Samoilla fiiliksillä mennään ....wiltzu kirjoitti:Antti97 kirjoitti:Huomenna taas kouluun.

Samoilla fiiliksillä mennään ....wiltzu kirjoitti:Antti97 kirjoitti:Huomenna taas kouluun.
Kai sinä olit se joka anto pataan?KuusNeliä kirjoitti:Tuli jääkiekko pelissä käyttäydyttä vähän huonosti.
wiltzu kirjoitti:Antti97 kirjoitti:Huomenna taas kouluun.
valmet69 kirjoitti:wiltzu kirjoitti:Antti97 kirjoitti:Huomenna taas kouluun.
Aivan pers* *st ja opo-tunti viel.Mixeri kirjoitti:Huomenna maanantai.
Joo sama itel. Mut nyt pistää vituttaan et huomen on matikan koe ja älysin sen vasta...leepu kirjoitti:Voi jo porukkaa ottaa päästä yks maanantai.![]()
Tuolla asenteella sitä saaki märistä että ku menee aika hitaasti, muutako leukarintaa ja kohti uusia puhutteluita.![]()
Ite huomasin ainaki ku lopetti tuo maanantai viha nii rupes viikot kuluu palio nopiampaa, ja mitä nopiempaa ne kuluu nii sitä parempi mulle.
Jokapäivä vituttaa jos joutuu kouluu.Peluri4 kirjoitti:Ainahan se maanantain vituttaa,siis jos kouluun joutuu. Mut en mä silti tuu siitä tänne jankkaamaan.
Ei se oikeest niin kamalaa oo. Ellei site oo kiusattu siitä ku kulkee paskaset Dimeksit päällä jossaan pissiste joukos.valtravalmet kirjoitti:Jokapäivä vituttaa jos joutuu kouluu.Peluri4 kirjoitti:Ainahan se maanantain vituttaa,siis jos kouluun joutuu. Mut en mä silti tuu siitä tänne jankkaamaan.Sitte se helpotus o ihana ku perjantai.
Jopo?valtravalmet kirjoitti:No ei se koulu niinku paha oo, mutta vaa iha vitun tylsää olla ku luokassa 3 oppilasta.