ajamatta.Haxa kirjoitti:Onko muita siinä 10+10 autokoulus?
Joo o inssi tällä viikolla saa nähä kui äijän käy.Verkku kirjoitti:HEP. Teoriat oon käyny, ajot on viä ajamatta.Haxa kirjoitti:Onko muita siinä 10+10 autokoulus?

MSI GTX 970 4Gb| i5 4670k @ 3.4 ghz | MSI Z87-G43 | 700w | 16gb | 1TB | Bitfenix Shinobi
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
Miten tuo ny käytännössä eroaa normaalista autokoulusta, muuta ku ajoja ja teoriaa o vähemmän.Verkku kirjoitti:HEP. Teoriat oon käyny, ajot on viä ajamatta.Haxa kirjoitti:Onko muita siinä 10+10 autokoulus?
Itte kävin iha normaalin ja harjoitteluvaiheen ja syventävän vaiheen ajot heti ku oli mahollista.
Eipä tartte niitäkää enää stressata.
Opetusluvalla opiskelleelle kaverille sen sijaan tekis iha pätevää käydä nuo, kun sillä on joku ihme pinttymä,
ettei risteykseen tultaessa voi vauhtia pikkuhiljaa tiputella alaspäi ja jarruttaa moottorijarrulla, ku kaveri
heittää vapaalle ja antaa rullata ja jarruilla sitte hidastaa. Ihmi säätämistä välillä.

-
- Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
Taas vaihteeksi oon erimieltä.
Ite en nää mitään järkeä koluta joka vaihetta läpi ja ettei jarrupolkimeen sais ees koskea. Toki rajansa kaikella.

Ite en nää mitään järkeä koluta joka vaihetta läpi ja ettei jarrupolkimeen sais ees koskea. Toki rajansa kaikella.

Voorumin kovin deutzimies.

- Aecel
- Kunniakäyttäjä
Eii, mutta ku esim omalla D5:lla voi tulla risteykseen ja tiputtaa hyvissä ajoin neloselta kolmoselle ja se jaksaa vääntää nätisti.Maon^ kirjoitti:Taas vaihteeksi oon erimieltä.![]()
Vauhti tippuu tässä sieltä 70km/h sinne jonnekki 30km/h tuntumaa. Ei tartte koskia jarruun ollenkaan.
Nii tämä kaveri heittää ekaks vapaalle ja antaa rullata jonkin matkaa, sitte jarruttaa ja risteyksen jälkee hakee jonku pykälän silmään.