Yleinen keskustelu (vapaa sana)
- sutki
- Moderaattori
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)
Eipä ollu kovin ihmeellinen meno kylillä. Mopoautoja kyllä piisaa joka paikkaan...

-viritys on onnistunut kun tehot laskee alle 10%
-viimeiset OIKEAT ford traktorit on -10sarjaa
- Natikkakuski
- Kielet: Suomi, englanti ja ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Natikkakuskii fin
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Ehdottomasti samaa mieltä.Verkku kirjoitti:Minä taas en vittu ymmärrä et minkä vitun takia mielenosottajat valittaa että itsenäisyyttä juhlitaan niin hienosti. Itsenäisyys on kuiteski tärkein asia yhteiskunnassa.
Ryssän kieliset uutiset pisti kyllä vihaksi, tälläisenä päivänä ja vielä tuntemattoman jälkeen.
-
- Kielet: suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: valtsu
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Mun itsenäisyyspäivä meni pikkuveljen syttäreitä juhliessa. Sen oikee päivä on vasta kuudestoista päivä tätä kuuta 

- Veke00
- Kielet: Suomi, englanti ja ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: veke00[FIN]
- Viesti:
Niin ne taas osottaa mieltä siitä kun rahaa menee valtiolla outoihin asioihin ja oudoista asioista kiristetään... Antaisivat nyt vaan juhlia.Natikkakuski kirjoitti:Ehdottomasti samaa mieltä.Verkku kirjoitti:Minä taas en vittu ymmärrä et minkä vitun takia mielenosottajat valittaa että itsenäisyyttä juhlitaan niin hienosti. Itsenäisyys on kuiteski tärkein asia yhteiskunnassa.
Ryssän kieliset uutiset pisti kyllä vihaksi, tälläisenä päivänä ja vielä tuntemattoman jälkeen.
-
- Kielet: suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: valtsu
Kaks viikkoa joululomaan
Joululaulut soi jo päässä 

-
- Kielet: Suomi Englanti
Eipäs sitten lähettykkää kirkkoon hakeen riparimerkkiä.
Sprintterissä paskat talvirenkaat ei yhtään painoa vetosilla, suojakeli, auraamaton piha ja pitäs nousta sellanen kiva mäki ilman vauhtia että pääisi pihasta pois. Muutaman kerran yritettiin ja piha sen jälkee aivan peilijäässä ja sprintteri liiku mihkää
. Ei muutaku oottamaan pakkaskelejä tai uutta lunta

Scania R620 \8/ 720hv
¨makso vitusti tonnia¨
¨vitusta tänne tullaan ja päin vittua täällä menee.¨

¨makso vitusti tonnia¨
¨vitusta tänne tullaan ja päin vittua täällä menee.¨

-
Meil kans vanha jäätelöauto sprintteri, mut tehty vanhan kontin päällle lavetti iskän vanhoil autoil. 

- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Anarkistivasemmistolaiset on muutenki säälittävää porukkaa. Jos kalja o läminta ja sataa vettä, niin nyt jumalauta tartte lähteä kaduille repimään lipputankoja ja polttamaan siniristilippuja. HÄPEÄISIVÄT!Verkku kirjoitti:Minä taas en vittu ymmärrä et minkä vitun takia mielenosottajat valittaa että itsenäisyyttä juhlitaan niin hienosti. Itsenäisyys on kuiteski tärkein asia yhteiskunnassa.
Tollasten räkäpäitten takia siellä ole edelliset sukupolvet ollu koko ajan nikkelihalvauksen pelossa taistelemassa toveri neukkulalaisia vastaan ja sen jälkeen maksanu sotakorvaukset ja rakentanut tämän maan.
Siinä ruotsalaisten apu auta jos Putin tahtoo nähdä vielä entisen Venäjän ja Neuvostoliiton suuruuden omana elinaikanaan.Valmeksi kirjoitti:Justiin oli aamusella Haglundin haastattelu että suomi tekisi maanpuollustuksellista yhteistyötä Ruotsin kanssa. Eli luultavasti Ruotti ei mene Natoon ja jos menee niin VOI mennä suomikin.
Miksei täällä humppa soi?
Olisitte kuunnellu Potturadioo eilen, sielä tuli faktaa TÄSTÄKIN asiasta.Aecel kirjoitti:Anarkistivasemmistolaiset on muutenki säälittävää porukkaa. Jos kalja o läminta ja sataa vettä, niin nyt jumalauta tartte lähteä kaduille repimään lipputankoja ja polttamaan siniristilippuja. HÄPEÄISIVÄT!Verkku kirjoitti:Minä taas en vittu ymmärrä et minkä vitun takia mielenosottajat valittaa että itsenäisyyttä juhlitaan niin hienosti. Itsenäisyys on kuiteski tärkein asia yhteiskunnassa.
Tollasten räkäpäitten takia siellä ole edelliset sukupolvet ollu koko ajan nikkelihalvauksen pelossa taistelemassa toveri neukkulalaisia vastaan ja sen jälkeen maksanu sotakorvaukset ja rakentanut tämän maan.
Siinä ruotsalaisten apu auta jos Putin tahtoo nähdä vielä entisen Venäjän ja Neuvostoliiton suuruuden omana elinaikanaan.Valmeksi kirjoitti:Justiin oli aamusella Haglundin haastattelu että suomi tekisi maanpuollustuksellista yhteistyötä Ruotsin kanssa. Eli luultavasti Ruotti ei mene Natoon ja jos menee niin VOI mennä suomikin.

Kiitos Finski!
SM320 8x2
SM300 8x4
- V A valmet
- Multiplayer tunnuksesi?: Työmies(fin)
Mökillä ens kesän puut pilkottu liiteriin ja kohta pittää viiä kone takasi naapuriin talvi säilöön.
- Teemu
- Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
- Viesti:

Kävin hallille viemässä puretun volvon moottorin ja muita tarvikkeita.

Kaverin buickki oottaa vieläkin sisääntuomista, ei ollu eile liikahtanu ku sato sitä lunta

- JkkaM
- Ylläpitäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: JkkaM
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Jees, noita mainoksia ei ole käytössä Finissä, jotenka ne aiheuttaa väkisin joku ulkopuolinen haittaohjelma joka voi olla vaikkapa joku selaimen lisäosa kuten jotkut jo mainitsivatkin.Maatila kirjoitti:Onko kellään tietoa miten vitussa saa nuo mainokset estettyä? Ls finin tuolla etusivullaki 4 tommosta mainosta jotka ilmaantuu yhtäkkiä ja netti on tosi hidas nuiden takia. Aijjaan kuva palvelussaki tuli jopa pystyppäin sivuille tuon tyyliset mainokset.. En tiiä miten ne on tuohon tullut. Kun alotin kirjottamaan tätä viestiäki nii ruksin 6 mainosta pois..
- sutki
- Moderaattori
Aika jäisiä sivutiet kun mökillä käytiin.

-viritys on onnistunut kun tehot laskee alle 10%
-viimeiset OIKEAT ford traktorit on -10sarjaa
- Diesel Power
- Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .
Varmaan vähän mukavampi laitella tallissa, kuin ulkosalla.Teemu kirjoitti:Kävin hallille viemässä puretun volvon moottorin ja muita tarvikkeita.![]()
Kaverin buickki oottaa vieläkin sisääntuomista, ei ollu eile liikahtanu ku sato sitä lunta

Made by: Jespa
- Teemu
- Viesti:
Nojoo, kaveri toi poppilaitteetkin sinne ja ite vein kahvikeittimen, et tervetuloa vaan joskus istumaan iltaaDiesel Power kirjoitti:Varmaan vähän mukavampi laitella tallissa, kuin ulkosalla.Teemu kirjoitti:Kävin hallille viemässä puretun volvon moottorin ja muita tarvikkeita.![]()

- Maatila
- Moderaattori
Tuo on kyllä firefoxi. Mutta vois ne asetukset tutkia.Motokuski kirjoitti:Vilkaseppa tuolta Chromen asetuksista laajennukset kohdasta jos siellä on jotain epämääräsiä laajennuksia asentunut... Itellä oli hiljattain samanlainen, teki mainoksia ja jotaki ihme nuolia sinne tänne.Maatila kirjoitti:Onko kellään tietoa miten vitussa saa nuo mainokset estettyä? Ls finin tuolla etusivullaki 4 tommosta mainosta jotka ilmaantuu yhtäkkiä ja netti on tosi hidas nuiden takia. Aijjaan kuva palvelussaki tuli jopa pystyppäin sivuille tuon tyyliset mainokset.. En tiiä miten ne on tuohon tullut. Kun alotin kirjottamaan tätä viestiäki nii ruksin 6 mainosta pois..

E: Voisko joku siirtää/ingamettaa pari vekotinta mulla ls15?
http://www.ls-fin.com/foorumi/viewtopic ... 78&t=18115
Tuosta tuon punasen 6400
http://www.ls-fin.com/foorumi/viewtopic ... 65&t=15013
http://www.ls-fin.com/foorumi/viewtopic ... 65&t=18256
http://www.ls-fin.com/foorumi/viewtopic ... 65&t=17452
Sitte jos vielä sen valmet 604 ja case 1494 sais. Linkkejä en tähän hätään löytäny niistä. Itellä ei oo aikaa eikä osaamista nii ,jos joku viittis nakata nuo ls 15 nii sais joskus bloginki rullaamaan

- Diesel Power
- Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .
Varo vaan, saatan vaikka joskus pyörähtää, kunhan eka asiasta ja ajankohasta sovitaan.Teemu kirjoitti:Nojoo, kaveri toi poppilaitteetkin sinne ja ite vein kahvikeittimen, et tervetuloa vaan joskus istumaan iltaaDiesel Power kirjoitti:Varmaan vähän mukavampi laitella tallissa, kuin ulkosalla.Teemu kirjoitti:Kävin hallille viemässä puretun volvon moottorin ja muita tarvikkeita.![]()

Made by: Jespa
- Teemu
- Viesti:
Ihan vapaasti, senkus tuut
Oletan, et viikonloppusin siellä tulee oltua eniten, ko viikolla on vähä kaikkee muutaki tekemistä aina. 
Ens viikonloppuna volvokin on siellä sit

Ens viikonloppuna volvokin on siellä sit

Hyvä päivä synttäreille, itelläki saman päivänä.141 kirjoitti:Mun itsenäisyyspäivä meni pikkuveljen syttäreitä juhliessa. Sen oikee päivä on vasta kuudestoista päivä tätä kuuta
Mut riparileiriltä kotiuduttu, oli ihan pirun hauskaa. Suosittelen lämpimästi!

- Neliveto
- Vuoden foorumilainen
- Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Neliveto
- Viesti:
Jaaha, biologiasta pitäis tutkimus väsätä huomiseksi. Taitaa olla paras siirtää homma huomiselle.

- Maatila
- Moderaattori
Jaha huomenna viimestä kertaa rovaniemelle. Ja vielä suunnitelmana mennä omalla pirssillä, mukava kurvata porteista pihalle viimestä kertaa sitte.. 

-
- Kielet: Suomi, Englanti,Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Fini(LS-FIN)
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Johoo menipä nätisti hommissa päivä. Konehallin ovi korjattiin, rattoria rasvailtiin ja vaihettii sivupeilit ehjiin. Eilen pistin hajonneita perunalaatikoita polttopuuksi ja sedän kanssa tehtii pikku lisä puulämmittimeen iskettii öljypoltin samaan laitokseen. Selittelen näitä nyt huvikseni täälä enkä tiijä onko asiaa laittaa näitä mitä tilalla tapahtuu topicciin ku kerta tää meijän ''Tila'' ei ole enää toiminnassa.

Joulukuu ja vettä sataa täysillä..

Kiitos Finski!
SM320 8x2
SM300 8x4
-
Tuli tänään syötyä alusya asti ite tehtyä hirvenkäristystä, ei sen voittsnutta.
Mutta jos pistäs nukkumaan. Huomenna ei ole onneksi koulussa, ku yks filosofian tunti, ja sitte on musiikkia, ryhmänohjausta, liikuntaa yms. muuta helppoa.

Mutta jos pistäs nukkumaan. Huomenna ei ole onneksi koulussa, ku yks filosofian tunti, ja sitte on musiikkia, ryhmänohjausta, liikuntaa yms. muuta helppoa.

Älä huoli, kyllä tämä tästä vielä vituksi menee!