Foorumin taso
- V A valmet
- Multiplayer tunnuksesi?: Työmies(fin)
Re: Foorumin taso
Pitäs hommata uusia,semmosia valvojia mitkä potkii jonneja persiille nii kaava ku oppiivat. 

-
- Lähettiläs
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Kivasti lainasit ton FS-UK:sta.Hopea00 kirjoitti:Minulla on vähän asiaa modi - pyynnöistä. Olen huomannu että yksi foorumin siisteyteen vaikuttava asia on nämä pyynnöt. Nyt pyyntöjä tulee liikaa ja modaajat eivät ehdi tehdä kaikkia modeja. Se on valitettavaa, mutta täyttä totta. Jos tuo pyyntö - alue saataisiin siistittyä/tehtyä niin ettei näitä kohta mainitsemiani ongelmia enään tulisi, myös foorumin siistetys parantuisi selvästi.
Tästä tekstistä saa lainata osia foorumin ohjeisiin ja sääntöihin. Pyydän myös anteeksi vanhan aiheen nostamista.
- Kuten jo mainitsinkin, modi - pyyntöjä tulee liikaa ja modaajat eivät saa kaikkia pyyntöjä tehtyä. Asia on ratkaistavissa siten että ensimmäiseksi hänen joka haluaa juuri sen tietyn modin peliin on tarkistettava että sitä modia ei ole vielä tehty (Siis hänen pitää käydä läpi kaikki modisivustot!).
- Jos sattuisi käymään niin että modaaaja hyväksyisi pyynnön, pyytäjän pitää hankkia kaikki mahdolliset tekstuurit modiin. Ei siis riitä pelkkä yksi kuva, hyvä modi vaatii vähintäänkin kuvat edestä, sivulta, takaa, oikealta, vasemmalta, mielellään myös ylhäältä, renkaista, kopin eri puolilta, mittaristosta, valoista sekä muista mahdollisista yksityiskohdista. Ilman tekstuureja modi ei onnistu!
- Ja sitten näistä WIP - modit alueista/aiheista. Pyydän kaikkia käyttäjiä odottamaan kärsivällisesti modin/mapin valmistumista eikä kinuta sitä koko ajan. Lisäksi modin/mapin tekijä! Älä tee WIP - modi aluetta jos et laita teostasi myöhemmin jakoon! Älä myöskään lähetä foorumille kuvia sinun ns. "priva" - modista, jos et laita sitä jakoon! Tämä aiheuttaa paljon riitaa täällä.

Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Älä älä älä ny hulluks rupee!Massey_man kirjoitti:Totuushan on se et kaikki vuonna 2012 liittyneet pitäs potkia pihalle.

No se on voi voi jos ei osaa modata vaa olis hiljaa ja harjottelis.Hopea00 kirjoitti:No, jotkut henkilöt tulevat kateellisiksi asiasta....
-
- Kielet: 芬兰
- Multiplayer tunnuksesi?: En ymmärrä kysymystä
Sitte tuota wnb modettamista vois vähäntää ja tuota kauheeta modeks pääsemis hinkua, pääsee sit jos pääsee ja kaikki kyllä tietää kenestä puhun.
Kauan sitten muuan mies alkoi ymmärtämään naisia ja repesi nauruun.
#Kiljupönttö
#Kiljupönttö
-
- Kielet: Suomi,Englanti ja Ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: Hopea00[FIN]
Outoa.... En kyllä lainannut mitään FS-UK:sta!Farmari99 kirjoitti:Kivasti lainasit ton FS-UK:sta.Hopea00 kirjoitti:Minulla on vähän asiaa modi - pyynnöistä. Olen huomannu että yksi foorumin siisteyteen vaikuttava asia on nämä pyynnöt. Nyt pyyntöjä tulee liikaa ja modaajat eivät ehdi tehdä kaikkia modeja. Se on valitettavaa, mutta täyttä totta. Jos tuo pyyntö - alue saataisiin siistittyä/tehtyä niin ettei näitä kohta mainitsemiani ongelmia enään tulisi, myös foorumin siistetys parantuisi selvästi.
Tästä tekstistä saa lainata osia foorumin ohjeisiin ja sääntöihin. Pyydän myös anteeksi vanhan aiheen nostamista.
- Kuten jo mainitsinkin, modi - pyyntöjä tulee liikaa ja modaajat eivät saa kaikkia pyyntöjä tehtyä. Asia on ratkaistavissa siten että ensimmäiseksi hänen joka haluaa juuri sen tietyn modin peliin on tarkistettava että sitä modia ei ole vielä tehty (Siis hänen pitää käydä läpi kaikki modisivustot!).
- Jos sattuisi käymään niin että modaaaja hyväksyisi pyynnön, pyytäjän pitää hankkia kaikki mahdolliset tekstuurit modiin. Ei siis riitä pelkkä yksi kuva, hyvä modi vaatii vähintäänkin kuvat edestä, sivulta, takaa, oikealta, vasemmalta, mielellään myös ylhäältä, renkaista, kopin eri puolilta, mittaristosta, valoista sekä muista mahdollisista yksityiskohdista. Ilman tekstuureja modi ei onnistu!
- Ja sitten näistä WIP - modit alueista/aiheista. Pyydän kaikkia käyttäjiä odottamaan kärsivällisesti modin/mapin valmistumista eikä kinuta sitä koko ajan. Lisäksi modin/mapin tekijä! Älä tee WIP - modi aluetta jos et laita teostasi myöhemmin jakoon! Älä myöskään lähetä foorumille kuvia sinun ns. "priva" - modista, jos et laita sitä jakoon! Tämä aiheuttaa paljon riitaa täällä.
Mutta joo, ei niitä pyyntöjä ees alet toteuttamaan, jos niissä ei oo tekstuureja, tai jos ne on ihan järjettömiä. Ja samaa mieltä ku Massey_man, että koko alueen sais poistaa.

- Nitrobullx
Noi kuuluu fs-uk.comin sääntöihin ja noita noudatetaan siellä tarkasti, esim jos modista löytyy joku virhe niin sitä ei voi julkaista...Täällä tuskin kannattaa olla niin tarkkoja modelin puutteiden kanssa koska ls-fin:n modit eivät ole niin huippuluokkaa kun esim. fs-ukossa tai modhosterissa, TOKI poikkeuksia löytyy,eli älkää nyt suuttuko tosta.
- Peluri4
- Moderaattori
- Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
- Viesti:
Pyh ko kaikki 1.1.2010 jäläkee.Massey_man kirjoitti:Totuushan on se et kaikki vuonna 2012 liittyneet pitäs potkia pihalle.

- Ohtonen
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Just tämmönen laskee paljo voorumia... Ei arvostetakku niitä mitkä on sillon het alus liittyny...Peluri4 kirjoitti:Pyh ko kaikki 1.1.2010 jäläkee.Massey_man kirjoitti:Totuushan on se et kaikki vuonna 2012 liittyneet pitäs potkia pihalle.

Kiitoksia JGFIN!
#Kiljupönttö
- trakumies
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Trakumies
No vittu tehä asialle mittää!Ohtonen kirjoitti:Just tämmönen laskee paljo voorumia... Ei arvostetakku niitä mitkä on sillon het alus liittyny...Peluri4 kirjoitti:Pyh ko kaikki 1.1.2010 jäläkee.Massey_man kirjoitti:Totuushan on se et kaikki vuonna 2012 liittyneet pitäs potkia pihalle.

- Tele
- Kielet: Suomi ja svenska ja lontoo
Vielä itseltä semmoinen ehdotus, että kaikki tilit nollattaisiin ja tehtäisiin semmoinen sääntö että pitää olla 13 vuotias.
Liikunta haisee hieltä, urheilu bensiiniltä
vittu ku kulkee kovaa ku kulkee pahaa
-
- Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
Hos jos semmone raja olis ni joutuisin rekistyröitymää vasta vuodenpäästä.

Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
- Suomi mies
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Tele sanoit tän varmaan siks et täytit viikkosit 13.Tele kirjoitti:Vielä itseltä semmoinen ehdotus, että kaikki tilit nollattaisiin ja tehtäisiin semmoinen sääntö että pitää olla 13 vuotias.
- Koppinen
- Kielet: Suomi, Englanti. Saksaa ymmärrän vähäsen.
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Mut luulen et aika moni valehtelis siihe ikänsä.Tele kirjoitti:Vielä itseltä semmoinen ehdotus, että kaikki tilit nollattaisiin ja tehtäisiin semmoinen sääntö että pitää olla 13 vuotias.

Kiitos Simppai!
"It can hold me down, but i'll get up, a true farmer will never give up"
- Tele
Ehdotin sitä sen takia että saataisiin siistittyä... on monta foorumia jossa on tuo käytössä ja huomattavasti mukavampaa luettavaa, toisaalta eihän siellä noin lapsia liiku...
E. ja aika jännä että kaikki jotka tuossa välissä vastusti on alle 13...
E. ja aika jännä että kaikki jotka tuossa välissä vastusti on alle 13...
-
- Kielet: Suomi ja enklanti
- Multiplayer tunnuksesi?: AkStunt80(FIN)
Miksei mieluiten semmonen, että pitää s-postilla vastata ja vahvistaa käyttäjä? Ja ei tommosta 13 vuotiasta, koska mä oon viel puol vuotta 12vTele kirjoitti:Vielä itseltä semmoinen ehdotus, että kaikki tilit nollattaisiin ja tehtäisiin semmoinen sääntö että pitää olla 13 vuotias.

Mutta joku testi olisi aika hyvä esim;
1. Onko Canon tietokone merkki?
2. Mikä on Ls-Fin?
3. Onko nyykkäri traktori merkki (ei.)?
4. Mitä kahvi on? No kahvia totta kai

Se on jämpti niin!
- Tele
Nuo molemmat on käytössä Fs-uk:ssa. Toisaalta kysymykset pitäisi laatia huolella.AkStunt80 kirjoitti:Miksei mieluiten semmonen, että pitää s-postilla vastata ja vahvistaa käyttäjä? Ja ei tommosta 13 vuotiasta, koska mä oon viel puol vuotta 12vTele kirjoitti:Vielä itseltä semmoinen ehdotus, että kaikki tilit nollattaisiin ja tehtäisiin semmoinen sääntö että pitää olla 13 vuotias.Tosin, olis aika kiirus vastata S-Postilla, koska melkeen joka viikko tulee lisää käyttäjiä aika paljo.
2. Mikä on Ls-Fin?
- Suomi mies
Sitä paitti ei kukaan rekisteröityeessä tiedä että minkälainen paika tää on.AkStunt80 kirjoitti:Miksei mieluiten semmonen, että pitää s-postilla vastata ja vahvistaa käyttäjä? Ja ei tommosta 13 vuotiasta, koska mä oon viel puol vuotta 12vTele kirjoitti:Vielä itseltä semmoinen ehdotus, että kaikki tilit nollattaisiin ja tehtäisiin semmoinen sääntö että pitää olla 13 vuotias.Tosin, olis aika kiirus vastata S-Postilla, koska melkeen joka viikko tulee lisää käyttäjiä aika paljo.
2. Mikä on Ls-Fin?
-
- Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
No ei siltä kantilta että rekisteröityy ekaa kertaa.

Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
-
- Kielet: Suomi ja enklanti
- Multiplayer tunnuksesi?: AkStunt80(FIN)
No nuo oliki vaan heittoja. Mutta olis hyvä, jos saatais semmonen että ens kuun 1. päivästä lähtien liittyvät joutus tekee ton testin?Tele kirjoitti:Nuo molemmat on käytössä Fs-uk:ssa. Toisaalta kysymykset pitäisi laatia huolella.AkStunt80 kirjoitti:Miksei mieluiten semmonen, että pitää s-postilla vastata ja vahvistaa käyttäjä? Ja ei tommosta 13 vuotiasta, koska mä oon viel puol vuotta 12vTele kirjoitti:Vielä itseltä semmoinen ehdotus, että kaikki tilit nollattaisiin ja tehtäisiin semmoinen sääntö että pitää olla 13 vuotias.Tosin, olis aika kiirus vastata S-Postilla, koska melkeen joka viikko tulee lisää käyttäjiä aika paljo.
2. Mikä on Ls-Fin?

Se on jämpti niin!