Ookko varma ettei oo peltoautotempo kirjoitti:No äidin sit mut ei toi sun oma ainakaa oo.

Ookko varma ettei oo peltoautotempo kirjoitti:No äidin sit mut ei toi sun oma ainakaa oo.
Se voi ihan hyvin olla sen oma. Mun kaverillakin on auto ja ei oo 18v. Ajelee sillä pellolla tms..tempo kirjoitti:No äidin sit mut ei toi sun oma ainakaa oo.
NO PERKELE HAITTAAMrJalli kirjoitti:Uus Volvo.Ja haittaako se ''pikkujonnetempoa'' , jos Mane laittaa kuvan, missä istuu autossa? Näemmä haittaa?
Mutta jos on?tempo kirjoitti: Mutta kun pitää esittää että minä olen kova työmies.
No näyttääkö hän työmieheltä?Onskuli11 kirjoitti:Tällääne.
Ei välttämättä, jos on menossa kouluun tai tulossa koulusta.tempo kirjoitti:No näyttääkö hän työmieheltä?Onskuli11 kirjoitti:Tällääne.
Kuule olin koulu vaatteissa! :333 Tempo oot ite sellane pikkujonne!wallu kirjoitti:Ei välttämättä, jos on menossa kouluun tai tulossa koulusta.tempo kirjoitti:No näyttääkö hän työmieheltä?Onskuli11 kirjoitti:Tällääne.
Tuo kuva on otettu tyyliin, kun Ponssen kuski lähteny kahville ja Onskuli kotimatkalla koulusta käynyt valokuvan nappaamassa.tempo kirjoitti:No näyttääkö hän työmieheltä?Onskuli11 kirjoitti:Tällääne.
Oma ponsse tai siis iskän...huugi kuugi kirjoitti:Tuo kuva on otettu tyyliin, kun Ponssen kuski lähteny kahville ja Onskuli kotimatkalla koulusta käynyt valokuvan nappaamassa.tempo kirjoitti:No näyttääkö hän työmieheltä?Onskuli11 kirjoitti:Tällääne.
Mikä sunkii ongelma on? Jos vaikka onskuli on tossa just tullu koulusta ja otta itestän kuvan, pitäs niien kuvien sit olla sellasia et just noussu jostain suosta naama paskassa et kyllä nyt jumalauta olen nii työmiestä.tempo kirjoitti:No näyttääkö hän työmieheltä?Onskuli11 kirjoitti:Tällääne.
Tämä.XarioN kirjoitti:Mutta jos on?tempo kirjoitti: Mutta kun pitää esittää että minä olen kova työmies.
En ny ihan sitä tarkota mutta ei ton ikäne voi mitään ponsee ajaa.Massey_man kirjoitti:Mikä sunkii ongelma on? Jos vaikka onskuli on tossa just tullu koulusta ja otta itestän kuvan, pitäs niien kuvien sit olla sellasia et just noussu jostain suosta naama paskassa et kyllä nyt jumalauta olen nii työmiestä.tempo kirjoitti:No näyttääkö hän työmieheltä?Onskuli11 kirjoitti:Tällääne.
Tästä jonku kilometrin päästä löytyy 10-vuotias poitsu, ja ajelee mettäkonetta helevetin hyvin.MrSuomi kirjoitti:Miksei vitus tuon ikääsenä vois ajaa ponssella? Mitä helvetin väliä kuinka vanha on, kunhan osaa ajaa... Ja tempo turha sun on valittaa mitää, tuskin oot vanhempi ku tuo onskuli.
Mun mielestä 12 ja 15 on aika iso ero...MrSuomi kirjoitti:Miksei vitus tuon ikääsenä vois ajaa ponssella? Mitä helvetin väliä kuinka vanha on, kunhan osaa ajaa... Ja tempo turha sun on valittaa mitää, tuskin oot vanhempi ku tuo onskuli.
E: Ja mistä edes voit tietää, että onskuli ajaa sillä koska se ei oo edes ponssen kyytis ja ei oo sanonu mitään siitä...?
Harvemmalla 12 on kauheen pitkät jalat vielä.Jespa kirjoitti:No ei se ikä siihe vaikuta...... -___-
No ei nii mutta miten pitkä on nii se vaikuttaa.Jespa kirjoitti:No ei se ikä siihe vaikuta...... -___-
Otatko sä tuon tosissas : DDDDDDDDDBluePower kirjoitti:Ite oon 5-7 vuotiaana ekan kerra rattoria ajanu, eikä yltäny jalat mitenkään polkimille.![]()
Mutta Tempoha se tietää, kattoo teittin allekirjotustaki niin näkkee, että mimmone kaveri on kyseessä.