Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Yleistä keskustelua yleisistä asioista.
Avatar
Ezmo
Moderaattori
Viestit: 8124
Liittynyt: 18.07.2010 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Ezmo »

Valtra655 kirjoitti:
Aecel kirjoitti:Ei jotenki tasan käy nämä kelit kun jossain päin Suomea satanut vettä nii ettei koskaan ennen vastaavaa ja täälä rupeaa kuivuus koettelemaan nii että pohjavesi rupeaa olemaan jo pelottavan alhaalla. :?
En muista pitkään aikaan olleen näin kuivaa ja hyvää syksyä ilman vettä. Ja jotkut haluaa sitä välttämättä ehoin tahoin.
Joskus 2000 luvun alussa oli näin märkä syksy, kun puimuria piti repiä jatkuvasti irti, eli märin syksy yli 10 vuoteen.
Kuva
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Avatar
John Deere 2650
Viestit: 1076
Liittynyt: 03.05.2014 11:37
Tämänhetkinen kaupunki:: Hihhulismin keskus
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja rälli-inglish
Multiplayer tunnuksesi?: Masa[FIN]
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pöytyä
Viesti:

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja John Deere 2650 »

Näppistaituria väännän äikäntunnil...
Kuva
"Turpa kiinni ja pelaa siellä!!!" -UJK Päävalmentaja
Hmm... https://z0r.de/625
Avatar
Aecel
Kunniakäyttäjä
Viestit: 6784
Liittynyt: 22.08.2011 16:49
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Paikkakunta: Sinisen savun laakso

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Aecel »

Ezmo kirjoitti: Joskus 2000 luvun alussa oli näin märkä syksy, kun puimuria piti repiä jatkuvasti irti, eli märin syksy yli 10 vuoteen.
Kuivimpia syksyjä vuosikymmeniin, kun täälä rupeaa kaivoista loppumaan vesi. Ei oo kovin mukavaa kun on eläimiä.
Sais tulla kyllä sadetta ja reippaasti tänne etelään, pellot kyllä kestää sen.
Miksei täällä humppa soi?
jallikka
Viestit: 875
Liittynyt: 30.04.2015 18:15
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: englanti,ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Jallu
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja jallikka »

Joo o täs ollaa koulun eeteen tunilla.Ärsyttää vaa ku on koulun jälkee. Smoker
Avatar
Ezmo
Moderaattori
Viestit: 8124
Liittynyt: 18.07.2010 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Ezmo »

Aecel kirjoitti:
Ezmo kirjoitti: Joskus 2000 luvun alussa oli näin märkä syksy, kun puimuria piti repiä jatkuvasti irti, eli märin syksy yli 10 vuoteen.
Kuivimpia syksyjä vuosikymmeniin, kun täälä rupeaa kaivoista loppumaan vesi. Ei oo kovin mukavaa kun on eläimiä.
Sais tulla kyllä sadetta ja reippaasti tänne etelään, pellot kyllä kestää sen.
Justiinsa kävin ruiskun kans kiertelemässä pieniä järviä, vaikka nyt ei oo paljoa tullu vettä pariin viikkoon. Ei paljoa kynnetä tänä vuonna, kun ei maat kuivu.
Kuva
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Mönkijämies
Viestit: 1797
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

Opettaja kerto, että saadaan koulutus uuden Avantin käyttöön. :kippis:
Avatar
Teemu
Viestit: 3475
Liittynyt: 15.01.2013 08:42
Tämänhetkinen kaupunki:: Imatra
Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Etelä-Karjala
Viesti:

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Teemu »

Minkäs koulutuksen siihen tarvii? Työelämässä annetaa avaimet kätee ja sanotaa et antaa soittaa. :D

Alkaa tulemaa postissa noi ledit. 1/3 vasta tullu tosin ja postilaatikko oli täynnä. Lopettasivat sen nurmikonleikkuun nii saisin nopiammi kaikki.
Avatar
Komaal
Viestit: 554
Liittynyt: 20.05.2014 14:39
Tämänhetkinen kaupunki:: Kuortane
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Komaal
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Komaal »

^^ Kuva

On se kyllä mukavaa olla kunnon koneella taas vaihteeks, kun pari viikkoa piti jollain paska läppärillä koittaa pelata jos pelata halus, mutta nyt on uus kone ;)
Kuva
Avatar
Teemu
Viestit: 3475
Liittynyt: 15.01.2013 08:42
Tämänhetkinen kaupunki:: Imatra
Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Etelä-Karjala
Viesti:

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Teemu »

^ Mulla on uus kone kanssa ja avasin tän viikon tauon jälkeen ajankuluksi :D
Avatar
Aecel
Kunniakäyttäjä
Viestit: 6784
Liittynyt: 22.08.2011 16:49
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Paikkakunta: Sinisen savun laakso

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Aecel »

Teemu kirjoitti:Minkäs koulutuksen siihen tarvii? Työelämässä annetaa avaimet kätee ja sanotaa et antaa soittaa. :D
Ite käväsin joskus 1,5v sitte tutustumassa ihan piruttaan eräässä amiskassa jossa oli tuo kiinteistöpuoli.
Ei pahalla, mutta olihan se ihan peukaloitten pyörittelyä... "joo meil on täs tämmönen leuanvetotanko jossa voidaan vähän voimistella...
juu ja tuolla on noi lehtipuhaltimet ja raivaussahat. Joo ja tos on toi Wille millä harjotellaan lumen aurausta ja vastaava..."
Ei oo tarkotus vähätellä, mutta oikeesti se kolmen vuoden koulutus menis kolmessa kuukaudessa.
Miksei täällä humppa soi?
Avatar
mikebirdie
Viestit: 1938
Liittynyt: 08.10.2011 16:01
Kielet: Suomi ja Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: mikebirdie [FIN]
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Hausjärvi, Kanta-Häme

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja mikebirdie »

Kyllä vettä saisi tulla jonnin verran meinaa on kultivaattorin kärjet kuumana kun kuivaa maata alkaa repimään ympäri...
#Kuuukkelijutut
Mönkijämies
Viestit: 1797
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

Aecel kirjoitti:
Teemu kirjoitti:Minkäs koulutuksen siihen tarvii? Työelämässä annetaa avaimet kätee ja sanotaa et antaa soittaa. :D
Ite käväsin joskus 1,5v sitte tutustumassa ihan piruttaan eräässä amiskassa jossa oli tuo kiinteistöpuoli.
Ei pahalla, mutta olihan se ihan peukaloitten pyörittelyä... "joo meil on täs tämmönen leuanvetotanko jossa voidaan vähän voimistella...
juu ja tuolla on noi lehtipuhaltimet ja raivaussahat. Joo ja tos on toi Wille millä harjotellaan lumen aurausta ja vastaava..."
Ei oo tarkotus vähätellä, mutta oikeesti se kolmen vuoden koulutus menis kolmessa kuukaudessa.
No samat fiilikset itelläki. Ja kuulemma konehommat alkaa vasta kolmantena vuonna. Smoker Ja ohan se hyvä että saa uuteen koneeseen koulutusta kun kukaan luokalta ei oo ajanu semmosta. Ei edes opettaja. :P :D
Avatar
MattiI
Viestit: 2086
Liittynyt: 02.05.2012 16:43
Multiplayer tunnuksesi?: Farmari
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Satakunta

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja MattiI »

Toisaalta kun kyse on kuitenki noin helppokäyttöisestä koneesta nii eipä siinä paljoa koulutuksia luulis tarvitsevan :D
Kuva
Vikille kiitokset
Avatar
RehuriFin
Viestit: 1940
Liittynyt: 28.12.2014 19:46
Tämänhetkinen kaupunki:: Suomen Texas
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja RehuriFin »

On kyllä pakko sanoa, että toi modi pyynnöt alue on jääny aika turhaks kun ei kukaan oikeesti osaava ikiniä tunnu suostuvan auttamaan ku kaikki pitäis näinä päivinä tehä ite Smoker . Vaikkei tämä nyt ookkaan mikään protesti eikä tämän oo tarkoitus loukata niitä hyviä modaajia niin voitteko nyt oikeesti tajuta et kaikki ei oo GE velhoja ja kaikki ei sitä opi käyttää vaikka miten yrittäis niin, että jos nyt edes joskus antasitte periksi ja auttaisitte noita pyytäjiä kun kerran osaatte.

Ei mulla muuta ja ei nosteta tästä sitten mitään paskamyrskyä. Kunhan nyt yleisesti huomautin asiasta.
Kuva
Suur kiitokset Jespalle allarista.
Merkillä ei ole väliä kuhan se ei oo Valtra :D
Todennäköisesti foorumin nyrpeentynein käyttäjä :lol: .
Avatar
Muhka
Viestit: 1844
Liittynyt: 22.02.2012 16:32
Tämänhetkinen kaupunki:: Anjalankoski
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Muhka
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Kymenlaakso
Viesti:

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Muhka »

Se modin teko on sen verta iso prosessi että jos sen taidon osaa niin tekee ennemmin niitä koneita joita ite haluaa.
Kuva <<Kiitokset N141H
Perästä kuuluu -Valmetin omistaja
Mönkijämies
Viestit: 1797
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

MattiI kirjoitti:Toisaalta kun kyse on kuitenki noin helppokäyttöisestä koneesta nii eipä siinä paljoa koulutuksia luulis tarvitsevan :D
Kyllä multakin onnistus vaikka unissaan. :D On se niin helppo ajaa. Ei ole tosin yhtään kokemusta vielä. Enkä edes kubotaa saanu siirtää paria metriä hallissa vaikka oon isompaaki kalustoo ajanu.
Avatar
RehuriFin
Viestit: 1940
Liittynyt: 28.12.2014 19:46
Tämänhetkinen kaupunki:: Suomen Texas
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja RehuriFin »

Muhka kirjoitti:Se modin teko on sen verta iso prosessi että jos sen taidon osaa niin tekee ennemmin niitä koneita joita ite haluaa.
Näinhän se on, mutta juuri tätä minä tarkoitinkin. Siksi justiinsa pyynnöt on nykyään hyödytön alue kun kaikkiin vaan sanotaan, että tee itse.
Kuva
Suur kiitokset Jespalle allarista.
Merkillä ei ole väliä kuhan se ei oo Valtra :D
Todennäköisesti foorumin nyrpeentynein käyttäjä :lol: .
Avatar
Traktorimies_
Viestit: 4058
Liittynyt: 01.02.2012 16:33
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Traktorimies_ »

Kyllä niitä pyyntöjä on jonkun verran toteutettukin, mitä nyt olen sivusta seurannu. Seki auttais asiaa, jos ne pyynnöt viitittäis tehä kunnolla.. Ja ihan joka ikinen oppii käyttämään modaamiseen tarvittavia ohjelmia niin halutessaan. Kuten joku jo sanoikin, niin modien tekeminen alusta loppuun on niin iso homma, ettei kukaan sellasta viitsi tehdä, jossei siitä hyödy mitenkään itse.
Kuva
Ford 7000, 72´ 90hv, 33km/h
Mercedes Benz W203 C220 CDI, 00´
Avatar
tofu
Viestit: 232
Liittynyt: 07.05.2011 21:58
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Paikkakunta: Jostain perämettästä

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja tofu »

Mönkijämies kirjoitti:
MattiI kirjoitti:Toisaalta kun kyse on kuitenki noin helppokäyttöisestä koneesta nii eipä siinä paljoa koulutuksia luulis tarvitsevan :D
Kyllä multakin onnistus vaikka unissaan. :D On se niin helppo ajaa. Ei ole tosin yhtään kokemusta vielä. Enkä edes kubotaa saanu siirtää paria metriä hallissa vaikka oon isompaaki kalustoo ajanu.
Eihän se vaikuta vaikka oisit panssarivaunulla ajanut, siihen että saisit ajaa kubotaa hallissa, ilman siihen perehtymistä. Uskoisin näin että, teillä on siellä aika monta jotka haluaisivat ajaa traktorilla.
Kuva
Traktorin kaatuessa pidä kiinni ohjauspyörästä, ÄLÄ HYPPÄÄ!
#Kuuukkelijutut
"Hei mikebirdie haista p@#ka" ~ valametmiäs
Mönkijämies
Viestit: 1797
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

tofu kirjoitti:
Mönkijämies kirjoitti:
MattiI kirjoitti:Toisaalta kun kyse on kuitenki noin helppokäyttöisestä koneesta nii eipä siinä paljoa koulutuksia luulis tarvitsevan :D
Kyllä multakin onnistus vaikka unissaan. :D On se niin helppo ajaa. Ei ole tosin yhtään kokemusta vielä. Enkä edes kubotaa saanu siirtää paria metriä hallissa vaikka oon isompaaki kalustoo ajanu.
Eihän se vaikuta vaikka oisit panssarivaunulla ajanut, siihen että saisit ajaa kubotaa hallissa, ilman siihen perehtymistä. Uskoisin näin että, teillä on siellä aika monta jotka haluaisivat ajaa traktorilla.
Totta puhut.
Maon^
Viestit: 4258
Liittynyt: 12.11.2012 18:40
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Nivala

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Maon^ »

Sanompa tähän että on 10kertaa helpompaa ajaa 936 ventillä kun jollaki synkronoimattomala lootalla varustetulla pikku rattorilla. Ja avantilla ei opi ajamaan kunnolla kun ajamalla.
Kuva
Voorumin kovin deutzimies. :iso:
Avatar
Aecel
Kunniakäyttäjä
Viestit: 6784
Liittynyt: 22.08.2011 16:49
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Paikkakunta: Sinisen savun laakso

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Aecel »

Maon^ kirjoitti:Sanompa tähän että on 10kertaa helpompaa ajaa 936 ventillä kun jollaki synkronoimattomala lootalla varustetulla pikku rattorilla. Ja avantilla ei opi ajamaan kunnolla kun ajamalla.
No ei se nyt ihan niinkään oo. Varmana on helpompaa hahmottaa missä pikkunen takapotka kulkee kuin sitä suurta kustannuskriisi-Venttiä moommakumeilla. Ja oppimisnopeus on kanssa riippuvainen oppilaasta. Mutta mä vaan ihmettelen miksi tuo amiksenkäynti tuntuu välillä niin tehottomalta. Tuosa nyt samanikäisillä tutuilla jotka on amiksessa nii vapaita ja turhaa lorvailua iso osa ajasta. Tietenki voi olla yleistystä mutta fakta on se että ihan varmana pystyis ammattitutkintoa tehostamaan ilman että mikään kärsisi suunnattomasti.
Miksei täällä humppa soi?
Valtra655
Viestit: 2677
Liittynyt: 12.06.2012 07:21
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kankaanpää

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Valtra655 »

Aecel kirjoitti:
Maon^ kirjoitti:Sanompa tähän että on 10kertaa helpompaa ajaa 936 ventillä kun jollaki synkronoimattomala lootalla varustetulla pikku rattorilla. Ja avantilla ei opi ajamaan kunnolla kun ajamalla.
No ei se nyt ihan niinkään oo. Varmana on helpompaa hahmottaa missä pikkunen takapotka kulkee kuin sitä suurta kustannuskriisi-Venttiä moommakumeilla. Ja oppimisnopeus on kanssa riippuvainen oppilaasta. Mutta mä vaan ihmettelen miksi tuo amiksenkäynti tuntuu välillä niin tehottomalta. Tuosa nyt samanikäisillä tutuilla jotka on amiksessa nii vapaita ja turhaa lorvailua iso osa ajasta. Tietenki voi olla yleistystä mutta fakta on se että ihan varmana pystyis ammattitutkintoa tehostamaan ilman että mikään kärsisi suunnattomasti.
Aivan samaa mieltä. Puolet viikoista on vajaita suurinosa on päivistäkin vapaata. Kahteen vuoteen pystyisi kyllä aivan hyvin käymään maatalousoppilaitoksen niiden osalta jotka homman handlaa. Mutta niitten ehdoillahan mennään jotka eivät osaa.
Ens talvena kuulemma olisi tulossa kahden päivän viikkoja ja niiden osalta meinaan kyllä kysyä että saako käydä kotoa joillei ole aivan pakko olla läsnä.
Ja tuohon maonin juttuun: on eri asia ajaa konetta kuin tehdä sillä jotain. Jokainen varmaan osaa vetää perässään äestä, mutta kaikki eivät tiedä miksi sitä perässään vetävät ja mitenkä sitä oikeaoppisesti vedetään ja mihinkä syvyyteen.
Kuva
Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
Avatar
Nevamies
Viestit: 1856
Liittynyt: 31.05.2010 13:50
Multiplayer tunnuksesi?: Nevamies
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Pitikös semmonenkin olla?

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Nevamies »

Maon^ kirjoitti:Sanompa tähän että on 10kertaa helpompaa ajaa 936 ventillä kun jollaki synkronoimattomala lootalla varustetulla pikku rattorilla. Ja avantilla ei opi ajamaan kunnolla kun ajamalla.
Oon sun kanssa kyllä samaa mieltä, koettakaapa huviksenne ajaa synkkaamattomalla laatikkolla, jos pitää kepittää niin siinä tulee ensimmäinen ongelma niille jokka ei muilla oo ajanukkaan kun synkatuilla laatikoilla, siellä käy sorsa laatikossa ja sillä on yleensä tosi paha olo.
Okei tokikin on se toki niin että isot koneet on välillä hankalia hahmottaa mutta harvemmin on tullu käytyy pyöriin koneen ympärillä ite ainakaan että mahunko tästä vai en.
Jos täällä on joku semmonen joka ei oo ikinä ajanu tavallisella vaihelaatikolla olevia koneita niin huutakoon hep.
Semmoselle haaste että käyppä huvikses ajaan jossain pelto hommissa pikkusella raktorilla oli synkrot laatikossa tai ei mutta ihan että on kepit mitä pitää hämmentää, nappilootat on siittä toki kätevii että siinä kone pitää huolen että vaihot onnistuu.
Sitte ilman sitä voi olla orpo olo, varsinki ku koettaa ajaa nätisti ettei koneetkaan menis hajalle.
On meinaan hitusen mielenkiintosta vetää jotain äestäki pellolla ku hitusen laiskemmalla raktorilla joutuu ottaa pykälää pienemmällä vaihteella ensin kalusto vauhtiin ja sitte vasta se työvaihe päälle... Saa olla melko ripee vaihossa että ei pysähy kokonaan.
Niin ja valtra655 on kans ihan asian ytimessä...

Mutta juu tuli pestyy ja vahattua auto tässä, nyt sillä taas kelpaa ajaa, ainaki siihen asti että sade yllättää jos sataa, ihmeen kuivaa ollu täälläki.
Intel i5 2500K@4.2Ghz|Asus P8z77-V LX|2x4Gb Kingston hyperX 1600mhz|Asus Radeon R9 280 3Gb gddr5 1070mhz DCII|Seagate Barraguda 4tb & Samsung SSD 840EVO 250GB|SeaSonic G 750W80+Gold|Cooler master HAF912PLUS+
valmet00
Viestit: 898
Liittynyt: 07.01.2013 14:59
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja valmet00 »

Mönkijämies kirjoitti: No samat fiilikset itelläki. Ja kuulemma konehommat alkaa vasta kolmantena vuonna. Smoker Ja ohan se hyvä että saa uuteen koneeseen koulutusta kun kukaan luokalta ei oo ajanu semmosta. Ei edes opettaja. :P :D
Me alettiin logistiikka-alalla muutaman päivän jälkeen ajaan traktoreilla, trukeilla, kaivureilla jne. Yhdistelmää aletaan ajaan joulun aikoihin. Luulis kyllä että kiinteistöpuolellakin ne konehommat alkaisi jo ekana vuonna. Smoker
Kuva
Kiitos allarista Mini20
#Kuukkelijutut
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä asiaa”