Eiku rattori alle ja menoksAecel kirjoitti:T-kortin ajolupa. Läpi ilman virheitä moposta ja rattorista. Ai että, että on ihanaa.![]()
![]()
Pitää käynnistää se peli...Advance173 kirjoitti:Mikähän on ku oon kokellu asentaa FS11 2 kertaa mutta kummallakaan kertaa ei oo tullu "My games" kansioon sitä "farmingsimulator2011" kansiota. Mikä vikana? Ois mahtava palata takas kulta-ajoille.
Yöllä tullu noin 5 senttiä ja päivän paisto komeasti aurinko.Nevalle kirjoitti:Yli 30cm tullu ainakin.
No hitto kun jäi siitä kiinni, kun kysymys oli, et saako ohittaa. Mikään ei kieltäny ohittamaan, mut näkyvyys eteen oli muka huono (rekan perässä kiinni), mut eikait se nyt kiellä ohittamasta, ei se ehkä fiksua ole mut silti.Killerhangar kirjoitti:Mun piti vääntää 3 kertaa putkeen hyväksytysti B-harkkateoria läpi että varasivat teoriakoeajanIhan jeba suorittaa teoriat eri paikassa mitä kokeet+ajot
Aikoinaan M-teoriaa treenatessa oli valoristeys, missä palo vihreet. 3-kaistaa joista oikealla olevalta sai kääntyä vaan oikealle ja loput suoraan (paikka on Turussa oikeastikkin, Skanssin lähellä) ja olin siinä keskimmäisellä. Kysymys "saako ajaa suoraan" No totta helvetissä, eihän mikään sitä estä. Vaanpa kone oli toista mieltä: "Väärin, tie kaartuu oikealle" :DDDiesel Power kirjoitti:No hitto kun jäi siitä kiinni, kun kysymys oli, et saako ohittaa. Mikään ei kieltäny ohittamaan, mut näkyvyys eteen oli muka huono (rekan perässä kiinni), mut eikait se nyt kiellä ohittamasta, ei se ehkä fiksua ole mut silti.Killerhangar kirjoitti:Mun piti vääntää 3 kertaa putkeen hyväksytysti B-harkkateoria läpi että varasivat teoriakoeajanIhan jeba suorittaa teoriat eri paikassa mitä kokeet+ajot
Tulipahan eilen koeajettua ajotunnilla uuden karhea kotolla. Vähän yli 10tkm ajettu. Täytyy kyl sanoa et kyl toi miun 196tkm ajettu -99 golffi vie monessakin suhteessa. Ei tossa korollassa oo alavääntöä nimekskään ja muutenkin vähän semmonen jännä ajaa.Kaasua saa lähössä polkee ihan urakalla, ettei sammu.
Vittu oikeesti jotkut osaa olla tyhmiä, voin kuvitella paljo sitä muijaa vituttiMatias kirjoitti:![]()
Repes..