:yhteis röi:V A valmet kirjoitti:nelivedolle kahvipurkkien kuvat.

:yhteis röi:V A valmet kirjoitti:nelivedolle kahvipurkkien kuvat.
Kyllä meillä ainakin Valmetit toimii hyvin ja lämpiää. On se kyllä helvetin jännä, miksei noita Reutseja nää niin usiastiMaon^ kirjoitti: Eikös sen valtran juur pitäis pohjoisiin oloihin luotu? Deutzi 2h roikassa niin moottori lämmöt vihreällä. Sitten antaa käydä puol tuntia reipasta tyhjäkäyntiä niin voi töihin jo lähteä.![]()
On huonoja. Pyöritys tietenkin vaikuttaa, mutta ei niistä kauhee hyviä saa.Aecel kirjoitti:Kyllä meillä ainakin Valmetit toimii hyvin ja lämpiää. On se kyllä helvetin jännä, miksei noita Reutseja nää niin usiastiMaon^ kirjoitti: Eikös sen valtran juur pitäis pohjoisiin oloihin luotu? Deutzi 2h roikassa niin moottori lämmöt vihreällä. Sitten antaa käydä puol tuntia reipasta tyhjäkäyntiä niin voi töihin jo lähteä.![]()
kuin vaikka Nyykkäreitä, vaikka se oikein jumalkone näämmä on.
![]()
Nii sitte asiaan: Kertokaas Perkinsi-miehet, onkos ne oikeesti kaikki yhtä huonoja lähtemään käyntiin talvella ku mein JCB.
Tänäänkin oli pakkasta -25C ja laitos 5h Defa päällä ja nipin napin jakso pyörähtää käymään.
Vai mahtaako meillä olla vaa huono akkuja startti. Saattaa kyllä olla niitäkin.
Kyllä aina on nuo vanhat perkinssit ruukannu lähteä käytiin kunhan virtaa on. Ja sitten jos kone ei aivan tikissä ole niin voi vaikeuttaa. Temmissäkin oli ajoitus niin myöhäisellä että ei tahtonut talvisin käynnistyä. Nyt pätkähtää hyvin.Viki kirjoitti:On huonoja. Pyöritys tietenkin vaikuttaa, mutta ei niistä kauhee hyviä saa.Aecel kirjoitti:Kyllä meillä ainakin Valmetit toimii hyvin ja lämpiää. On se kyllä helvetin jännä, miksei noita Reutseja nää niin usiastiMaon^ kirjoitti: Eikös sen valtran juur pitäis pohjoisiin oloihin luotu? Deutzi 2h roikassa niin moottori lämmöt vihreällä. Sitten antaa käydä puol tuntia reipasta tyhjäkäyntiä niin voi töihin jo lähteä.![]()
kuin vaikka Nyykkäreitä, vaikka se oikein jumalkone näämmä on.
![]()
Nii sitte asiaan: Kertokaas Perkinsi-miehet, onkos ne oikeesti kaikki yhtä huonoja lähtemään käyntiin talvella ku mein JCB.
Tänäänkin oli pakkasta -25C ja laitos 5h Defa päällä ja nipin napin jakso pyörähtää käymään.
Vai mahtaako meillä olla vaa huono akkuja startti. Saattaa kyllä olla niitäkin.
Kyllä mää pystyn hyvällä omatunnolla haukkumaan meidän massikan. Sitäki saa pitää yli 5h näillä pakkasilla roikassa ja sama ongelma ,ettei taho jaksaa pyörähtää käyntiin. Useasti saa laittaa myös sen akun lataukseen myös ja se on uudesta asti ollu samanlainen.Aecel kirjoitti: Nii sitte asiaan: Kertokaas Perkinsi-miehet, onkos ne oikeesti kaikki yhtä huonoja lähtemään käyntiin talvella ku mein JCB.
Tänäänkin oli pakkasta -25C ja laitos 5h Defa päällä ja nipin napin jakso pyörähtää käymään.
Vai mahtaako meillä olla vaa huono akkuja startti. Saattaa kyllä olla niitäkin.
Deutzin koneista ku oli puhe nii eipä tahtonu meijän entinen Ahlmannin pyöräkuormaajakaan lähteä talvisin käyntiin. Tai no joka kerta se lähti, mutta piti pitää monta tuntia roikassa ja huonoimmassa tapauksessa antaa lisävirtaa. Nyt ei oo Valmetin kanssa ollu mitään vikaa, akku vaan menee välillä itekseen tyhjäks.Maon^ kirjoitti:Kyllä aina on nuo vanhat perkinssit ruukannu lähteä käytiin kunhan virtaa on. Ja sitten jos kone ei aivan tikissä ole niin voi vaikeuttaa. Temmissäkin oli ajoitus niin myöhäisellä että ei tahtonut talvisin käynnistyä. Nyt pätkähtää hyvin.Viki kirjoitti:On huonoja. Pyöritys tietenkin vaikuttaa, mutta ei niistä kauhee hyviä saa.Aecel kirjoitti: Kyllä meillä ainakin Valmetit toimii hyvin ja lämpiää. On se kyllä helvetin jännä, miksei noita Reutseja nää niin usiasti
kuin vaikka Nyykkäreitä, vaikka se oikein jumalkone näämmä on.
![]()
Nii sitte asiaan: Kertokaas Perkinsi-miehet, onkos ne oikeesti kaikki yhtä huonoja lähtemään käyntiin talvella ku mein JCB.
Tänäänkin oli pakkasta -25C ja laitos 5h Defa päällä ja nipin napin jakso pyörähtää käymään.
Vai mahtaako meillä olla vaa huono akkuja startti. Saattaa kyllä olla niitäkin.
Mää sanosin ,että maanantai kappaleet kuuluu eteenkin massikoihin. Tuntuu ,että jokkainen jolta massikoista kyselee ni mollaa niitä. Paitsi nämä merkkiuskoliset.. On meillä ollu 7 massikaa ja yli puolet niistä on ollu silkkaa paskaa. Oikiasti kehuja voi antaa 690 palveli tosi kauvan ja oli raskaissa töissä kokoonsa nähden. Ja sitte muitten massikoiden omistajien juttuja on pääpullollaan vaa en tiiä jaksanko kirjottaa. Tulis semmonen romaani, että...Valtra655 kirjoitti:Maatila, se teidän 4000 sarjalainen on ehkä paskin massikan malli ikinä. Naapuris on sellanen ja se kans kiros sen maan rakoon. Sano vielä että voikun hän olis ostanu samanlaisen kun meillä niin ei tarvis tostakaan romusta kärsiä. Ja kuulemma meidän on parempi ajaakkin. Pistäis heti kiertoon jos vaan vois ja ottais jonku toisen tilalle. Vois harkita vielä jopa Valtraa/Valmettia mutta kun se vaihto raha uupuu.
Mutta se jokaiseen merkkiin kuuluu ne maanantai kappaleet. Eteenkin Sampoon ja aikoonaan Run.. Siis Junkkariinkin.
Taitanee olla uhoamista. 1500W taitanee olla isoin mitä markkinoilta saa, eikä silläkään kauhean lämpimäksi vettä saa, jos ei lämmitin ole mittarin vieressä.mikebirdie kirjoitti:Minkähä kokonen lämppäri Maonin Deutzissa on koska eipä ainakaa omissa kummassakaa nouse lämpömittari mihinkää suuntaan vaikka olisi useamman tunnin lämppärissä... Vai onko tää jtn pohjanmaalaista uhoamista...
Laitanpa vielä paremmaks, 14 massikkaa ollu talossa ja puolet niistä "maanantai kappaleita"Valtra655 kirjoitti:On meilläkin ollu 7 massikkaa ja jokainen niistä on palvellut kohtuu luotettavasti.
Mutta jokasellahan on ne merkit mistä tykkää ja mistä ei. Nää on taas näitä makuasioita joist ei sopis kiistellä mutta kiistellään silti.
Papallakin on ollu yli 10 erilaista Massikkaa, eikä niissä vissiin mitään suurempia vikoja ollu. Tosin melkeen kaikki ostanu uutena ja lähes kaikki vaihdettu pois noin tuhannen tunnin kohdalla. Itte en oo kyllä koskaan Massikasta jostain syystä hirveesti tykänny. Vanhemmat vois ehkä mennäkin, mutta on 2000-luvulla tehdyt on kyllä melkosia muovipurkkeja hytistä ja muualtakin kyllä vähä niin ja näin..MattiI kirjoitti:Laitanpa vielä paremmaks, 14 massikkaa ollu talossa ja puolet niistä "maanantai kappaleita"Valtra655 kirjoitti:On meilläkin ollu 7 massikkaa ja jokainen niistä on palvellut kohtuu luotettavasti.
Mutta jokasellahan on ne merkit mistä tykkää ja mistä ei. Nää on taas näitä makuasioita joist ei sopis kiistellä mutta kiistellään silti.. 3070 on uusin mikä on toimiva kone ollu. Siitä uudemmat aivan paskoja.
Näinhän se taitaa mennä ja pätee kyllä moneen muuhunkin, että vanhat oli paljon parempia. Mites muuten noissa 3000-sarjan verkuissa toimii kaikki sähkövehkeet? Niitä kun ymmärtääkseni on niissä kohtuullisen paljon ja alkavat kuitenkin jo suht vanhojakin olla.MattiI kirjoitti:Joo, 3000 sarjaan asti on vielä hyviä ferkuja. Siitä uudemmat on niitä huonompia
Meilläkin oli fergu hallitseva merkki kunnes tuli 2 165 turboa jotka oli maanantai kappaleita. Sen jälkeen tuli sitten viiatit.MattiI kirjoitti:Joo, 3000 sarjaan asti on vielä hyviä ferkuja. Siitä uudemmat on niitä huonompia
![]() | Lataa tästä... |
Ainaki meillä toimii sähköt muuten hyvin, mutta valojen kans on aina ongelmia. Laittaa kerran kaikki kuntoon nii saa muutaman kuukauden päästä alottaa alustaTraktorimies_ kirjoitti:Näinhän se taitaa mennä ja pätee kyllä moneen muuhunkin, että vanhat oli paljon parempia. Mites muuten noissa 3000-sarjan verkuissa toimii kaikki sähkövehkeet? Niitä kun ymmärtääkseni on niissä kohtuullisen paljon ja alkavat kuitenkin jo suht vanhojakin olla.MattiI kirjoitti:Joo, 3000 sarjaan asti on vielä hyviä ferkuja. Siitä uudemmat on niitä huonompia