Älä ihmeessä..Niistä tajuu mitään..RattoriRaiveri kirjoitti:Naiset...

Älä ihmeessä..Niistä tajuu mitään..RattoriRaiveri kirjoitti:Naiset...
Samat sanat. Ja saavat pysyä kaukana seuraavat 2 vuotta nimittäin ottaa sen verran pattiin kun oli koulun diskossa ja siellä mä en aikonut tanssia ja kaikki haki ja sanoin koko ajan ei, niin ei usko silti.urakkamies kirjoitti:No eipä oo mulla ainakaan tuollaisia ongelmia, likat kiertää kyllä meikäläisen vähintään kilometrin päästä.
Sitäpä hyvinkin!Peluri2011 kirjoitti:Asiaa toi on!
Piruuttaan nolatakseen ne vaan peräs roikku. Kyl mä ny sen huomasin ja muuten mikä on asiaa? Se, että ihmiset anelee modeja, vai se että tollaset "voin testata modeja ja mappeja" tekstit tungetaan esterin hanuriin?jaska12 kirjoitti:Samat sanat. Ja saavat pysyä kaukana seuraavat 2 vuotta nimittäin ottaa sen verran pattiin kun oli koulun diskossa ja siellä mä en aikonut tanssia ja kaikki haki ja sanoin koko ajan ei, niin ei usko silti.urakkamies kirjoitti:No eipä oo mulla ainakaan tuollaisia ongelmia, likat kiertää kyllä meikäläisen vähintään kilometrin päästä.
Samat haki koko ajan uusiks niin lähin siltä seisomalta.Ja muutenkin naisiin ei voi luottaa. <---- Esim. kun menee vaikka uimarannalla vaihtaan uikkareita ja jättää vaikka takin johonkin penkille ja sanoo ettei saa penkoo mitään taskui niin totta kai ne penkoo puhelimet ja lompakot ja kaiken.
Otan osaa, mulla onneksi ensiviiko lomaa.Peluri2011 kirjoitti:Ei vttu huomenna kotsan koe ja torstaina historian koe!
samurai kuski kirjoitti:Otan osaa, mulla onneksi ensiviiko lomaa.Peluri2011 kirjoitti:Ei vttu huomenna kotsan koe ja torstaina historian koe!
Otan osaa ku mul on samat kokeet samoin päivin ja viel perjantaina ruotsin koe. Vittuuuuuuuu.Peluri2011 kirjoitti:Ei vttu huomenna kotsan koe ja torstaina historian koe!
Valtra_S352 kirjoitti:Koulua on vielä 2 tuntia.![]()
Ja lomaan tää viikko!!
LOMAAN!!!! Ei lomalla.jaska12 kirjoitti:Valtra_S352 kirjoitti:Koulua on vielä 2 tuntia.![]()
Ja lomaan tää viikko!!
Ja öö miten sä oot koulusssa ja lomalla tällä lomaviikolla.
Aika taitavaa.