Joo pitää olla kyllä hereillä. Eilenkin haettiin ajokone niin perää työntää melko hyvin.mikebirdie kirjoitti:Meinaa olla tuo 650 millinen takarengas aika liukas tämmöisellä -2 asteen pakkasella... Vielä kun on uutta lunta satanu.

Joo pitää olla kyllä hereillä. Eilenkin haettiin ajokone niin perää työntää melko hyvin.mikebirdie kirjoitti:Meinaa olla tuo 650 millinen takarengas aika liukas tämmöisellä -2 asteen pakkasella... Vielä kun on uutta lunta satanu.
Riittäisi kun olisi vannepainot ja pari nastaa. Ei palarenkaita tartte.Maon^ kirjoitti:Joo pitää olla kyllä hereillä. Eilenkin haettiin ajokone niin perää työntää melko hyvin.mikebirdie kirjoitti:Meinaa olla tuo 650 millinen takarengas aika liukas tämmöisellä -2 asteen pakkasella... Vielä kun on uutta lunta satanu.Risteyksissä tahtoo puskea linkuun kun perällä ei oo tarpeeksi pitoa. Painoa pitäs Olla lisää tai ne palarenkaat nastoilla.
Pitäisi olla ne toiset vanteet palarenkailla.... Kesälle sitten saisikin olla 710 vähintää 900 olis hyvät.
Niin muttakun kesälle olis 900 renkaat ei tarviisi pareja olla. Ja talvelle sitten vaihtaisi palat alle.mikebirdie kirjoitti:Riittäisi kun olisi vannepainot ja pari nastaa. Ei palarenkaita tartte.Maon^ kirjoitti:Joo pitää olla kyllä hereillä. Eilenkin haettiin ajokone niin perää työntää melko hyvin.mikebirdie kirjoitti:Meinaa olla tuo 650 millinen takarengas aika liukas tämmöisellä -2 asteen pakkasella... Vielä kun on uutta lunta satanu.Risteyksissä tahtoo puskea linkuun kun perällä ei oo tarpeeksi pitoa. Painoa pitäs Olla lisää tai ne palarenkaat nastoilla.
Pitäisi olla ne toiset vanteet palarenkailla.... Kesälle sitten saisikin olla 710 vähintää 900 olis hyvät.
Kerran joku roikku ihan peräkärryn puskurissa, ei raktorin hytistä näkyny sitä henkilöautoa enää peräkärryn takaa.Maatila kirjoitti:Joo nuo vetokoukussa roikkujat turhanki tuttuja. Varsinki maahanmuuttajat ajelee ihan vetokoukussa kiinni, kerranki Ruukissa joku mamu meinas ajaa farkku v40 mun perään risteyksessä. Suorastaan säikähin ku vilkasin peiliin ja yhtäkkiä volovon puskuri oli ihan lähellä osumaa.. Ei varmaa montaa senttiä ollu etteikö olis osunu..
Oisit tehny äkkijarrutuksen ja sanonu et joku elukka meinas tulla alle.Kasitonni kirjoitti:Kerran joku roikku ihan peräkärryn puskurissa, ei raktorin hytistä näkyny sitä henkilöautoa enää peräkärryn takaa.Maatila kirjoitti:Joo nuo vetokoukussa roikkujat turhanki tuttuja. Varsinki maahanmuuttajat ajelee ihan vetokoukussa kiinni, kerranki Ruukissa joku mamu meinas ajaa farkku v40 mun perään risteyksessä. Suorastaan säikähin ku vilkasin peiliin ja yhtäkkiä volovon puskuri oli ihan lähellä osumaa.. Ei varmaa montaa senttiä ollu etteikö olis osunu..olisko tehny mieli avata perälauta mutta olis joutunu maksumieheks jos olis sattunu joku pikkukivi olemaan lavalla.
Ainakin mulla näkyy edelleen noi samat vanhat. Mettät joita on tehty pelloks niin on edelleen mettänä.Maattanee kirjoitti:Googlelta uuet ilmakuvat..
Vähä meinaa hajottaa tää talvi ku kattoo nyt noita mun enskailupaikkoja
https://www.google.fi/maps/@60.412995,2 ... a=!3m1!1e3
Misukat? 650mm Continental toimii ihan kohtuullisesti, toisaalta Misukat kestää kulutusta paremmin.mikebirdie kirjoitti:Meinaa olla tuo 650 millinen takarengas aika liukas tämmöisellä -2 asteen pakkasella... Vielä kun on uutta lunta satanu.
Mahtaaks ne päivittää jokapaikan tässä jossain vaiheessa, ku täällä ainaki vanhat kuvat vielä..?V A valmet kirjoitti:Hyvät kuvat on nyt, paitsi ei oo vaa jokapaikasta otettu, just mennee pihan luona uuen ja vanhan raja. Raivio ja hallin raunio, ja uus zampo pihassa.
https://www.google.fi/maps/@62.577455,2 ... a=!3m1!1e3
Ei ainakaa Kalajoella ollu kaikkia paikkoja kuvattu uudestaa, rannikolla oli sitte jo uutta kuvaa, näky tuulimyllykki.Maattanee kirjoitti:Googlelta uuet ilmakuvat..
Joo hyvän laatuset kuvat meiltäkin kun katto niin pysty laskemaan monta paalia minkäki pellon reunassa.Maattanee kirjoitti:Googlelta uuet ilmakuvat..