Yleinen keskustelu (vapaa sana)
- Synchron
- Olen kiinnostunut: Miehistä
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)
.
Viimeksi muokannut Synchron, 04.10.2020 00:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aecel hei, ei kaikkea tarvitse ottaa niin vakavasti 

- Killerhangar
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Kuka sul sano ja koska et muka tykäri oisit? Meilläkin on koko prikaatissa tasan yks varma nakki, jos ei mitään poikkeavaa satu ja se on kuski. Ja jos oot kuski tiedät sen n. 10 minuuttia portista sisään astumisen jälkeen...Maatila kirjoitti:Eipä rovaniemen armeijjan sanaan voi luottaa en ookkaa tykkimies vaa joku vitun tiedustelia. No puolenvuoden homma sekin nii mitä väliä. Jos sota tulee niin oikeenki vittumainen homma..

"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
- Maatila
- Moderaattori
- Olen kiinnostunut: Naisista
Se oli joku tunti luokas jossa sanottiin kaikkille puolenvuojen miehille ja aukkilaisille mihi ne pääsi tai joutu. Ja nyt ku perjantaina muutettiin nii piti muuttaa tukikohta komppaniaan 1 patterille. Ja sitte selvis ,että sitä ollaanki tiedustelia. No ei kiinnosta vittuakaa kyllä se puolivuotta menee näinki. Ajantuhlausta muutenki koko paska.
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Noeei, siinä olet oikeassa, mutta piti päästä sanomaan jotaan tuolle Mikelle.jiitu kirjoitti:Aecel hei, ei kaikkea tarvitse ottaa niin vakavasti

Miksei täällä humppa soi?
- MattiI
- Multiplayer tunnuksesi?: Farmari
Oon kyllä täysin samaa mieltä Aecelin kanssaAecel kirjoitti:mikebirdie kirjoitti: Tämän voi soveltaa täysin kaikkiin Valtran omistaviin.
Niih, ei meillä kyllä vaan noin tehä, vaikka noita Valmetteja pihassa onki. Konenäyttelyissä korkeintaan mennään sen Valtra osaston läpi.
Jos tästä sairasta ihmistä etsitään, niin kyllä ne on näitä ala-asteikäisiä Urakkanuppi-Oskareita, joihin tuo Ponsseteksti pätee, tosin he nyttei mitään konetta yleensä itse omistakkaan tai tee siiihen remonttia. Tai aja pitkiä päiviä. Että ei nyt yleistetä siinä!
Mikebirdiestäkin löytyy vähä samoja ominaisuuksia ku tosta tekstin Possemiehestä; Ajaa päivät pitkät Doitsilla, koska muut merkit edustaa jotain harhaoppisuutta, näyttelyissä näprää kaikki Reutsit läpi, etkös sä kertonut OKRAssa käynees jokasen Roitsin hytissä heiluttelemassa joystikkia(?) ja häirittemässä niitä joita kysenen kone kiinnostaa, ja tottakai, muut merkit o täysin paskoja jos vertaa Doitsiin.
Tähän voidas vielä lisätä ne naiskeskustelut, jokka on kyllä iha juuri yläasteelle tulleen tasolla, vaikka mies kertoo iäksen reilusti yli 20 vuotta.

- Suomi mies
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Se joka vois skinnata hitekin ännä vois ottaa yhteyttä ja ois yks toinenki traktori jos joku viihtis.
- Killerhangar
Siis jääkäritiedustelija vai tykäritiedustelija?Maatila kirjoitti:Se oli joku tunti luokas jossa sanottiin kaikkille puolenvuojen miehille ja aukkilaisille mihi ne pääsi tai joutu. Ja nyt ku perjantaina muutettiin nii piti muuttaa tukikohta komppaniaan 1 patterille. Ja sitte selvis ,että sitä ollaanki tiedustelia. No ei kiinnosta vittuakaa kyllä se puolivuotta menee näinki. Ajantuhlausta muutenki koko paska.

Joo näin on.Kasitonni kirjoitti:Täyttä asiaa taas Aecelilta.Aecel kirjoitti:mikebirdie kirjoitti: Tämän voi soveltaa täysin kaikkiin Valtran omistaviin.
Niih, ei meillä kyllä vaan noin tehä, vaikka noita Valmetteja pihassa onki. Konenäyttelyissä korkeintaan mennään sen Valtra osaston läpi.
Jos tästä sairasta ihmistä etsitään, niin kyllä ne on näitä ala-asteikäisiä Urakkanuppi-Oskareita, joihin tuo Ponsseteksti pätee, tosin he nyttei mitään konetta yleensä itse omistakkaan tai tee siiihen remonttia. Tai aja pitkiä päiviä. Että ei nyt yleistetä siinä!
Mikebirdiestäkin löytyy vähä samoja ominaisuuksia ku tosta tekstin Possemiehestä; Ajaa päivät pitkät Doitsilla, koska muut merkit edustaa jotain harhaoppisuutta, näyttelyissä näprää kaikki Reutsit läpi, etkös sä kertonut OKRAssa käynees jokasen Roitsin hytissä heiluttelemassa joystikkia(?) ja häirittemässä niitä joita kysenen kone kiinnostaa, ja tottakai, muut merkit o täysin paskoja jos vertaa Doitsiin.
Tähän voidas vielä lisätä ne naiskeskustelut, jokka on kyllä iha juuri yläasteelle tulleen tasolla, vaikka mies kertoo iäksen reilusti 20 vuotta.

MSI GTX 970 4Gb| i5 4670k @ 3.4 ghz | MSI Z87-G43 | 700w | 16gb | 1TB | Bitfenix Shinobi
- Kone kuski
- Kielet: Suomi,Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: kone kuski
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
- TurB0 P3ur2
- Kielet: Suomi, Englanti
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Eikä JD miehet.Vapo_ kirjoitti:Jep!Onneks me IH - miehet ei olla tollasia

- Diesel Power
- Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .
Vois itekkii. On taas pikkasen päässy kasvamaan..Kone kuski kirjoitti:Nurmikkoa ajoin.

Made by: Jespa
- Simppa
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Meillä on nurmikko kohta polviin saakka, tuppaa olemaan kokoajan märkä tai sitte sataa vettä ni ei kehtoo leikata.Diesel Power kirjoitti:Vois itekkii. On taas pikkasen päässy kasvamaan..Kone kuski kirjoitti:Nurmikkoa ajoin.

-
- Viesti:
Iskän kaverilta palo puimuri täs eilen illalla. Aika huono tuuri.
http://www.satakunnankansa.fi/Satakunta ... aassa.html
http://www.satakunnankansa.fi/Satakunta ... aassa.html

Suora putki on kaiken A ja O.
- Ukkomezzo
- Kielet: suomi, englanti ja ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Ukkomezzo
Vois itekkii jatkaa, torstaina pääs vähä alottamaa mutkun tuota märkää on pidelly.Diesel Power kirjoitti:Vois itekkii. On taas pikkasen päässy kasvamaan..Kone kuski kirjoitti:Nurmikkoa ajoin.
"Kaikkihan me tiedämme että monilukuinen pienyrittäjien joukko on taloutemme vankka kulmakivi."
Volvo, "ettei tarvi selittää".
Volvo, "ettei tarvi selittää".
-
Muikkumarkkinoilla käyty ja rehuleikkuriki tuli haettua, kohta viljan ajoon 

Kiitos RAPE
- RainBow_
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: RainBow^
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Yleensähän sinne mennään katsomaan mitä uutta siinä omassa koneessa on tehty toisin, ei vain sen takia ku itellä on asamanlainen niin sinne pitää mennä istumaan ja päristeleen. Lasten touhuja tuollaset "Jokakoneessa istumiset" on. Minäkään en käyny kuin XN Valtran kyydissä kahtomassa minkälainen näkyvyys sieltä on kun keula on viistossa vaikka Valtramiehiä oonki, muita tuli ulkoisesti kahtottuoa miten esim. akselin jäykistys on toteutettu.MattiI kirjoitti:Oon kyllä täysin samaa mieltä Aecelin kanssaAecel kirjoitti:mikebirdie kirjoitti: Tämän voi soveltaa täysin kaikkiin Valtran omistaviin.
Tähän voidas vielä lisätä ne naiskeskustelut, jokka on kyllä iha juuri yläasteelle tulleen tasolla, vaikka mies kertoo iäksen reilusti yli 20 vuotta.
Volvomies on erimies.
- Maatila
- Moderaattori
Luultavasti tykäritiedustelia. Muuten sitä varmaa olis jääkärikomppanian puolella. Iha hanurista koko paikka ku ei mitään kerrota ja jos jostaki jotaki tietoa saa nii seki on paska puhetta. Kyllä minä sen loppuun käyn ku kerran alotinki. Minä en vankilaan mene, sivari olis saattanu hieman enemmän kiinnostaa vaa paha sieltä on enää mihinkään lähtiä ku valaki on jo vannottu. Kuskihommat olis vähä kiinnostanu niiden korttien takia ,mutta alikessu hommat on semmosia hommia josta ei hyödy ikinä milläänlailla.Killerhangar kirjoitti:Siis jääkäritiedustelija vai tykäritiedustelija?Maatila kirjoitti:Se oli joku tunti luokas jossa sanottiin kaikkille puolenvuojen miehille ja aukkilaisille mihi ne pääsi tai joutu. Ja nyt ku perjantaina muutettiin nii piti muuttaa tukikohta komppaniaan 1 patterille. Ja sitte selvis ,että sitä ollaanki tiedustelia. No ei kiinnosta vittuakaa kyllä se puolivuotta menee näinki. Ajantuhlausta muutenki koko paska.Ei meillä patterit ainakaa hoida pelkkiä tykkejä, lämärit jne tulee pattereista. Ja jos noi vituttaa ni kannattiko mennä ollenkaa? Sivari on keksitty tai vankilanakki... Että jos vaa vituttaa olla, ni ei siellä pakko oo... Tosin pidä alle 347 palvelevia juuri minään...

- Belkku
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Belkku
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Ei kukaa kehtais linkata/upata mulle niitä maaseutu - mapin textuureja?
Kiitos ja kumarrus sille joka viittii.

#Kuuukkelijutut
Käytä sitä kumia. -Neliveto
- Ezmo
- Moderaattori
Pyssypitäjässä oli tukik, sissit, spollet, lämärit, kuskit, jääkärit ja movet.Killerhangar kirjoitti:Siis jääkäritiedustelija vai tykäritiedustelija?Maatila kirjoitti:Se oli joku tunti luokas jossa sanottiin kaikkille puolenvuojen miehille ja aukkilaisille mihi ne pääsi tai joutu. Ja nyt ku perjantaina muutettiin nii piti muuttaa tukikohta komppaniaan 1 patterille. Ja sitte selvis ,että sitä ollaanki tiedustelia. No ei kiinnosta vittuakaa kyllä se puolivuotta menee näinki. Ajantuhlausta muutenki koko paska.Ei meillä patterit ainakaa hoida pelkkiä tykkejä, lämärit jne tulee pattereista. Ja jos noi vituttaa ni kannattiko mennä ollenkaa? Sivari on keksitty tai vankilanakki... Että jos vaa vituttaa olla, ni ei siellä pakko oo... Tosin pidä alle 347 palvelevia juuri minään...

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
- Killerhangar
Ja alikki hommista hyötyy, vaikka ei siltä tunnuEzmo kirjoitti:Pyssypitäjässä oli tukik, sissit, spollet, lämärit, kuskit, jääkärit ja movet.Killerhangar kirjoitti:Siis jääkäritiedustelija vai tykäritiedustelija?Maatila kirjoitti:Se oli joku tunti luokas jossa sanottiin kaikkille puolenvuojen miehille ja aukkilaisille mihi ne pääsi tai joutu. Ja nyt ku perjantaina muutettiin nii piti muuttaa tukikohta komppaniaan 1 patterille. Ja sitte selvis ,että sitä ollaanki tiedustelia. No ei kiinnosta vittuakaa kyllä se puolivuotta menee näinki. Ajantuhlausta muutenki koko paska.Ei meillä patterit ainakaa hoida pelkkiä tykkejä, lämärit jne tulee pattereista. Ja jos noi vituttaa ni kannattiko mennä ollenkaa? Sivari on keksitty tai vankilanakki... Että jos vaa vituttaa olla, ni ei siellä pakko oo... Tosin pidä alle 347 palvelevia juuri minään...

- Maatila
- Moderaattori
Entä jos oon kouluni käyny ja en enää aio opiskella sekä ala mihin pyrin nii ei paljo armeijjan käyntiä katota? 

- Ezmo
- Moderaattori
Minä puolivuotta kattoin niitä idiootteja, enkä koskaan ottas alikkia töihin. Valintana kriteerinä vissiin oli, että kun on tarpeeksi tyhmä, niin sinne joutumisesta ei valita.Killerhangar kirjoitti:Ja alikki hommista hyötyy, vaikka ei siltä tunnuHelpottaa työnsaantia ja saa vielä oppareitaki monissa kouluissa.

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .