
Tuli taas kunnon inspiraatio ja piti lähteä mettäpöyröilemään vanhasta muistista yhdelle mettämökille. Niin vaan löyty perille ja parit geokätköt tuli samalla reissulla logattua.

Tuuli paljon heitti sen tonne pellolle. Verkot pois ja koittas jotenki viellä suoristaa. Tää tila ku sijaitsee mäen laella niin tuulee aika kovaa sillon kun sattuu tuulemaan.Neliveto kirjoitti:Kerro ihmeessä lisää kuinka niin pääsi käymään.![]()
Ei tuo vielä mitään, meidän teltta lensi naapurin lietesäiliöön muutama vuosi sitten.Suomi mies kirjoitti:Trampoliini sai vähä kyytiä ihan mutkalla ja verkot paskana nytte.
Pieniä juttuja nuo. Elokuu 2010 ja entiseksi mennyt konesuoja..ViljamiFIN kirjoitti:Ei tuo vielä mitään, meidän teltta lensi naapurin lietesäiliöön muutama vuosi sitten.Suomi mies kirjoitti:Trampoliini sai vähä kyytiä ihan mutkalla ja verkot paskana nytte.
Kyllä nyykkärissä molemmat takaset on sisärenkailla, ja continentaalit.Maatila kirjoitti:Jaa eipä oo continentaalin raktorin renkaat häävejä. Jontikassa alko eturatas vuotaan kylestä ja ei kuulemma sisäregasta voinu ees laittaa. Oli joutunu uuden firestonen renkaan ostamaan kun ei limingassa muuta ollu siihen hätään tarjolla.. Ihanku ei olis ollu muissa raktoreissa huonoja renkaita. Seki raha olis pitäny laittaa valmetin etusien uusimiseen..
Nuo siis oli ketjujen tekemät repeämät, paistovat sen renkaan ja laittovat sisuskumin.Maatila kirjoitti:Ratas oli aivan halkeamilla sisältä ja alko vähän aikaa sitte kylestä vuotamaan en tiiä onko joku valmistus vikanen vai mikä lie. Sittenhän sen näkee millon toinenki hajoaa. Ja valmettipekka kyllähän ne takaset yleensäkki paremmin kestää. Meilläki jontikassa on etuset kovilla ku on etukuormaaja. Ei tässä muuten vaa tuppaa harmittamaan ku muuten hyvässä hapessa oleva rengas mutta sisältä paska.. Tais nyt käydä niin ,ettei isäntä raski ostaa mustaan valmettiin tänäkään vuonna uusia etugummeja..