Yleinen keskustelu (vapaa sana)
Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)
Kiitos.Neliveto kirjoitti:Omat asetukset - profiili - kirjautuminen.
Lunta tullu koko päivän ku Esterin perseestä ja lisää tulee koko aika tuutin täydeltä.

Saa nähä täytyyks huomenna heivata klapikone Dextan perästä ja pistää perälevy.

Kiitos Finski!
SM320 8x2
SM300 8x4
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Tähän eläinten oikeudet keskusteluun uusi ja aika hyväkin kanta
http://www.maaseutumedia.fi/elainkuva-voi-valehdella/

Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
- rauhis
- Kielet: suomi englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: hitachi mies
Onneks tännekkin päin tuli lunta taidanpa tästä lähteä kolaamaan.

- Advance173
- Moderaattori
- Kielet: Suomi ja englanti
No laittakoot takasii kos sua niin paljo häirittee, mitä sillä on väliä jos haluan että jollaki ei oo sama userbar ku mulla?Jespa kirjoitti:Onko_sillä_vitunkaan_väliä?! Ei jumalauta mä en käsitä tota jos jollaki on vähääkää samallaane joku asia mikä ittellä nii heti pitää olla saatana mekkalaa nostamas "jotta ota ny helevettihi äkkiä ennenku tuloo puukoosta, ihan selvästi samallaane ku mulla!" En halua ristus eres kuvitella minkälaane juutalaisjuoksu siitä syntyy jos naapuris sattuu ostamahan samallaasen raktorin ku teillä..Advance173 kirjoitti:Ootko Valmet805 kopioinu ton sun userbarin multa? Jos oot niin ota pois, kiitos.

|AMD Ryzen 5 7600 3.8GHz | Asus Geforce RTX 3060 Dual OC 12GB |
|32GB 6000MHz DDR5 | Western Digital SNX850 1TB | MSI B650 Tomahawk Wifi | Seasonic 750W | Windows 10 Pro |
- MattiI
- Multiplayer tunnuksesi?: Farmari
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Jaa siellä on noi hyvin lunta satanuKasitonni kirjoitti:Lunta tullu koko päivän ku Esterin perseestä ja lisää tulee koko aika tuutin täydeltä.![]()
Saa nähä täytyyks huomenna heivata klapikone Dextan perästä ja pistää perälevy.

- Advance173
- Moderaattori
- Kielet: Suomi ja englanti
Puhelimella täälä.
Toimii paljo paremmin puhelimella ku tabletilla tää Ls-Fin.

|AMD Ryzen 5 7600 3.8GHz | Asus Geforce RTX 3060 Dual OC 12GB |
|32GB 6000MHz DDR5 | Western Digital SNX850 1TB | MSI B650 Tomahawk Wifi | Seasonic 750W | Windows 10 Pro |
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Vähän sääliksi käy noita turkistuottajia. Koko ajan media painaa päälle jotta tästä maasta lähtisi taas kerran TYÖPAIKKOJA ja VEROTULOJA pois. Turkiksia kuitenkin tullaan kasvattamaan Kiinan tai Venäjän ökyrikkaille vielä pitkään, joten eikös se olisi parempi, että se tehdään suomalaisissa oloissa suomalaisella työvoimalla?V A valmet kirjoitti:Voi vittu että ottaa päähän tuommoset, nuo oe:n tyypit on iha järiltään ku tuossa haastattelussa tuo isäntäki sano että ne korostaa sitä olematonta ''ankeutta'' jota minä en tosin huomannu missään videossa tai kuvassa.Vapo_ kirjoitti:https://www.facebook.com/oikeuttaelaimille
Kävin ihan vittuillakseni vetääs ''pimppi raget'' tonneKyllähän sitä paskaa ruppee aamuyöhön mennessä kertymään mutta kyllä se heti aamulla sieltä kolataan pois. Minun ei passaa tuonne kirjotella ku en ossaa ilmasta vitutustatani sivistyneesti.
2009 kun oltiin Suolahessa tutustumassa, niin smaan aikaan siellä oli yks turkistuottaja katsomasa oman A-sarjalaisensa tekoa, ja oli vähän masentuneen olonen ja
kerto kuinka välillä vittuttaa niin saatanasti ja joutuu laittamaan omaan tarhaansa lukkoja ja valvontakameroita niin perkeleesti.
Perheellinen mies hänkin, jolla lapset ruokittavana. Joten, sääliksi käy. Toki nuo perkeleen vihreät on väittäny, että tilalle tulee uusia työpaikkoja, mutta mistä?
Maataloudestako? Älkää unta nähkö, tilakoko ja henkilöstömäärä pienenee koko ajan.
Tää tarttis saada vähä laajemman tietoisuuden ulottuville. Milloin voidaan olettaa, että MOT tai 45Minuuttia tartuisi tälläseen kuviin.Valtra655 kirjoitti:Tähän eläinten oikeudet keskusteluun uusi ja aika hyväkin kanta
Saatana ku aina nousee veri kiehumaan ku näkee sanankin noista aktivisteista.

Miksei täällä humppa soi?
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Itelläki ollu vitutuskäyrä aika korkealla, ku lukenu nuita juttuja netistä... Kaikkein eniiten vituutaan se, ku semmoset ihmiset jakaa tuomosta paskaa somessa vaikka ei mistään mitään tajua.
Nuilla eläimillä nuissa kuvissa ole mitään hätää ja tilat on niin siistit ku olosuhteisiin nähen voi olla. Perkele...

Älä huoli, kyllä tämä tästä vielä vituksi menee!
Juu destia ainakin motarilla painaa sataaviittäsataa auraamassa.Huomenna sitte varmaa vois pihan kolata hesellä ja valtralla...rauhis kirjoitti:Onneks tännekkin päin tuli lunta taidanpa tästä lähteä kolaamaan.
- Maatila
- Moderaattori
Kyllähän neki ajaa mihin käskee eikä niitä kukaan neuvo ja pystyttävät laitteet ilman valvontaa. Luulet vaa ,että tesetti 2 ja 3 niitä on enää neuvottu missään. Siellä ne lämpimässä kopissa on vaa istunu ja räplänny puhelinta. Et tiiäkkää kuinka vitun kallis semmonen tutka on siellä on pakko olla joku skappari kattomassa ja ne joutuu kusee jos jättävät tykkimiehet tai alikessut sinne yksiksee. Nimittäin tutkan sisälle ei oo kellään asiaa ilman kouluttajia ja sillon ku ei oo kouluttajia paikalla tutkan ovet on lukossa ja avaimet kouluttajilla. Joten voit sinäki pitää sen turpavärkkis ihan rauhassa kiinni ku et ite näyttäny tätäkäään tietävän.Killerhangar kirjoitti:Koko hela vitun kuskikoulutus redi ampätkokeita lukuunottamatta, tietty ADRt vielä jos pääsee ja En kenttäajot. Että oikee enempää ei täällä voi kalustosta tietoa saada. Ja juu onha se helppoa tehdä hommia ku kouluttaja valvoo ni vaikwe töhöillä. Mutta meille lyödään se puolen miljoonan pötkö vastuulle ja käsketää ajaa se keskel pystymettää ja ens keväänä pitäisi sillä saatanan vehkeellä osata ampuakki, edellisten ei tarvinnu. Sitä varten ne puolen vuoden töhöt on et ne osaa ampua tykillä... Ja puol miljoonaa ei riitä jos lyödään sisuun täys lava Rakhon kovia kasetteja..... Ja vitut sillonkaa o kouluttajana kyydissä. Et jos vaikka menisit jonnekki muualle pikkuhiljaa ku et selkeestikkään näist hommist mitään tiedä, me ajetaan mitä käsketää...Maatila kirjoitti:Huomaa taas kyllä ,että "luulen tietäväni kaiken" vuoden mies yrittää taas tietää vaikkei oo ku pari aamua ollut tähän mennes enemmän ku minulla. Tuu sitte sanomaan ku on kasa kärsitty.Ja tuskin sää mitään teoria tuntien ja pienten ajokeikkojen perusteella mistään mitään tiedät. Varsinkaan jos kuskin hommat on vähänkään samanlaisia ku rollos. Puolivuotta suunnilleen rötväystä ja sitte alkaa tositoimet ja tietoa välittyy muustakin ku pelkistä pv:n autoista..
Siis niitä tutkapaseja mikälie 87M olikaa. Meille sanottiin jo ihan alussa ,että tutkakuljettajat tulevat saamaan kaikki korpin nappulat. Ellei jotaki tosissaan töhöile ja kunnolla. Niillä kuitenki on mahollista antaa enemmän näyttöä ku istuvat kaikki taisteluharjotukset tutkan sisällä jonku kouluttajan kans. Nii no ethän sää mitään niistä tutkista tiedäkkään ku eihän niitä etelässä taida yhtään kipaletta olla. No toki eihän niitä tutkakuskin mahdollisuuksia kaikille suotu, että siltä kannalta ei voi sanoa että kannattaa ryhtyä. Mutta monelta ne oli kyselly haluaako tutkakuskiksi.

-
- Kielet: Suomi+Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Valmet805[lsfin
Tehttiin juikelin kanssa hyvät vaihtokaupat. 

MP: Valmet805[lsfin
-
- Viesti:

Suora putki on kaiken A ja O.
- Killerhangar
Mitä mää tossa noita kattelin sen 165 aamua ni ei jumalauta mitä touhua.... Metsässä ryynätää muka niin vitusti mut kassulla se on unta vaan... Eniten vituttaa ne ketkä huutelee aamujansa, pitäisivät turpansa kiinni tai kävely on aina mahdollista... Ja jos tutkakuskit istuu lämpimäs ja räplää kännykkäänsä ni mistä vitusta ne saa korpin nappuloita? Ei jumalauta...

"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
- Verkku
- Kielet: suomi ja englanti
Ei se ookkaa mut csgolounqe on.Dire kirjoitti:Tuskin se csgo lounge on feikki.Verkku kirjoitti:Ooks menny antaa accounttis tiedot johki feikki bettaus paikkaan et olis skinit pöllitty? Kannattaa laittaa supportille viestiä.Dire kirjoitti:Voivitun vitun vitun vitun vittu, joo en oo eilise jälkee ollu steamis äskön meni niin näytti että oon tradennu karambitin ja bayonetti puukon pois? Joo vittu ei vituta, saakohan takas mitenkään, mutta tuli taas tehtyä video joka on aika kusinen.![]()
- Neliveto
- Vuoden foorumilainen
- Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Neliveto
- Viesti:
Taas olis töihin lähdettävä. Jos hyvin käy niin tänään saadaan se työmaa valmiiksi.

-
- Kielet: suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: valtsu
Sehän on huomenna jouluaatto
Ei helevetti ku pitää sinne kirkkoon sitte illalla
Ei huvittas lähtee minnäkkää kirkkoon istumaa ku saa uusia lahjoja (kai?) 

- Maatila
- Moderaattori
Tarkotin niitä vitun skappareita.. Ne istuu puhelin kouras tutkan sisällä....... Ja tutkakuskit tutkaavat siellä niitä järjestettyjä maaleja.. No eipä se kuskeilla sen kummempaa näytä olevan kassuviikolla kun me tullaan vittu tetsaamasta tai hallia siivoomasta nii uusien kuskien tuvassa iso osa vaa nukkuu.. Ja kaikki jotka on ollu kuskina nii on sanonu ,että ekat puolivuotta on todella helppoa ,ettei paljo muuta oo ku teoriaa ja rötväämistä. Sivussa sitte pieniä ajokeikkoja.. Ja jos et kestä sitä aamujen huutelua nii suksi sitte vittuun sieltä jos et sitä kestä. Kannattaa ees yrittää kestää sulkea se aamujen hälinä korvista pihalle sulla olis ollut myös se vaihtoehto ,että olisit ollut puolivuotta ja hankkinu kortit mulla keinolla. Niin ite ainaki teen. Haen kuorma-auto kurssille kunhan seuraava haku alkaa ja yhistelmä kursseja on yhtälailla. Vaa iteppähä ties valitsit koita kestää siellä ja viikoloppu vapailla varmasti kuuluu useemman kerran aamuja..Killerhangar kirjoitti:Mitä mää tossa noita kattelin sen 165 aamua ni ei jumalauta mitä touhua.... Metsässä ryynätää muka niin vitusti mut kassulla se on unta vaan... Eniten vituttaa ne ketkä huutelee aamujansa, pitäisivät turpansa kiinni tai kävely on aina mahdollista... Ja jos tutkakuskit istuu lämpimäs ja räplää kännykkäänsä ni mistä vitusta ne saa korpin nappuloita? Ei jumalauta...
- Killerhangar
Viikonloppusin ei niitä kauheesti kuulu koska jostai syystä suurin osa kaveripiiristä on vuoden janttereita..

"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
- Diesel Power
- Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .
Se ois pösö myyty, talvirenkaat vaan pitäs alle pyöritellä ennen ku hakevat.

Made by: Jespa
- Teemu
- Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
- Viesti:
No eipähä tarttee ny suomesta limsaa ostaa taikka karkkia, ku toin venäjältä eilen 
Viimenen työvuoro ois tänäävielä edessä ennen joulua, tosin mietin et pitäiskö käydä tankkaa volvo töiden jälkeen.

Viimenen työvuoro ois tänäävielä edessä ennen joulua, tosin mietin et pitäiskö käydä tankkaa volvo töiden jälkeen.

-
- Kielet: Suomi+Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Valmet805[lsfin