
Noh nytpä on kunnossa. Katalysaattori on tyhjä ja änkästä otin pelti lapun putkesta pois niin ei enää ahista mikään.
Seuraavaksi pitää vaihtaa tulpanjohdot kun ei anna yhelle pytylle ollenkaan kipinää lämpösellä koneella.

Mutta miten käy MAKSIMISSAAN 50km/h kulkevien liikennetraktoreiksi rekisteröityjen traktoreitten kanssa maatalousajossa?jiitu kirjoitti:Jatkossa LT kortilla saat ajaa 60kmh, ihan sama onko kärriä vai ei. Painorajat ja C/CE touhut tulee vasta 60 ylöspäin. (tottakai nykyiset perävaunujen massat säilyvät tuolle LT luokalle ettei ihan mitä tahansa saa kiskoa)




 Kokonaispainoa yli 20t ja jarrut kyllä sais hakkuriinkin, mutta ei oo vielä vaan valluun laitettu venttiiliä.
  Kokonaispainoa yli 20t ja jarrut kyllä sais hakkuriinkin, mutta ei oo vielä vaan valluun laitettu venttiiliä.
 <-- annetaa saviukolle kunniaa!
<-- annetaa saviukolle kunniaa!ohjeet ja oppaat alueelta löytyy ohje.Valmet 1102 kirjoitti:Onko kelläkäää ollu joytikkejä täsä uuessa fs:Ssä mettäkone hommissa? Ku ite laitoin joikkarit mutta perkele taitto menee väärää suuntaa vaikka kui säätäis nii miten tämän sais korjatuksi?

Maaseudun tulevaisuus sanoo näin.Nevamies kirjoitti:Eli se kun jossain välissä uutisissa luki että autokortilla sais ajaa liikennetraktoria on puppua, tai siis näitä 50km/h traktoreita?
Viittäkymppiä kulkevaa liikennetraktoria on vuoden vaihteeseen asti lupa ajaa maataloustöissä T-luokan traktorin tai henkilöauton ajokortilla, mikäli traktorissa on lupa käyttää lievemmin verotettua polttoainetta, mutta ei enää vuoden vaihteen jälkeen.
Ajokorttivaatimuksista poistuu lainmuutoksen yhteydessä käyttötarpeeseen perustuva poikkeus, jonka turvin liikennetraktoria on voinut tietyissä tapauksissa kuten maatalousajoissa kuljettaa T-kortilla ja henkilöauton ajokortilla.


 
 
 <-- Kiitokset Mini20!
<-- Kiitokset Mini20! Vaikka lippu oli kalliimpi nii en silti kadu et otin paikan tänne. Muute e varmaa olis ottanu jollei "rahvas" vaunut olis olleet täynnä. Vois melkee ruveta kokonaa matkustaan täällä.
 Vaikka lippu oli kalliimpi nii en silti kadu et otin paikan tänne. Muute e varmaa olis ottanu jollei "rahvas" vaunut olis olleet täynnä. Vois melkee ruveta kokonaa matkustaan täällä.  

 .
 .No tuossahan tuo tulee aika selvästi. Täytyy uudenvuoden jälkeen piakkoin näemmä suorittaa tuo LT-kortti kun ei näytä ikä olevan esteenä.Ezmo kirjoitti: Maaseudun tulevaisuus sanoo näin.
Viittäkymppiä kulkevaa liikennetraktoria on vuoden vaihteeseen asti lupa ajaa maataloustöissä T-luokan traktorin tai henkilöauton ajokortilla, mikäli traktorissa on lupa käyttää lievemmin verotettua polttoainetta, mutta ei enää vuoden vaihteen jälkeen.
Ajokorttivaatimuksista poistuu lainmuutoksen yhteydessä käyttötarpeeseen perustuva poikkeus, jonka turvin liikennetraktoria on voinut tietyissä tapauksissa kuten maatalousajoissa kuljettaa T-kortilla ja henkilöauton ajokortilla.

Ei taida olla uusissakaan Valmeteissa vakiona tuota jarruventtiiliä, 1000€ maksaa lisävarusteena jos oikein käsitin.Farmari99 kirjoitti: Kokonaispainoa yli 20t ja jarrut kyllä sais hakkuriinkin, mutta ei oo vielä vaan valluun laitettu venttiiliä.

 Vaa onhan tuota maaliskuusta asti tehty töitä ilman yhtään pidempää lomaa. Viikonloput on ollu pääsääntösesti kaikki vapaita ja parikertaa oli yhellä päivällä pidempi viikonloppu. Viikon sairasloma oli toissaviikolla vaa sitä ei oikee voi sillain lomaksi laskea ku et voinu mitään tehä. Ja talviloma olis alkanu jo viimeviikolla jos ei sitä saikkua olis ollu. Jos tässä joku päivä laittas kuvia tän vuojen työjutuista työpaikalla.
 Vaa onhan tuota maaliskuusta asti tehty töitä ilman yhtään pidempää lomaa. Viikonloput on ollu pääsääntösesti kaikki vapaita ja parikertaa oli yhellä päivällä pidempi viikonloppu. Viikon sairasloma oli toissaviikolla vaa sitä ei oikee voi sillain lomaksi laskea ku et voinu mitään tehä. Ja talviloma olis alkanu jo viimeviikolla jos ei sitä saikkua olis ollu. Jos tässä joku päivä laittas kuvia tän vuojen työjutuista työpaikalla.

|  | Lataa tästä... | 
