Oikia asenne.valmetpoju kirjoitti:Eivaa oo oikee aikaa millekkään sääjölle.Jeppe kirjoitti:Iske kii. ;;))
Vaikka mieli tekis, niin naeset vies käyke aja ja rahan.
Oikia asenne.valmetpoju kirjoitti:Eivaa oo oikee aikaa millekkään sääjölle.Jeppe kirjoitti:Iske kii. ;;))
Mutta rakkaus taavettiin pysyy.taavettimies kirjoitti:Tulipa sitä erottua tuossa toissa päivänä.
Muista sitä Pösöästi hinkata sitte jonku päivän etukätehenmaatila kirjoitti:12 päivä saa luultavimmin kortin nii vois yhtä kiinnostuksen kohetta kysellä lähtiskö ajelee. Oon jo alustavasti kysyny sano että jos saat mut jotenki kiinni nii voi tulla.
+1Valtrablueedition kirjoitti:Muista sitä Pösöästi hinkata sitte jonku päivän etukätehenmaatila kirjoitti:12 päivä saa luultavimmin kortin nii vois yhtä kiinnostuksen kohetta kysellä lähtiskö ajelee. Oon jo alustavasti kysyny sano että jos saat mut jotenki kiinni nii voi tulla.
Taavetilla saa, ja valtralla pääsöö, puhuu muutki ku minä.Tuppurainen kirjoitti:Kun mun kauppiksen luokas on kyl mukavan näkönen likka, mut en viiti puhuu sil. Mut mul on yks hyvä motto pääl:
"Rahalla saa ja Pösöllä pääsee."
Nii, varsinais-suomen ukin kauppiksesvaltravalmet kirjoitti:Taavetilla saa, ja valtralla pääsöö, puhuu muutki ku minä.Tuppurainen kirjoitti:Kun mun kauppiksen luokas on kyl mukavan näkönen likka, mut en viiti puhuu sil. Mut mul on yks hyvä motto pääl:
"Rahalla saa ja Pösöllä pääsee."MIte ne hyvännäköset o kauppikses? Tääl sama vika.
ässällä saa ja pääsöö.valtravalmet kirjoitti:Taavetilla saa, ja valtralla pääsöö, puhuu muutki ku minä.Tuppurainen kirjoitti:Kun mun kauppiksen luokas on kyl mukavan näkönen likka, mut en viiti puhuu sil. Mut mul on yks hyvä motto pääl:
"Rahalla saa ja Pösöllä pääsee."MIte ne hyvännäköset o kauppikses? Tääl sama vika.
Tätä täytyy ihmetellä.valtravalmet kirjoitti:Taavetilla saa, ja valtralla pääsöö, puhuu muutki ku minä.Tuppurainen kirjoitti:Kun mun kauppiksen luokas on kyl mukavan näkönen likka, mut en viiti puhuu sil. Mut mul on yks hyvä motto pääl:
Kyllä aika pilluhaukka saa olla että sillä romukasalla saa ees munaa.Aecel kirjoitti:Tätä täytyy ihmetellä.valtravalmet kirjoitti:Taavetilla saa, ja valtralla pääsöö, puhuu muutki ku minä.Tuppurainen kirjoitti:Kun mun kauppiksen luokas on kyl mukavan näkönen likka, mut en viiti puhuu sil. Mut mul on yks hyvä motto pääl:
ValuXi kirjoitti:Kyllä aika pilluhaukka saa olla että sillä romukasalla saa ees munaa.