Tuo kuva on facesta ja katoin Subin face kuvia ja tuo puuttui.

Emminee oo puhunukkaa että massikkaan laitetaan edes juontokouraaa..... Naapuriston 803 90 heppanen. Ja vetää vaikka tuollaasta 903 metäsä....Jartsu kirjoitti:Siin valmeetin hytissä vein risuja juontokouralla.
Ei kyllä varmaan oo tos subi kyllä mää sen kuvan oon nähy faces ja ei kyllä ton laanen ollu yhtää...Simppa kirjoitti:Tulee jotenki vaa mielee ettei Subi oo tossa kuvassa.
Eikös subi ollu Pendis?Erkka kirjoitti:Ei kyllä varmaan oo tos subi kyllä mää sen kuvan oon nähy faces ja ei kyllä ton laanen ollu yhtää...Simppa kirjoitti:Tulee jotenki vaa mielee ettei Subi oo tossa kuvassa.
Pistihän se kuvansa skypeenkin ja ei kyä mitenkää muistuta tota.TuiZk1 kirjoitti:Eikös subi ollu Pendis?Erkka kirjoitti:Ei kyllä varmaan oo tos subi kyllä mää sen kuvan oon nähy faces ja ei kyllä ton laanen ollu yhtää...Simppa kirjoitti:Tulee jotenki vaa mielee ettei Subi oo tossa kuvassa.
Eihän se ollu eres 13 vuotta.
Mutta kuitenkin. Kyllä se sitä mettäsä vetäisi. Keposeen..Verkku kirjoitti:Ai meinaat että 803 olis isompi ku903.![]()
803 ei paljo vaadi ruuvin kääntämistä että on 90hv. Ja jos 903 liki 100hv.
Mitä tarkotat mettäs vetämisellä. Molemmis raktoreis on sama kone ja saman kokosia ulkoopäin. Hevosvoimien puolesta 903 on tehokkaampi.Massikka165 kirjoitti:Mutta kuitenkin. Kyllä se sitä mettäsä vetäisi. Keposeen..Verkku kirjoitti:Ai meinaat että 803 olis isompi ku903.![]()
Minusta 803 on sama jo tehtaalla kuin 903 mutta syöttöä vaan enemmän?Verkku kirjoitti:Ai meinaat että 803 olis isompi ku903.![]()
Eiköhä se oo häne oma asia millaset hiukset pitää ja mist ite tykkää?Simppa kirjoitti:Leikkaa ny jo hiukses