Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Yleistä keskustelua yleisistä asioista.
Jupe

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Jupe »

.
Viimeksi muokannut Jupe, 16.03.2024 16:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
TheJussi
Kunniakäyttäjä
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Viesti Kirjoittaja TheJussi »

maatila kirjoitti:Tänään on istuttu monenlaisessa luxus koneessa ja autossa.
Eka agrimarketis jonku ärrä jontikan kyydis ja joho sai justii täydellisen asennon mulle! Ja siinä kaiki oli niin meen iha sanattomaksi. 8-)
Sitte veholla C,E ja S mersujen kyydis. S oli kaikkein laadukkain niistä mersu kuume on nyt 100 astetta :D 8-)
Ja ku tuli koe istuttua yhtä passattia niiden mersujen jälkee tuntu siltä, että olis siirtyny taivaasta helvettii. Vw:t on kauheita autoja..
Istumisen perusteellahan ne autot määritellään huonoiksi. Jos VW on helvetti, niin mitä ne halvemmat autot sitten on? Ja kyllä varmaan S-Mersun jälkeen tuntuu kansanauto "huonolta" autolta, mutta onhan niissä hintaeroakin :). En tiedä uudemmista passateista tai mersuista, mutta kyllä nuo vanhemmat on ihan mainioita pelejä ajoltaan (ei pelkän istumisen perusteella).
Maankääntäjä
Tämänhetkinen kaupunki:: Paimio
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Englanti, Suomi ja Ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Maankääntäjä FIN
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Maankääntäjä »

Tuli katottua mies ja alaston ase 2 ja pual.
Maatila
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Maatila »

TheJussi kirjoitti:
Eka agrimarketis jonku ärrä jontikan kyydis ja joho sai justii täydellisen asennon mulle! Ja siinä kaiki oli niin meen iha sanattomaksi. 8-)
Sitte veholla C,E ja S mersujen kyydis. S oli kaikkein laadukkain niistä mersu kuume on nyt 100 astetta :D 8-)
Ja ku tuli koe istuttua yhtä passattia niiden mersujen jälkee tuntu siltä, että olis siirtyny taivaasta helvettii. Vw:t on kauheita autoja..
Istumisen perusteellahan ne autot määritellään huonoiksi. Jos VW on helvetti, niin mitä ne halvemmat autot sitten on? Ja kyllä varmaan S-Mersun jälkeen tuntuu kansanauto "huonolta" autolta, mutta onhan niissä hintaeroakin :). En tiedä uudemmista passateista tai mersuista, mutta kyllä nuo vanhemmat on ihan mainioita pelejä ajoltaan (ei pelkän istumisen perusteella).
No eei mutta siis mukavuutta minä vertasin. Ja mulla on kokemusta volkkareista vaikkei itellä koskaa oo ollukkaa mutta isällä on transportter vm97 ja se on täys paska. Sekä mitä autoja oon korjannu eniten nii se on volkswaakkeni harvemmin mersuja ja japseja joutuu korjaileen. Ja oon kuullu että uudesta golffista oli halennu öljypohja ku oli ollu liian kauvvan talvella roikan nokassa ja muutenki uudet vwt ja audit on todettu huonoksi. Audit alkaa vuotaan öljyä ja volkkareissa on ihan kummia vikoja. No täytyy myöntää ettei oo kovin monessa halppis autossa istuttua.
Kuva
- Vakityö, putkitehtaan lähettämössä.
- Metsä, maatalous ja koneharrastaja.
TheJussi
Kunniakäyttäjä

maatila kirjoitti:
TheJussi kirjoitti:
No eei mutta siis mukavuutta minä vertasin. Ja mulla on kokemusta volkkareista vaikkei itellä koskaa oo ollukkaa mutta isällä on transportter vm97 ja se on täys paska. Sekä mitä autoja oon korjannu eniten nii se on volkswaakkeni harvemmin mersuja ja japseja joutuu korjaileen. Ja oon kuullu että uudesta golffista oli halennu öljypohja ku oli ollu liian kauvvan talvella roikan nokassa ja muutenki uudet vwt ja audit on todettu huonoksi. Audit alkaa vuotaan öljyä ja volkkareissa on ihan kummia vikoja.
No ihan sama mulle mitä muut aattelee, mutta tämän talon volkkarit (diisseleitä) ovat pelanneet moitteetta. Uudemmista onkin sitten juttua liikkeellä mm. DSG-vaihteistosta. Ja onko Portteri 1.9tdi? Jos on niin; :laughing:.
Valmet 1102
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valmet 1102
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valmet 1102 »

Foormille ilmestyny uusi moderaattori turvenuija. Onnea! ;)
Kuva<-- annetaa saviukolle kunniaa!
Olen lopettanut täällä aktiivisena olemisen
Maatila
Moderaattori

Kyllä laiska paska ja vikapesä.. :laughing:
No jokanen ajjaa/hommaa minkä parrakseen näkee. ;)
Kuva
Ännä
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Ännä »

Sä (maatila) tunnut kans tietävän joka merkistä, mikä on hyvä ja mikä huono. Valtran haukut täys paskaksi, vaikka mm. MF, NH ja JCB ym. käyttävät samaa moottoria mitä Valtra ja tuskin se olis Suomen suosituin traktori merkki, jos se olis täys paska, sekä nevalla, missä kestävyyttä ja luotettavuutta tarvitaan ei paljo muita merkkejä näy, paitsi Fiiatit. En mitenkää tarkoita, että Valtra olis maailman paras, mutta tuskin se huonoinkaan on. Autoista sen verran, että isseellä on nyt 5 vuotta ollu Hilux eikä kertaakaan mitää vikaa oo ollu, muutaku kosmeettisia vikoja ku vähä kolaroonu sitä. ;D Koululla on 4 VW transportteria, eikä niissäkään oo mun tietääkseni mitään ollu sinä aikana ku oon koululla ollut.
Kuva

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
TheJussi
Kunniakäyttäjä

maatila kirjoitti:Kyllä laiska paska ja vikapesä.. :laughing:
En ihmettele jos on vikoja, nimittäin 2.5tdi on jo liian laiska portteriin, niin entäpä sitten 1.9? Siinä joutuu pikkukone melko koville isossa autossa ja sehän sitä remonttia sitten teettää. Kyllä pakettiautossa sais olla vähintään se 150hp että jaksaa tavaratkin kulkee mukana :D.
jouman

Viesti Kirjoittaja jouman »

Käväsimpä vetämässä auton penkasta pois 2,5km:n päästä. :)
Kuva
valtravalmet
Kunniakäyttäjä

Viesti Kirjoittaja valtravalmet »

Meidän ransiitis on 1.6. Smoker JA HUUTAA jeesusta jos koittaa ajaa yli 70. :lol: Entä jos on käärintämuovii perätäynnä.. Teellä ajais ohi. :mrgreen:
Miksi ostaa BMW kun pituus riittää? -VOLVO
Killerhangar

Viesti Kirjoittaja Killerhangar »

TheJussi kirjoitti:
maatila kirjoitti:Kyllä laiska paska ja vikapesä.. :laughing:
En ihmettele jos on vikoja, nimittäin 2.5tdi on jo liian laiska portteriin, niin entäpä sitten 1.9? Siinä joutuu pikkukone melko koville isossa autossa ja sehän sitä remonttia sitten teettää. Kyllä pakettiautossa sais olla vähintään se 150hp että jaksaa tavaratkin kulkee mukana :D.
2.5 Turatorkki Transiitissa ja vääntä ku ihme... Alle 2.0L on mopoja, kaikkihan sen tietää... :D Jep, itelle tuli tänään yllätyksenä että NHn TVT-malleissa käytettiin Sisun 6.6L riisseliä, kuten ännä jo totes. Ja mitä Maatilaan tulee, meillä ollu pihassa se 4 Mondeota, yks Jagge, FicusFocus ja Mazdan Pick-uppi sekä nykyään ykkösenä toi Superb. Mondeot ja Superbit hakkaa hinta/laatusuhteessaan Mersun Cn/En. Hinta puolet halvempi, tilaa enemmän ja laatu vähintäänkin samaa.. Eikä tarvii maksaa itteään kipeiksi huollosta, sen saa aikaan Jaggella...
Kuva
"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
Peluri4
Moderaattori
Tämänhetkinen kaupunki:: Alvajärvi
Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Peluri4 »

Ännä kirjoitti:Sä (maatila) tunnut kans tietävän joka merkistä, mikä on hyvä ja mikä huono. Valtran haukut täys paskaksi, vaikka mm. MF, NH ja JCB ym. käyttävät samaa moottoria mitä Valtra ja tuskin se olis Suomen suosituin traktori merkki, jos se olis täys paska, sekä nevalla, missä kestävyyttä ja luotettavuutta tarvitaan ei paljo muita merkkejä näy, paitsi Fiiatit. En mitenkää tarkoita, että Valtra olis maailman paras, mutta tuskin se huonoinkaan on. Autoista sen verran, että isseellä on nyt 5 vuotta ollu Hilux eikä kertaakaan mitää vikaa oo ollu, muutaku kosmeettisia vikoja ku vähä kolaroonu sitä. ;D Koululla on 4 VW transportteria, eikä niissäkään oo mun tietääkseni mitään ollu sinä aikana ku oon koululla ollut.
Ite meen sillä linjalla, että joka merkissä on hyvät, että huonot puolensa.
TheJussi
Kunniakäyttäjä

Peluri4 kirjoitti:
Ännä kirjoitti:Sä (maatila) tunnut kans tietävän joka merkistä, mikä on hyvä ja mikä huono. Valtran haukut täys paskaksi, vaikka mm. MF, NH ja JCB ym. käyttävät samaa moottoria mitä Valtra ja tuskin se olis Suomen suosituin traktori merkki, jos se olis täys paska, sekä nevalla, missä kestävyyttä ja luotettavuutta tarvitaan ei paljo muita merkkejä näy, paitsi Fiiatit. En mitenkää tarkoita, että Valtra olis maailman paras, mutta tuskin se huonoinkaan on. Autoista sen verran, että isseellä on nyt 5 vuotta ollu Hilux eikä kertaakaan mitää vikaa oo ollu, muutaku kosmeettisia vikoja ku vähä kolaroonu sitä. ;D Koululla on 4 VW transportteria, eikä niissäkään oo mun tietääkseni mitään ollu sinä aikana ku oon koululla ollut.
Ite meen sillä linjalla, että joka merkissä on hyvät, että huonot puolensa.
Se on hyvä asenne, koska se on totta.
Jeppe
Moderaattori
Tämänhetkinen kaupunki:: Vähis
Kielet: Suomi Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Jerppuu

Viesti Kirjoittaja Jeppe »

Täysin samat sanat.
Kuva
#vagfin #a4b5 #lisääbassoa #bassheadsoffinland #dd4life
Andy
Multiplayer tunnuksesi?: Andy (fin) tai antti

Viesti Kirjoittaja Andy »

Piku miehellä on voimaa. :lol:
Kuva :laughing:
Kuva<----------------------Jupe
Aecel
Kunniakäyttäjä
Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.

Viesti Kirjoittaja Aecel »

Temeksi kirjoitti:
Kuva
* fiat (webchat@odsl-trebrasgw2-feccdd00-85.dhcp.inet.fi) has joined #ls-fin
<Pelaruzi> http://www.teemuhonkasalo.1g.fi/kuvat/T ... u.png/full
<Pelaruzi> näyttääks tutul
* fiat (webchat@odsl-trebrasgw2-feccdd00-85.dhcp.inet.fi) Quit (Signed off)
Oikeesti, ensin luvataan ja luvataan, että ollaan kunnolla. Hetken kesti, mutta nyt jo taas tollasta... :|
Miksei täällä humppa soi?
Maankääntäjä
Tämänhetkinen kaupunki:: Paimio
Kielet: Englanti, Suomi ja Ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Maankääntäjä FIN
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Maankääntäjä »

Banni tollasille! :evil:
Verkku
Tämänhetkinen kaupunki:: kankaanpää
Kielet: suomi ja englanti

Viesti Kirjoittaja Verkku »

Meirän ransiitti on muistaakseni 2.2l TDCI 130. Ei muuta vikaa ku kerran kertaa ruiskautti ajon aikana melkein kaikki öljyt moottoritilaan.
Onneks oli öljyä mukana. Sitte vaihdatettiin siihen 140hv kone ku se edelline haittas wepastoo. Ei wepasto toiminu. :lol:
Maatila
Moderaattori

No en minä sitä valtraa huonoimmaksi oo väittäny.. Kuhan vaa välillä vittuilen ja ku yleesä sitä tulee täällä sitä vitutusta purettua.. :laughing: Ja se on tosi tuo vw juttu meillä koululla on valta osa transporttereita ja aina joku siellä hallissa on levällään (ja kaikissa on muistaakseni 2.5 turpokone tai isompi). Ja yleensäkki asiakkaat tuo niitä melko volokkareita useesti sinne jonku vian takia. Ja tojota on yks hyvimmistä autoista joten en ihmettele ,japanilaisissa yleensä se tekniikka on vahvaa laatua. Isännällä on ollu 3 primeraa ja kahessa ekassa ei ollu mitään vikaa ja ne oli molemmat sen 3-4 vuotta. Mutta sitte se kolmas oli vaa 2 vuotta ku se ei tahtonu kestää. Ja mulla on itellä nyt p10 primera mutta siinä on korroosio iskeny pohjaan ja siellä on pari reikää ja se vuoti jarrunesteet 30 asteenpakkasessa pihalle. Luultavasti kumitiivisteet oli kovettunu ja nehän sitte vuotaa. Pitäs vaihtaa kaikista satuloista ne suojakumit ja tiivisteet. No onhan tuo jo 18 vuotias auto nii saahan siin vikaa olla.. :lol:
Kuva
Codrington

Viesti Kirjoittaja Codrington »

Meidänkin koululla on nuita transpointereita pari eikä mitään vikaa ole ikänä ollut minun aikana.
Kuva
''Enduro For Life''
Temeksi

Viesti Kirjoittaja Temeksi »

http://www.teemuhonkasalo.1g.fi/kuvat/T ... +Kiina.png

Tällai niitä vormuloita katotaan livenä.
Jespa
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot

Viesti Kirjoittaja Jespa »

Aecel kirjoitti:
Temeksi kirjoitti:
Kuva
* fiat (webchat@odsl-trebrasgw2-feccdd00-85.dhcp.inet.fi) has joined #ls-fin
<Pelaruzi> http://www.teemuhonkasalo.1g.fi/kuvat/T ... u.png/full
<Pelaruzi> näyttääks tutul
* fiat (webchat@odsl-trebrasgw2-feccdd00-85.dhcp.inet.fi) Quit (Signed off)
Oikeesti, ensin luvataan ja luvataan, että ollaan kunnolla. Hetken kesti, mutta nyt jo taas tollasta... :|
Ja eipä ole Temeksi ainut jolta on kyselty.. :roll:
Kuva

Strix X570-E | R7 5800X | H150i AIO | Strix GTX1070 | 32Gb 3200MHz | RM650x | Define R6 TG
Massey_man
Tämänhetkinen kaupunki:: Pihlaja
Kielet: 芬兰
Multiplayer tunnuksesi?: En ymmärrä kysymystä

Viesti Kirjoittaja Massey_man »

Anna kun arvaan, se 8750 mis oli ne claassin kamerat? :roll:
Kauan sitten muuan mies alkoi ymmärtämään naisia ja repesi nauruun.
#Kiljupönttö
Jupe

Viesti Kirjoittaja Jupe »

.
Viimeksi muokannut Jupe, 16.03.2024 16:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä asiaa”