Niin on kahviakone kuski kirjoitti:Hyvä ilma on ku aurinko paistaa.

Niin on kahviakone kuski kirjoitti:Hyvä ilma on ku aurinko paistaa.
Sama just äskö tehtii.veke00 kirjoitti:Kotsassa munkkeja.
No oliko yllätys?Mega kirjoitti:Vittu nää nyky ajan dekit kesti ku paino etukuormailmel maan tasalle keskeltä mutta ei lanaa,saatana
Minkä kameran?Neliveto kirjoitti:Niin se menee.![]()
Action kameran ja 32gb microsd kortin laitoin äsken tilaukseen, saa nähdä koska tulee.
Mitä ihmettä dire!?Dire kirjoitti:Ny jogu läsgi mun kans skypee, yvtä vaa tulee nii lisäilen! :3
Että joku nyt puhumaan mun kans skypeen.veke00 kirjoitti:Mitä ihmettä dire!?Dire kirjoitti:Ny jogu läsgi mun kans skypee, yvtä vaa tulee nii lisäilen! :3
Gopron kopio suoraan Kiinasta. Pitäis kuvata Full HD 1080p videota, kiinnikkeitä mukana monenlaisia. Eikä hintakaan päätä huimannut. Arvaat varmaan mistä se on tilattu.Massey_man kirjoitti:Minkä kameran?Neliveto kirjoitti:Niin se menee.![]()
Action kameran ja 32gb microsd kortin laitoin äsken tilaukseen, saa nähdä koska tulee.
On kiva miettiä, että tekeekö ne höpsöt ne samat temput samalla tavallaVapo_ kirjoitti:Jos tuon pollariopisto ykkösen kattoa,seki tullu nähtyy miljuuna kertoo!
80-luvin leffat on paljon parempia kuin nykyset. Ja etenkin moottoriturpa Jones.Tuppurainen kirjoitti:On kiva miettiä, että tekeekö ne höpsöt ne samat temput samalla tavallaVapo_ kirjoitti:Jos tuon pollariopisto ykkösen kattoa,seki tullu nähtyy miljuuna kertoo!