Menkää vaan rauhas. Mä oon sairas.aksu99 kirjoitti:Kouluu pitäis mennä.

Menkää vaan rauhas. Mä oon sairas.aksu99 kirjoitti:Kouluu pitäis mennä.
Ja mä muutenvaa vinksahtanut Nauraminenjaska12 kirjoitti:Menkää vaan rauhas. Mä oon sairas.aksu99 kirjoitti:Kouluu pitäis mennä.
No ei se mua vituta vaan sä ite vitutat mua!Siis ensin näkin järkee olla täällä ku vaa kirjottelet tänee offtopickeihi ja kuitenki muutenki koko foorumin idea on Traktorit sunmuut ja ls11 peli ja sua ei kiinnosta kumpikaan.....Lyoko-Fani kirjoitti:No se, että chatissä mun foorumista annetaan väärä kuva
Miten sää ännä aina löydätkii noin sopivat kuva joka tilanteeseen.ValtraN111 kirjoitti::DDValtra T 170 kirjoitti:Ja mua vituttaa yks tän foorumin pelle vinkkinä voin sannoo et se on varmaa voorumin ainut tyttö!Lyoko-Fani kirjoitti:Minua risoo yhdessä toisessa foorumissa oleva käyttäjä.
Kouluruoka.Lyoko-Fani kirjoitti:En ole mielestäni syönyt mitään ihmellistä. En siis tiedä mikä minulla on. Toivottavasti menee ohi.
Rosentteja ja romilleja.Plowman kirjoitti:Mitä laskuja matikassa?
Mulla on ensviikolla enkun kokeet maanantaina ja tiistaina.RainBow_ kirjoitti:Huomena kemian koe ja torstaina matikan koe ja kummastakaan ei taja hölkäsen pöläystä.
helppo homma!MCperuna kirjoitti:Niin minäkinno ei
no koneet taka tuuletin ja se mikä näkyý kotelon läpi ei wörki
HP muka paska,elä valehtele melkeen parhaita koneita.MCperuna kirjoitti:No faijja tuli kesken pelin mulle mesoomaa ja tahallee paino virtanappii sit ja mesos helvatisti! no sit meen salakavalasti kokeilee et toimiiko paska loota viel nii sit tuli ongelma tuulettimet ei pyöri ! pääspari ärräpäätä ennenko hain muutamantuulettimen ni kone vähä haiskahti ja otin irti seinäst ja toin alakertaa ja palovarotin vieree XD no sit kokeilin siinä ei mitää liikettä enää missää :O no perkele mutsi sano et tonni meni turhaa ja oon iha samaa mieltäkyseessä siis harvinaisen paska merkkinen kone eli hp
Samat sanat.Andy kirjoitti:Netti ,kun se on niin hidas.![]()
![]()