Niin meilläkin.RainBow_ kirjoitti:Meillä on oikee "Kaijutinraennuskurssi" kasilla.Valtra_S352 kirjoitti:En saa tehä subbariin boxia, vaikka oon ysillä ja teknisen numero 10.
Siis voi j*mal*uta!
Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Sampsa
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?
- Valtra_S352
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: Valtra_S352
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi,Enklanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Taneli (fin)
- Erikoisosaamiseni: Testaus
-
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
Vettä sataa, niin kun esterin pers**stä... 

- Santsa4
- Kielet: Suomi, Englanti, ruotti
- Multiplayer tunnuksesi?: Santsa
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Näimpä. Ja mun piti sunistaa tuommooses satehes.samurai kuski kirjoitti:Vettä sataa, niin kun esterin pers**stä...

Ja p's'at Meillä on kutosella kyllä semmosta kärsimistä (niin kuin koulu on aina)hoopee99 kirjoitti:Onneks mul on koulu vaa klo 10:00-13:00kutonen on aika rento.
et mua suorastaan pelottaa mennä seiskalle.

Multiplayer name :---> Jaska 12 >FIN<
- Nevamies
- Multiplayer tunnuksesi?: Nevamies
Lauantaina huomattiin vika traktorissa... Moottorinlämpömittari nussi punasella tankkaamisen jälkeen... ku oltiin melkein kylmällä moottorilla käyty testaan huippuja... on siinä tosin 20 vuotta vanhat jäähytys nesteet että joo... termostaatti tais mennä... saatana se on ku ei oo käytetty paljoo ni nyt ruostuu käytön puutteesta. 

Intel i5 2500K@4.2Ghz|Asus P8z77-V LX|2x4Gb Kingston hyperX 1600mhz|Asus Radeon R9 280 3Gb gddr5 1070mhz DCII|Seagate Barraguda 4tb & Samsung SSD 840EVO 250GB|SeaSonic G 750W80+Gold|Cooler master HAF912PLUS+
Samat tai sama juttu jos on vielä hyvässä kunnossa ja pitää vaihtaa pois.Nevamies kirjoitti:Lauantaina huomattiin vika traktorissa... Moottorinlämpömittari nussi punasella tankkaamisen jälkeen... ku oltiin melkein kylmällä moottorilla käyty testaan huippuja... on siinä tosin 20 vuotta vanhat jäähytys nesteet että joo... termostaatti tais mennä... saatana se on ku ei oo käytetty paljoo ni nyt ruostuu käytön puutteesta.
Kuten meidän vanh ruohonleikkuri joka ei ollut käynyt huollossa aina kun vaan kerran kuussa aina jonkun hihnan takia.

-
- Kielet: Suomi,Enklanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Taneli (fin)
Tänään loppu käärijästä viä muovi enkä pääse kääriin.Enkä myöskään ajaan mopolla kun meni vaihtaja sonnaks. 

By Masa!!.
- Nevamies
Toisaalta ei tossa traktorissa mitään ruostetta viel näy mut harmillinen juttu tommonen on aina. Sitte toinen traktori menee niin lujaa et se merkataan liikenne-traktoriks, se traktori on vittu 16vuotta vanha ja menee yhtä lujaa ku liikenne-traktori.

Intel i5 2500K@4.2Ghz|Asus P8z77-V LX|2x4Gb Kingston hyperX 1600mhz|Asus Radeon R9 280 3Gb gddr5 1070mhz DCII|Seagate Barraguda 4tb & Samsung SSD 840EVO 250GB|SeaSonic G 750W80+Gold|Cooler master HAF912PLUS+
-
- Kielet: suomi englanti
- Nevamies
Kumiperunoita ja etikettikastiketta oletan?pohjalaanen kirjoitti:Taas oli niin vit*n pahaa ruokaa koulus!Hyi s@@t@n@.
(meidän koulu-ruokaan oli kastikkeeseen menny etiketin palasii.) Semmosta sitte kiva syödä.
-
- Kielet: Englanti, Suomi ja Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Maankääntäjä FIN
- Viesti:
Mulla taas ois pitäny olla säbä treenit ja sit valmentaja tulee sanomman et ei oon treenei ku hallii korjataa!! Eikä siinä vielä kaikki arvatkaa oliko mun mutteri läheteny lenkil ja sit odotin sit 1,5 tuntii!! 

- Santsa4
- Kielet: Suomi, Englanti, ruotti
- Multiplayer tunnuksesi?: Santsa
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Juu. Meirän koulus oli vihriää muusia (en koskenukkaa) ja jotain jota väitettiin haukimuhennokseksi (en koskenut siihenkään). Söimpähän sitte vanhaa lasagnea semmosen pikku nokon.Nevamies kirjoitti:Kumiperunoita ja etikettikastiketta oletan?pohjalaanen kirjoitti:Taas oli niin vit*n pahaa ruokaa koulus!Hyi s@@t@n@.
(meidän koulu-ruokaan oli kastikkeeseen menny etiketin palasii.) Semmosta sitte kiva syödä.

- Jeppe
- Moderaattori
- Kielet: Suomi Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Jerppuu
Meidän koulussa on pakko syödä sitä, mitä naaman eteen tungetaan. Onneksi yläasteella ei välitetä, että ei mennä syömään. Enää yksi vuosi ala-astetta.

#vagfin #a4b5 #lisääbassoa #bassheadsoffinland #dd4life
- viljami
- Kielet: Suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Viljami (fin)
Jaa, meillä nälkä päivänä oli puuroa ja kastikeen kera.niko(fin) kirjoitti:Tänään nälkä-päivä ruoka koulus,ja oli pahaa.
Viimeksi muokannut Valtra_S352, 20.09.2011 20:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Opettele nyt jo v*ttu kirjottamaan!
Syy: Opettele nyt jo v*ttu kirjottamaan!
Sama juttu ja oon onnellinen siitä. KippisJeppe kirjoitti:Meidän koulussa on pakko syödä sitä, mitä naaman eteen tungetaan. Onneksi yläasteella ei välitetä, että ei mennä syömään. Enää yksi vuosi ala-astetta.
E: Siis siitä että ei välitetä syökö vai eikö.
Viimeksi muokannut jaska12, 22.09.2011 17:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Eka koeviikko.
-
- Kunniakäyttäjä
Meilläkin kohta koe viikot. 

Tarkotin lukion koeviikkoa. 

- Verkku
- Kielet: suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
VOI V**TU!!! S**TANA!!! J**ALAUTA!!!
Nilkka murtunu ko olin koulus välitunnilla jalkapallos maalivahti ja mulla oli pallo kainalos ja toinen ukkeli jota mä vihaan, koitti väkisin lyödä multa palloo pois, ni sitte se otti mua niskasta kii ja mä otin sen niskasta kii ni mä kaaruin ja mulla jalka jotenki hassusti ja sitte se kaatu mun jalan päälle ja se murtu. No sitte ope vei mut lääkäriin ja se kuvattiin ja huomattiin että se oli murtunu. No sitte äiti tuli sinne ja sitte mentiin Poriin leikekuvaukseen, mutta sitä ei kuvattu ja hoitajat ei meinannu kutsua lääkäriä paikalle ennen ku se kipsattiin, mutta äiti suuttu niille ja sitte lääkäri katto sitä ja laitettiin sininen kipsi se on jalassa 6 viikkoo ja en voi mennä saunaan ja sitte ku menee suihkuu ni täytyy laittaa pussi päälle ja sitte on vielä muutaman kuukauden urheilukielto. Joudun menee pyörätuolilla ja kyynärsauvoilla eteepäi.
P**KELE!!!

Nilkka murtunu ko olin koulus välitunnilla jalkapallos maalivahti ja mulla oli pallo kainalos ja toinen ukkeli jota mä vihaan, koitti väkisin lyödä multa palloo pois, ni sitte se otti mua niskasta kii ja mä otin sen niskasta kii ni mä kaaruin ja mulla jalka jotenki hassusti ja sitte se kaatu mun jalan päälle ja se murtu. No sitte ope vei mut lääkäriin ja se kuvattiin ja huomattiin että se oli murtunu. No sitte äiti tuli sinne ja sitte mentiin Poriin leikekuvaukseen, mutta sitä ei kuvattu ja hoitajat ei meinannu kutsua lääkäriä paikalle ennen ku se kipsattiin, mutta äiti suuttu niille ja sitte lääkäri katto sitä ja laitettiin sininen kipsi se on jalassa 6 viikkoo ja en voi mennä saunaan ja sitte ku menee suihkuu ni täytyy laittaa pussi päälle ja sitte on vielä muutaman kuukauden urheilukielto. Joudun menee pyörätuolilla ja kyynärsauvoilla eteepäi.
P**KELE!!!

Viimeksi muokannut Olzei_, 22.09.2011 21:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Rajoita vähän kiroilemista, ymmärrän kyllä sun tilanteen.(Ei ole varmaan hauskaa.)
Syy: Rajoita vähän kiroilemista, ymmärrän kyllä sun tilanteen.(Ei ole varmaan hauskaa.)
- Jeppe
- Moderaattori
- Kielet: Suomi Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Jerppuu
Uskon että vituttaa. Osanotot. 

#vagfin #a4b5 #lisääbassoa #bassheadsoffinland #dd4life
-
- Kunniakäyttäjä