Minkäs pitusia työpäiviä sää teet?Tuppurainen kirjoitti:Taas kahvilla, pian kotio.

Minkäs pitusia työpäiviä sää teet?Tuppurainen kirjoitti:Taas kahvilla, pian kotio.
Mutta olin siitä huolimatta päässy Seppälän mullikouluun.Tuppurainen kirjoitti:Tuttu kerto, että siellä on toi tietoverkostossa ongelma, ja ne kirjeiden tulo vähän myöhästyy... Eilen menin Uuteenkaupunkii huvin vuoksi, ja Novidan oves oli ilmoitus, ketkä pääsivät tänä vuonna sinne poiskelemaan, millekin alalleRuzi kirjoitti:Eipä näkyny minun nimeä yhteishaun tuloksissa... Perkele. Toivottavasti huomenna jo oisi. Juu vittu.
No eipä auttanu se, mut sit ku nollaa ne translate jutut ni se menee oikeesee paikkaa se kamera.Vapo_ kirjoitti:Mee ylös päin ja jos ei löyvy niin mee alas
Ma-Pe, klo 8-14 ja jos menee "ylitöiksi", niin pääsee perjantaina aikaisemminVeke00 kirjoitti:Minkäs pitusia työpäiviä sää teet?Tuppurainen kirjoitti:Taas kahvilla, pian kotio.
Sprintteriä tuo työnantajakin kiros, kun ei kule ku 90kmh, koska kuorma-autoks rekisteröity.Killerhangar kirjoitti:Voi vitun sprintterit, saatana....
Työnantajalla on matkailuautoksi rekisteröity viislitranen Sprintteri. Ei rajoitinta niin kulkee kuulemma mukavasti.Diesel Power kirjoitti:Sprintteriä tuo työnantajakin kiros, kun ei kule ku 90kmh, koska kuorma-autoks rekisteröity.Killerhangar kirjoitti:Voi vitun sprintterit, saatana....
Kuuntelin et vissii 10 hornettia meni ohi ja olin jo lähössä pommi suojaan kunnes huomasin et ukko ajaakii vammaksella.Massey_man kirjoitti:Kuuntelin et vissii ukkonen jyrisee ja olin jo lähössä nykimään johtoja pois seinästä kunnes huomasin et ukko ajaakii 165:lla.
Päivän parasUkkomezzo kirjoitti:Kuuntelin et vissii 10 hornettia meni ohi ja olin jo lähössä pommi suojaan kunnes huomasin et ukko ajaakii vammaksella.Massey_man kirjoitti:Kuuntelin et vissii ukkonen jyrisee ja olin jo lähössä nykimään johtoja pois seinästä kunnes huomasin et ukko ajaakii 165:lla.
Millanen laitakko kuvaa?TeemuK kirjoitti:Tulikin tänään jo postissa toi bemarin pienoismalli.Yllättävän nopeesti Kiinasta.
Muuten iha jees mutta ilmastoinnin koppaa asentelin 3h..Diesel Power kirjoitti:Sprintteriä tuo työnantajakin kiros, kun ei kule ku 90kmh, koska kuorma-autoks rekisteröity.Killerhangar kirjoitti:Voi vitun sprintterit, saatana....