Nyt se näköjään rupes satamaa vettä meilläki tässä, Lahdesta Joutsenoon asti vettä, ja nyt meilläki ihan kaatamalla näköjää.
Huomenna pitäs käyä allekirjottaas työsoppari ja tiistaina alottaa

Ja joo, Lappeenrannan kohdalla välkähteli ukkonen.
Aecel kirjoitti:Älä puhu paskaa. Ettei vaan sillä mihnä on syöttöruuvia käännelty kaasarista, jotta puskis mustaa.Valtra_mies kirjoitti:Jos sitä menis vaikka tuos 5 aikoihin Kotarilla lentokentälle kavereitten kans.
E: Ennenku kukaan kysyy että mikä kotari jne.. ni Facesta näkee kuvia kaikki ne kekkä on kavereis..
Näino!arska fs11 kirjoitti:Viimeinki kotonah.
Rikkaallahan toi käy jos pakoputken päätä kattoo..Valtra_mies kirjoitti:Aecel kirjoitti:Älä puhu paskaa. Ettei vaan sillä mihnä on syöttöruuvia käännelty kaasarista, jotta puskis mustaa.Valtra_mies kirjoitti:Jos sitä menis vaikka tuos 5 aikoihin Kotarilla lentokentälle kavereitten kans.
E: Ennenku kukaan kysyy että mikä kotari jne.. ni Facesta näkee kuvia kaikki ne kekkä on kavereis.....
Oli mopo tuuningiski kuva tuosta vähä aika sit.
En määkään.TuiZk1 kirjoitti:Vitullinen tuo Youtuben 21 sekan Robocop mainos jota ei pysty skipata. En tykkää.
Juu toi kuva otettii muistaakseni samana pvänä ku hain ton, niin sisäänajon suosittelivat tekemään vähä vahvemmalla seoksella.jiitu kirjoitti:No eiköhän tuo kumminkii ole ihan 2-tahti öljyä...
Kyllä mulla on kerran vahingossa ollu 6% seokset kun vahingossa kahteen kertaan bensat sekotin. Jos noin paljo sotkee niin väkisellä on rikkaalla, tai tankissa 20% seoksetValtra_mies kirjoitti:Juu toi kuva otettii muistaakseni samana pvänä ku hain ton, niin sisäänajon suosittelivat tekemään vähä vahvemmalla seoksella.jiitu kirjoitti:No eiköhän tuo kumminkii ole ihan 2-tahti öljyä...
Sen takia putken pää noin öljys.
Oon huamannu että ku käytin Castrollin 2-t öljyä ni se suttas ihan perkeleesti vaikka seos oli ihan oikee.Seteli kirjoitti:Kyllä mulla on kerran vahingossa ollu 6% seokset kun vahingossa kahteen kertaan bensat sekotin. Jos noin paljo sotkee niin väkisellä on rikkaalla, tai tankissa 20% seoksetValtra_mies kirjoitti:Juu toi kuva otettii muistaakseni samana pvänä ku hain ton, niin sisäänajon suosittelivat tekemään vähä vahvemmalla seoksella.jiitu kirjoitti:No eiköhän tuo kumminkii ole ihan 2-tahti öljyä...
Sen takia putken pää noin öljys.
Ei tartte välttämättä olla kumpaakaan.. Pösön änkkäkin aina ollu öljyssä, vaikka oliskin oikeet seokset.. Ei se kaikki öljy kuitenkaan pala siellä koneessa, eikä kaikki lennä nätissä kaaressa putkesta pihalle. Osa väkisin valuu tolleen, kun on ton mallinen änkkä. Esim. DT:n vakioänkän pinnalle ei paljon öljyjä eksy, kun se pää on semmonen.Seteli kirjoitti:Kyllä mulla on kerran vahingossa ollu 6% seokset kun vahingossa kahteen kertaan bensat sekotin. Jos noin paljo sotkee niin väkisellä on rikkaalla, tai tankissa 20% seokset
Itellen taisi tulla kesäkuun alussa, ja sain sen pois vain sulkemalla selaimen tehtävänhallinnasta...sutki kirjoitti:Mullekin tuli toi kerran.