Ne on kyl mun mielest ihan perseest, ainakin sillonkun meil oli joskus ni siinä hiukan tylsää oli.-Mane. kirjoitti:Tänää ois koulus disco.

Ne on kyl mun mielest ihan perseest, ainakin sillonkun meil oli joskus ni siinä hiukan tylsää oli.-Mane. kirjoitti:Tänää ois koulus disco.
Joo onhan nuo mutta eioo nyt muutakaa tekemistä. Sitäkin ihmettelen että miks järjestää disco torstaina..jemex kirjoitti:Ne on kyl mun mielest ihan perseest, ainakin sillonkun meil oli joskus ni siinä hiukan tylsää oli.-Mane. kirjoitti:Tänää ois koulus disco.
Saikko iha ihte valita?-Mane. kirjoitti:Tuli tuos diskos sitte hommattuu tyttöystävä.
No onnea!-Mane. kirjoitti:Tuli tuos diskos sitte hommattuu tyttöystävä.
Jep.Valmet 1102 kirjoitti:Saikko iha ihte valita?-Mane. kirjoitti:Tuli tuos diskos sitte hommattuu tyttöystävä.
Millai iskit?-Mane. kirjoitti:Jep.Valmet 1102 kirjoitti:Saikko iha ihte valita?-Mane. kirjoitti:Tuli tuos diskos sitte hommattuu tyttöystävä.
Tai yhen illan juttu.Jeppe kirjoitti:Noniii hyvä! Onnea!Onko tää ny sitte ala-aste meininkiä (kaks päivää yhes) vai iha oikia suhde ..?
Onhan se hyvä et lumet sulaa, mut kaikki paikat on kyl sit kauheet kuraa.Maankääntäjä kirjoitti:Lauantaiks luvattu ''Rankkaa vesisadetta''. JEEES!
Pakko niitte lumien kuitenki johonki on mennä.--viki-- kirjoitti:Onhan se hyvä et lumet sulaa, mut kaikki paikat on kyl sit kauheet kuraa.Maankääntäjä kirjoitti:Lauantaiks luvattu ''Rankkaa vesisadetta''. JEEES!
Nii, mut sitä lähinä tarkotin et kun tulee viel lumien sulamisen lisäks taivaalt vettä, nii sit varsinki joka paikka on kuras.leepu kirjoitti:Pakko niitte lumien kuitenki johonki on mennä.--viki-- kirjoitti:Onhan se hyvä et lumet sulaa, mut kaikki paikat on kyl sit kauheet kuraa.Maankääntäjä kirjoitti:Lauantaiks luvattu ''Rankkaa vesisadetta''. JEEES!