:F Minun moka, unohdin kirjottaa "kilvellistä"..TeemuK kirjoitti:Ihan satavarmasti pysäyttää, oli vakio tai ei jos sulta puuttuu kilpi.valtra man kirjoitti: Ihan vakio mopo kiikarissa. Enkä aijo virittääkkään, sakkojen takia.
Täällä päin en ole kun kerran nähny poliisin, ja sillon olin 12v ja ajoin vastaan Valtra C150+paripyörät. Eikä nuo kaveritkaan ole poliiseja huomannu.
E: Ei ne varmaan laillisesti kulkevaa yms. mopoa pysäytä?
Tämä minullakin eilen muka yritettii minulle ripari juhliin pukua valmiiks katella mutta eipä siitä oikee tullu mitähä ku alko ottaa päähä muutaman kokeilun jälkee.Patu(FIN) kirjoitti:Et oo ainut. Minua siis ihan ärsyttää lähtee jonnekin vaateostoksille.
Varsinki tuonne dressmanille meno etoo. Isosiskon rippijuhliin isä osti mulle puvun, ni se yski paskaa siinä kassalla.Fini kirjoitti:Tämä minullakin eilen muka yritettii minulle ripari juhliin pukua valmiiks katella mutta eipä siitä oikee tullu mitähä ku alko ottaa päähä muutaman kokeilun jälkee.Patu(FIN) kirjoitti:Et oo ainut. Minua siis ihan ärsyttää lähtee jonnekin vaateostoksille.
Taajamassa ainaki herättää huomiota kuski jolla oo pienintäkään käsitystä ajovuoroista.valtra man kirjoitti:
Mopo rekisteriin ja pärräilemään. :3
Missäs päin suomee semmosia siaitsee?Killerhangar kirjoitti:Pukuja ei osteta Dressmannilta...
T: Pukumies
Killeri pukeutuu ainoastaan Hugo Bossin pukuihin, koska on varaa. Eiks se ollu sillain et isi maksaa, vai kuinka?veke00 kirjoitti:Missäs päin suomee semmosia siaitsee?Killerhangar kirjoitti:Pukuja ei osteta Dressmannilta...
Bossit on paskaa ellei käy teettämässä. Turussa ny o ainaki 3-4 pelkkää pukuliikettä mistä noita käydään poistamassa. MUlle vähän halvempaa ja ukolle mittatilaustavaraa.... Mutta vittuku vievät noitten varsinaisten vaatekauppojen pukuja 100-0 ja myyjät liikkeissä tietää mitä tekee...Valtra655 kirjoitti:Killeri pukeutuu ainoastaan Hugo Bossin pukuihin, koska on varaa. Eiks se ollu sillain et isi maksaa, vai kuinka?veke00 kirjoitti:Missäs päin suomee semmosia siaitsee?Killerhangar kirjoitti:Pukuja ei osteta Dressmannilta...
Tuollaane oisi, tosin vasta 1. osa, ja osia luultavasti satoja.Seteli kirjoitti:Ei kellään olisi naisten logiikan ohjekirjaa?
Natikkakuski kirjoitti:Ite hain eilen dressmanista puvun... Kasvavassa iässä riittää hyvin, isona voipi sitten hakee vaikka riveristä.